Puslapis 35

Parašytas: 2011 Vas 13, 22:21
trulikas
vadelioju darbini peza. 1.9d. iki ribotuvo uzmynus jokio dumo

Parašytas: 2011 Vas 13, 23:01
Haro
trulikas rašė:vadelioju darbini peza. 1.9d. iki ribotuvo uzmynus jokio dumo

O uzvest bandei? pries spausdamas iki ribotuvo? :) kad meta mazai ir permatomo dumo patikesiu, bet kad jokio dumo nemeta ne uz ka :)

Parašytas: 2011 Vas 14, 09:07
ArunasRI
Del to gausaus dumo metimo buvau paklauses, kai tvarkiau kitus gedimus Aeropolyje. Jie pabande, pasivazinejo. Atsakymas buvo: taip ir turi buti. Vazinejant mazesnemis apsukomis ilgesni laika, prisikaupia suodziu. Smarkiau uzmynus tie suodziai ismetami o ir variklis nemenkas, kuro daug kurena. Kartais pasprintavus 2tra pavara tu dumu tiek, kad :oops:

Parašytas: 2011 Vas 14, 09:13
trulikas
Haro rašė:O uzvest bandei? pries spausdamas iki ribotuvo? :) kad meta mazai ir permatomo dumo patikesiu, bet kad jokio dumo nemeta ne uz ka :)
nesikabinejam prie zodziu :) esme supratai

Parašytas: 2011 Vas 14, 20:56
Khary900
Juodas dūmas užvedant arba staigiai užmynus-pas tvarkinga dizelis buvo ir bus,jei kams kila dėlto klausimų-ArūnasRI viską aiškiai ir teisingai paaiškino.
Ps-ramiai irtolygiai spaudžiant iki max apsūkų juodo dūmo neturi.

Parašytas: 2011 Vas 14, 21:22
rolka
kadangi pradejom apie tuos dumus tai paklausiu dar kai ko nors ir ne i tema biski bet naujos temos kurt nesnori kazkur teko girdet kad pas sabus stovi nezinau ar visus du katalizatoriai ar kazkas panasaus kuriu is ju vieno funkcija ar abieju kad kuo maziau terstu aplinka ir vienas is ju kartais buna uzsikemsa ir dingsta trauka ir toks ''vadinkim remontas'' praputimas ar valymas brangei kainuoja tai klausimas butu toks tai kiek nors tiesos cia yra ar kazkas pagazdint tiesiog sumaste del tokios ismetimo sistemos

Parašytas: 2011 Vas 14, 22:43
romask
rolka rašė:kadangi pradejom apie tuos dumus tai paklausiu dar kai ko nors ir ne i tema biski bet naujos temos kurt nesnori kazkur teko girdet kad pas sabus stovi nezinau ar visus du katalizatoriai ar kazkas panasaus kuriu is ju vieno funkcija ar abieju kad kuo maziau terstu aplinka ir vienas is ju kartais buna uzsikemsa ir dingsta trauka ir toks ''vadinkim remontas'' praputimas ar valymas brangei kainuoja tai klausimas butu toks tai kiek nors tiesos cia yra ar kazkas pagazdint tiesiog sumaste del tokios ismetimo sistemos


Kalbi tu apie FAP(naudojama tokiu pavadinimu bent prancuzuose filtra), cia truputis medziagos ka ir kaip jis daro:
http://www.youtube.com/watch?v=oQfBCQek6eg

Prancuzai ne visi su juo ejo, o ir jo buvima itakojo daugiau salis, kurios rinkai skirtas automobilis. Asmeniskai susiduriau su 2003m PEUGEOT 307 2.0HDI 79kW FAP filtro operacija... tiksliai dabar nepamenu, bet berods programiskai "atjungimas" kainavo 150lt, fiziskai isemimas servize - 60lt(savas meistras nagu nekiso prie to filtro, nors ten ir nesudetinga operacija, sake eina n**** kenksmingi suodziai ten :) ).
Praplovimai, praputimai ir kiti dalykai bedos neisrpendzia... geriausiu atveju trumpam laikui apramina. Fizinis pasalinimas pagerina ir variklio dinamika. Panasiai kaip ir katalizatoriaus pasalinimas. Be programinio atjungimo neapsienama, nes stovi liambdos pries ir po filtro, atsiradus per dideliem nukrypimam kompas jungia avarini rezima variklio. Regeneracija jo vyksta naudojant specialu skysti, kuri pegui pardavinejo uz 180lt/l berods.. filtras nuo 3k iki 7k, resuras pacio filtro 120k km.
Cia reklamuojasi kad atjungineja... bet nesidomejau daug ju darbais.. nes vien pradine kaina jau didele iseina, o ir neaisku ar pati filtra isima, nes jei jis paliekamas naudos is to mazai... http://www.galingas.lt/DPF-FAP-isjungimas-naujienos
Kiek skaiciau pezo forumus tai daug maz vyrauja nuomone, kad tai tik aplinkosaugines kilmes isradimas, kuris tik apsunkina variklio darba ir pabrangina eksploatacija :) O ir isemus problemu neatsirado, na nebent isdege katalizatorius ir ateityje bus problemu su TA :)
Naujausi dyzeliai daugmaz visi jau buna su tuo filtru. Discovery kaip rode BMW 3.0d varikli surinkinejama, tai filtras jau variklio pasonej stovejo :) Pezuke jis buvo po katalizatoriaus, bet vienam, is dvieju daliu sudetam, bakelyje. Pats katalizatorius buvo ~ sprindzio ilgio, FAP ~4 sprindziu :)

Tiek nerislios informacijos :)

Parašytas: 2011 Vas 14, 23:12
Rudik
Labai ilgai viravo nuomone apie dizelio ekologiskuma, kol normalus zmones neistyre ir neirode kad dizelis tersia aplinka sodziais, sodziams tie filtrai ir skirti.. Aisku tokiose subinese, kuriose mes su jumis gyvenam, pinigus tokiem dalykam zmogai neturi, plius yra tdracer'riu chipsluoksnis, kuriems nera reikalo apie kazkieno sveikata, ekologija, kazkokia nesamone dar...
Tikios, kad nauja karta tiesioginio ipurskimo benzininiu varikliu, nuzudis dizelius... Niekas is gero gyvenimo su dizeliais nevazioja... Traktorinius variklius - traktoriams..Fuck diesels! :lol:

Parašytas: 2011 Vas 14, 23:14
trulikas
rudik900 rašė:Labai ilgai viravo nuomone apie dizelio ekologiskuma, kol normalus zmones neistyre ir neirode kad dizelis tersia aplinka sodziais, sodziams tie filtrai ir skirti.. Aisku tokiose subinese, kuriose mes su jumis gyvenam, pinigus tokiem dalykam zmogai neturi, plius yra tdracer'riu chipsluoksnis, kuriems nera reikalo apie kazkieno sveikata, ekologija, kazkokia nesamone dar...
Tikios, kad nauja karta tiesioginio ipurskimo benzininiu varikliu, nuzudis dizelius... Niekas is gero gyvenimo su diseliais nevazioja... Traktorinius variklius - traktoriams..Fuck diesels! :lol:

nu nereikia cia jau sitaip ant zyleiu varyti. prireiks ne vieno desimtmecio, kad net ir komercines paskirties automobiliai butu pakeisti ekologiskais ir ekonomiskais benzininiais. tiesa, nelabai isivaizduoju kokios siuksliavezes benzinu varomos

Parašytas: 2011 Vas 14, 23:31
Pylenskis
jei mano zinios nepaveda tai tokioje valstybeje kaip jav net ir furos benzinines, cia tik europa vargsta su dyzeliu

Parašytas: 2011 Vas 14, 23:32
Rudik
Lai siukslevezes ir vazioja su dizeliais kaip ir komercinis transportas, tik, kad su filtrais ir su adblue... :P A to komersantai is ubagynu, vietoj adblue pila vandeni, tipo taip pigiau... :roll:

Parašytas: 2011 Vas 14, 23:34
romask
rudik900 rašė:.....Tikios, kad nauja karta tiesioginio ipurskimo benzininiu varikliu, nuzudis dizelius... Niekas is gero gyvenimo su dizeliais nevazioja... Traktorinius variklius - traktoriams..Fuck diesels! :lol:

Dyzelis benzinui niekada nebepasiduos, nebent ims virsu :) Kol viska isspres ateje vandeniliu/elektra/dar kokiu velniu varomi automobiliai :)

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2011 Gru 07, 16:20
daikom
ar yra naujai nukentejusiu nuo 3.0 tid ? Pats asmeniskai pravaziavau virs 250 k, nebuvau rankos prikises, neskaitant aptarnavimo.

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2011 Gru 08, 15:08
ArunasRI
Greitai busiu apie 70k km numynes, dar burzgia.

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2011 Gru 29, 15:37
rili1
Nusipirkau pries 2 menesius 9-5 3.0 TiD. 2003 m.
Prisiskaites forumu bijojau gaza stipriau paspausti. :-D
isidrasines pradejau garsus girdet -labai keistus (lyg duslintuve kazkas juoktus) tikrai nieko nerukiau.
parodziau vieniems meistrams, sake duslintuvo gumos, kiti sankaba - tie labiau isgasdino, nes pardavejas kalbejo, kad parsivare su sankabos defektu ir suremontavo.
trecias meistras pasake - cia turbina.
nuvazavau pas broli, jis turi reno Vel Satis su tokiu pat varikliu. pradejom klausytis kaip dirba varikliai ir pastebejom ,kad mano turbinos vakuminis reguliavimas tik pritraukia ir nekruta. iskart puolem keisti selenoida(Vel Sati jis toks pats, net jungtis ta pati).
pradejome ziureti kaip vakumai sujungti ir pamatem, kad pas mane sukeistos vakumo zarneles. Pyyyyyyyyyyyyyyyypt!!!!!!!!!!
as tiek vazinejau pas meistrelius :-D
pagaliau pasijuto tie kilovatai ir dingo dumelis.
tikuosi tai kam nors pades.

tiesa pas mane masina is belgijos ir raso, kad 120 KW, ar tai del kokiu tai ju istatimu?