Nuomonės apie SAAB 9-5 3.0 TiD

MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Nuomonės apie SAAB 9-5 3.0 TiD

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 08, 21:35

Pasidalinkite šio auto pliusais ir minusais, rašykite savo auto duomenis, ką keitėte, ką norėtumėte tobulinti

prašau rašyti tų kurie naudojasi šiuo auto, turi pažystamų kurie naudojasi šiuo meno kūriniu ar yra susidurę su juo.

Forumus esu skaitęs tad neprašau, kad koks pašalinis komentuotų


Mano saab'e 95 '03 yra kolkas viskas orginalas, ypač malonūs sportinis vairas, priekinės sportinės sėdynės
Keisti nauji R17 ratai, naujas BOSH akumuliatorius, pridėtas kablys, autonominis šildymas (orginalas iš kito saab'o)

Mano manymu apie auto kolkas po 8 menesių (>20k km) vartojimo yra labai patenkinta. Daugiausia servise buvau dėl savo poreikių ar klaidų. Šiaip manau šie automobiliai yra labai lepūs juos turi prižiurėti kaip merginas ir nieko negali atidėti rytdienai.
Garso izoliacija gera važiuojant girdi tik pro šali lekiantį vėją. Šilto variklio darbo beveik nesigirdi būnant net prie mašinos, apie tolesnius atstumus tai nėra nė ką kalbėti tikrai negirdėsit.
Rymčiausias mano gedimas (vien dėl to kad pyliau nelegalų kurą) pateko vandens į baką tai teko šiek tiek žvilktelti į variklį, tad nieko blogo negaliu pasakyti kolkas viskas gerai.
Automobilio trauka tikrai daugiau nei pakankama spustelėjus akseleratoriaus pedalą iki dugno iškart prispaudžia prie sėdynės
Apetitas šio tipo automobilio sakyčiau tikrai nėra labai didelis daugiausia teko paskaičiuoti 8,2l/km važiuota buvo visaip net ir traukiant kita auto

Minusai dėl auto valytuvu nėra suderinta švaistosi kaip nori :) pasigarsinus iš garsiakalbių gridisi vibracija

Netolymoje ateityje plaunuoju keisti auto diskus nes jau yra nusidėvęję, isidėti kompiuterį, keisti apšvietimo leputes į LED'us taipogi garso aparatūra

Laukiu jūsų nuomonių
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector

dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2011 Vas 08, 21:55

Keista čia ta apklausa. Turite kolega tokį patį 9-5 kaip ir visi kiti analogiški, dar ir su nelabai vykusiu varikliu, apie kurį jau ne viena tema prikalbėta ir beveik visi su juo susidūrę sako, kad atgal tokio jau neimtų. O dėl kolonėlių tai arba jos paplyšę, arba duryse pašalinių daiktų yra arba durų apdailas reik paveržt ir niekas ten nevibruos.

Gero važinėjimo ir duok die nebrangaus remonto.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 08, 22:02

Dekuj uz linkejumus, stebuklo neišrasiu visi jie analogiški bet taipogi visi ir skirtingai prižiurimi
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector



dream car:

SAAB PhoeniX

Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 08, 23:19

priziurek kaip tik nori, vistiek anksciau ar veliau turesi investuot 5000lt kapitaliniam
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 08, 23:25

nieko pagyvensim pamatysim prognozuot spelioti nesiryztu :D
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector



dream car:

SAAB PhoeniX

Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 09, 00:04

MegaBaitas rašė:nieko pagyvensim pamatysim prognozuot spelioti nesiryztu :D

nezinau nei vieno tokio nevykusio variklio savininko, kuris nesusidure su brangiom problemom
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
ArunasRI
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 197
Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
Miestas: Siauliai

Standartinė ArunasRI » 2011 Vas 09, 09:03

Isskyrus nuolatine baime, kad tuoj uzsilenks variklis, galinga, gana ekonomiska masina.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 09, 12:16

Sorry uz kvailuma bet variklis isniekur nieko neuzsilenjia, aisku sio tipo variklio uzsilenkimo tikimybe labai didele

Gal jus galite paaiskinti kodel jis uzsilenkia,
kiek skaiciau svaistukle is nepritaikyto metalo prie sio galingo variklio
dar kiek teko girdeti silpnai dirzai laiko tai

tai viska priziurint nemanau kad galetu buti kokiu problemu :D
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector



dream car:

SAAB PhoeniX

Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Vas 09, 12:20

Gal ramiau :roll: .Isiverziai kaip viesulas,naujos temos,apklausos,iskreipti patobulinimai...Paskaityk pradziai,po to ir klausimu maziau kyla ir temperamentas prigesta...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
rolka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Spa 20, 13:02

Standartinė rolka » 2011 Vas 09, 20:26

ziurint kas kaip vazhineja koks seimininkas buvo jei ne is pirmu ranku jau pirktas ir panasei... nu bet as turiu toki modeli buna ir paspaudziu taip rimciau kada reikia labai ir kaip daug kas mineta siame forume apie sio tipo modeli nieko nepasireiskia tfu tfu tfu :) neskaitant kas savaime susidevi kaip visose masinose tai butu kaladeles padangos dirzai ir panasei :) tad nereikia ju cia taip baidytis jau 8)
MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 10, 00:38

rolka nu mano auto tai pirmas seimininkas buvo studentas matyt eksplotacija neatitiku lukesciu didmestyje tai pardave (as antras seimininkas) o siaip pagal serviso knygele matyti svedai dar ja naudojosi. As irgi taipogi kolkas rimtu problemu neturejau.

Kiek teko dometis tai 3.0TiD ISUZU D-MAX gaminys ir niekas negali pasakyti kodel saab ju atsisake tik jie patysm bet paziurekite i isuzu automobilius jie toliau su siuo varykliu vazineja ir leidziami nauji modeliai matyt broko klaida istaise


P.S. Dabar 2011 ISUZU gaminys net siuo pavadinimu D-MAX
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector



dream car:

SAAB PhoeniX

Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2011 Vas 10, 01:39

SAAB variklis stovi ne isilgai (kaip rekomendavo Isuzu), bet skersai, ir 3 cilindrai, kurie randasi arciau salono visada gauna maziau ausinimo, tai viena is priezasciu. Kita beda - pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo - dai dar viena problema, del kurios V6 daznai pagaudavo "klyna".
9-5 2,3t MY02
MegaBaitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
Miestas: Klaipeda Plunge

Standartinė MegaBaitas » 2011 Vas 10, 03:01

utah dekuj uz informacija dabar zinosiu :D

Del tepalo galiu nesijaudinti kai pyliau tepala pazirejau internete kad reikia ar 7 ar 8 litrus nepamenu tiksliai tai max pripyliau tai tiek ir rode

Mano sios akimirkos nuomone del ausinima galima isspresti sia problema gi prie tu 3 cilindru galima prideti koki cooler'y ar fan'a, aisku butu geriausia blower'y bet nebutu tiek vietos
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector



dream car:

SAAB PhoeniX

Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
saaab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 2010 Lie 25, 21:17

Standartinė saaab » 2011 Vas 10, 10:30

tik nesidrovek pranesti, kaip darysi variklio kapitalini.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Vas 10, 11:58

utah rašė:
SAAB variklis stovi ne isilgai (kaip rekomendavo Isuzu), bet skersai, ir 3 cilindrai, kurie randasi arciau salono visada gauna maziau ausinimo, tai viena is priezasciu. Kita beda - pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo - dai dar viena problema, del kurios V6 daznai pagaudavo "klyna".


Toks jausmas, kad tas motoras butu oru ausinamas :roll: ... Pas siolaikiniu masinu, yra labai anksta po kapotu, ir pas isilgai stovinciu ir skersai... O jeigu ausinimo "rubashke" per maza padare, tai kaip nemontuok, visa laika bus ant rybos... Japona mat'... :P
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių