Puslapis 12

SAAB 9-3 "01 TID pasato salenoidas einam burimo keliu

Parašytas: 2012 Rgp 15, 21:16
Emer
Sveiki turiu toki klausima saabistams pas ka yra butent TID variklis su 92 kw pirkau dauzta masina surinkau ja ir sekmingau vazineju jau 3metai bet paskutinuoju metu nusprendziau viska perziuret aptvarkit it atsiminiau kad viena davikli nezinojau kaip ikist ir palikau kabanti ore.
[img][img=http://img834.imageshack.us/img834/7614/dsc03096c.th.jpg][/img]
[img][img=http://img196.imageshack.us/img196/8673/dsc03095r.th.jpg][/img]

kiek atsimenu man atrodo jis buvo interkuleryje bet pas mane inteerkuleris stovi nuo benzi todel sitokios vietos jam galejau ir nerast buciau dekingas jei kas pagal laidus atsaektu kur jis randasi

ir dar klausymas

[img][img=http://img444.imageshack.us/img444/2346/dsc03097ue.th.jpg][/img]

ar tai yra filtriukas ?

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 16, 06:44
aurissan
Pirmose foto panašu į slegio daviklį.

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 16, 10:36
raimax
ar tik ne čia to slėgio daviklio vieta Paveikslėlis

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 16, 11:06
kuremis
paskutinej foto tai tipo filtras. kiek jis filtruoja, tai klausimas. bet reikalingas.

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 16, 22:45
Emer
To raimax - sita slegio davikli buvau isemes ir pravales su stabdziu disku valikliu nes buvo visas juodas ir pasineses nuo EGR'o sio metu egr'as yra uzglusintas bet po uzglusinimo pradejo kartais klaida mest kai duodi garo bet kai ant laisvu padirba tai uzgesta ta check engine lempute sitas daviklis nuotraukoje turi orandzines juodos ir raudonos spalvos laidus ir jie yra pakankamai ilgio kad datempt iki apacios variklio plz pazekit kas pas save kur jis randasi o gal buna saabu mitai kur nors as pats mielai prilekciau pabendraut ir pasidalint zzinio ir ispudziais :)

dar kalusimas toks ant isiurbimo koliko stovi skelndes kurios itakoja kuro sanaudas musu saabams tas skelndes valdo vakuminis voztuvas o ta voztuva vado elektro magnetas klausimas toks gal kas gali paziuret ir pasakyt kada jis sudirba ir ar aplamai jis veikia ant laisvu nes pvz pas mane gali nors iki dugno azuot jau tas pats stovi vietoje :(

seip foto :) dar laukia daug tobulinimu :) sio metu stovi Pipercross oro filtras, QSP silikonai viena dalis slangos is intercoolerio pakeista nerudijancio plieno vamzdziu, vietoje parastu vaakuminiu guminiu slangeliu ir kuro abratkes slangeliu sudeti 3mm silikonai (daug patikimiau nes anie paprasti guminiai nauji atlaike vos 1.5 metu poto pasiverte akmeniu ir suubirejo :()

Paveikslėlis

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 17, 00:26
romask
O traktorius uzpimpintas savo esmes nepraranda? :) Ar tik labiau traktoriskas pasidaro? :)

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 17, 06:30
raimax
tuos sklendės vadinamos swirlu, ir ar jos kiek kuro sąnaudoms turi įtakos tai laaabaai abėjoju, nes visgi dyzeliui yra daugiau/mažiau px į kuro/oro proporciją, ir jis dirba liesu mišiniu. Nes su jom yra darinėjamas oro kanalas patenkantis į antrą vožtuvą. Kai duodi razgono, variklis dirba su apkrova, ir tada tas elektrovožtuvas atidaro tas sklendes, ir oras į cilindrą patenka pro abu vožtuvus. O dirbant ant laisvų sūkių - oras patenka tik pro vieną vožtuvą. Čia manyčiau labiau yra ekologinis dalykas. Jog efektyviau sudeginti kurą, su mažesnė emisija. Pas save buvau šitą vakuumą atjungęs pabandymui (sklendės pradarytos) tai jokio šalutinio efekto nepastebėjau.

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 17, 09:26
Emer
romask rašė:O traktorius uzpimpintas savo esmes nepraranda? :) Ar tik labiau traktoriskas pasidaro? :)

kodel iskarto traktoristas :) cia sio metu salinami gamiklinaiai bagai :) standartinio oro filtro deze padaryta taip kad kemsasi tik puse filtro likusi oro filtro dalis lieka beveik svari galima daryt isvada kad su laiku musus TID'ai gauna tik 50% pralaidumo, šio metu pastebejau kad su tokiu sportiniu filtru nuo 3k iki 4k atsiranda zveriska galia kurios nera juntama nuo 2-3k apsuku o viskas del to kad variklis lengviau kvepuoja beto man nereikia svaistyti po 60lt oro filtro pakeitimui o pakanka išsiplauti ji manie vonioj ir toliau i kelia :) kodel uzdeti silikonai ir metalinis vamzdis ant oro padavimo taku ? del to kad senose vazdziose viduje itruko armavimo kortas ir kai uzgazuoji ji puciasi kaip balionai :D kam pirkt nauja ar toki pati suda is sroto jei metalas + 2 silikonines alkunes kainuoja daug pigiau o kokybes atzvilgiu patikimiau n kartu tas pats liečia kuro magistrales ir vakumo slangas ta pati istorija kam pirkt gumini šuda uz 10lt 1m jei silikonas kainuoja 12lt uz 1m o tarnaja daug ilgiau ? taip kad čia klausimas kas dbr is musu traktoriskas :D ( be pikčiu ;) )aš darau taip kad masina atgautu savo 92kw ir vaziotu taip kaip jai priklauso ;) beto kai po kapotu yra grazu tai nera minusas :)

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 17, 09:30
Emer
raimax rašė:tuos sklendės vadinamos swirlu, ir ar jos kiek kuro sąnaudoms turi įtakos tai laaabaai abėjoju, nes visgi dyzeliui yra daugiau/mažiau px į kuro/oro proporciją, ir jis dirba liesu mišiniu. Nes su jom yra darinėjamas oro kanalas patenkantis į antrą vožtuvą. Kai duodi razgono, variklis dirba su apkrova, ir tada tas elektrovožtuvas atidaro tas sklendes, ir oras į cilindrą patenka pro abu vožtuvus. O dirbant ant laisvų sūkių - oras patenka tik pro vieną vožtuvą. Čia manyčiau labiau yra ekologinis dalykas. Jog efektyviau sudeginti kurą, su mažesnė emisija. Pas save buvau šitą vakuumą atjungęs pabandymui (sklendės pradarytos) tai jokio šalutinio efekto nepastebėjau.

ka tik paminejai ekonomija :) seip jei gali paziurek kaip jis dirba ant laisu ir kas darosi uzgazuojant :)

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgp 22, 07:37
Emer
nejaugi niekas negali pas save po kapotu uzlist pazet kaip tas swirlas (voztuvas sklendem uzdaryt) dirba ant laisvu i gazuojant ? :(

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgs 01, 01:37
Emer
šiandien buvau Rasmitas centre ir už vakimini voztuveli - salenoida man paprase 650lt o per pazystama sugebejo surasti uz 400lt :cyclopsani: supratau kad ten dirba kosmonautai už kažkoki menka voztuveli tiek pinigu tai atsiprašau :drunken: gal kas gali patart kur dar jieskot buvau EOLTE buvau Intercars Tanagroje bet niekas neturi :(

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgs 01, 06:43
romask
Jeigu voztuvelis SAAB'o kiek patiurlinguotas ir tinka tik saab'ams, tai ar jis menkas ar jis puses variklio dydzio - pigu nebus.

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgs 01, 09:23
raimax
koks oem kodaS?

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgs 02, 07:47
Emer
9158200

Re: SAAB 9-3 "01 TID nerandu vietos kur stovejo daviklis +fo

Parašytas: 2012 Rgs 02, 11:12
raimax
Intercarse turėjo pasiūliti. Nes yra galimybė užsakyti, mažmeninė kaina 550 lietuviškų (PIERBURG firmos elektromagnetinis vožtuvas) bet per pažįstamus galima paimti gerokai pigiau.