Variklio keitimas

Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Valdelis » 2013 Lie 09, 18:12

Trafukai, kiekvienas nori patirti tai savo kailiu ir netiki is kalbu :) Atrodo gi nieko ypatingo pora kronsteinu privirini ir psio variklis pastatytas ir masina vaziuoja...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Variklio keitimas

Standartinė selvedre » 2013 Lie 09, 22:33

Jei vis dar aktualu,
viskas daroma ir padaroma, pas mane kadete saabo variklis :D bet kasdienai vazinet taip burt jau reikia pagalvot. Nera varikliai identiski. Tu nori 2,0 del to, kad jis pigesnis, lengviau gauti. Bet reikia ivertinti, kad nei kompai, nei turbinos netiks. Taigi vargu ar bus taip pigiau. Nezinau kaip su pravodkem, turetu but gan panasios, bet tas pats kuro filtras pas dvilitri po kapotu, o pas 2,2 prie galinio rato. Taip kad niuansu yra - o butent jie ir sueda laika ir pinigus, bei atima motyvacija.
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Trafukas » 2013 Lie 10, 06:16

Pritariu selvedre. Būtent visos tos smulkmenos ir atima daugiausiai laiko, užtai, kad su kiekviena reikia vis kažką galvot, krapštytis, taikyti, kol pritaikai. Atrodo menkniekis, kol nepradedi daryti, o paskui pažiūri - diena praėjo, o rezultato beveik jokio...
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Valdelis » 2013 Lie 11, 19:11

selvedre rašė:Jei vis dar aktualu,
viskas daroma ir padaroma, pas mane kadete saabo variklis :D bet kasdienai vazinet taip burt jau reikia pagalvot. Nera varikliai identiski. Tu nori 2,0 del to, kad jis pigesnis, lengviau gauti. Bet reikia ivertinti, kad nei kompai, nei turbinos netiks. Taigi vargu ar bus taip pigiau. Nezinau kaip su pravodkem, turetu but gan panasios, bet tas pats kuro filtras pas dvilitri po kapotu, o pas 2,2 prie galinio rato. Taip kad niuansu yra - o butent jie ir sueda laika ir pinigus, bei atima motyvacija.


Kad filtras 2.2 tid bent pas mane ne prie galinio rato o po kapotu :)
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė raimax » 2013 Lie 11, 19:35

9-3 OG prie galinio rato.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Trafukas » 2013 Lie 13, 08:11

9-5 irgi prie galinio rato kuro filtras
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Vartotojo avataras
Chelsman
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 2014 Sau 19, 23:21
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Chelsman » 2014 Rgs 12, 12:06

Mano saab'uko variklis irgi jau lyg nori atsisveikint. Gal patartumėt kokius motoristus Kaune? Dėkui.
SAAB 93 SE 2.2 TiD MY01
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė raimax » 2014 Rgs 12, 12:54

o kas jam buvo?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Chelsman
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 2014 Sau 19, 23:21
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Variklio keitimas

Standartinė Chelsman » 2014 Rgs 12, 13:14

Technikinėj prapūtė ant laisvų dugnais ir dūmingumas buvo 4,5 vietoj 2,5, tai pasiūlė pradžioj filtrus pasikeist, na ir apibėgęs tepalais motoras gan stipriai (auto iš Vok. parvežtas praeita penkt.). Tai vakar išsivariau iš kiemo ir ruošiaus judėt link serviso apsitvarkyt ir iškarto užsidegė CE, trauka beveik nulinė. Šiaip ne taip nuriedėjau iki Autovici, tai ten paklausė pažiūrėjo kaip dirba ir diagnozė, kad kaip ir nedirba vienas iš cilindrų. Tai labai atsargiai nuriedėjau iki kito servisiuko ten panašiai pakalbėjo ir nuvariau pas motoristus netoliese už kelių šimtų metrų. Laimei atlaikė saab'ukas ir neužkalė, bet tiek kvapas tiek garsas nemalonus labai. Tai tas motoristas pasakė, kad greičiausiai pigiau gausis naują motorą įdėt nei lipdyt iš seno. Prismaugė vokietukas autobanuose jaučiu, o technikinėj damušė, bet iš techo su visa trauka ir be problemų grįžau, o ant kitos dienos amen, keistoka biški.

Tai vat pirmadieni praardys ir praneš kokia situacija, bet ten tie motoristai (už AUTUROS angaruose) nei pažįstami nei ką, tai norėtus kur kažkiek patikimiau. Kalbėjau su vienu turginiu, tai sakė jie pas juos varydavo, kad turgui paruoštu mašinytes, bet sako jei pasakysi, kad čia sau, o ne turgui nori pasidaryt, tai padarys gerai tipo.
SAAB 93 SE 2.2 TiD MY01
Deisco
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2013 Kov 31, 13:31

Re: Variklio keitimas

Standartinė Deisco » 2014 Rgs 12, 14:48

Pas mane irgi su varikliu problemos. Važinėjau jau kuris laikas su leidžiančiu tepalu. gan stipriai. 100km / 1 litras Vilniaus rėžimu. Bandžiau tvarkyt pasiskambindavau į servisus atlaukdavau eilutę ir nieko nepadarydavo apart to, kad kai kurie iš jų apiplaudavo variklį (Servisai žinomi, bet neminėsiu jų pavadinimų). Kas juokingiausia, tai girdėjau visokių diagnozių iš jų: nuo bėga per visus galus ir reikia kapitalinį daryt (bet kainas užgiedodavo tokias, kad neapsimoka), kiti servisai apžiūrėdavo ir sakydavo, kad neranda per kur bėga, per salnikus nebėga, per karterį nebėga, bet matosi, kad generatorius visas net tepaluotas, bet tiksliai nenustatydavo ir nesiimdavo remontuot. Kol po vieno iš serviso grįžau ant kiemo ir išbėgo visas antifrizas ant kiemo (iki to laiko nedingdavo nė lašas). Išbėgo berods iš variklio vairuotojo pusės krašto kažkur.
SAAB 9-5 2,0t 110kw 2001m
Tai dabar norėčiau pasiteirauti gal kieno nors saab'ui irgi kas nors panašaus buvo?
Ar tokiems varikliams geriau daryti kapitalinį ar keist variklį? ar visai į šrotą atiduot? atsižvelgiant į kainas/apsimokėjimą...
Vakare įdėsiu (jeigu pavyks) video, kur nufilmuota per kur antifrizas išbėgo
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Variklio keitimas

Standartinė Rudik » 2014 Rgs 12, 21:06

Jei 200 tukstanciu nubego paskambink saabui ir i srota... ;)

p.s. atsizvelgiant i kainas /apsimokejima
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio keitimas

Standartinė romask » 2014 Rgs 12, 22:05

rudik900 rašė:Jei 200 tukstanciu nubego paskambink saabui ir i srota... ;)
p.s. atsizvelgiant i kainas /apsimokejima

Jie ir 200k nenuvaziuotu priziurint "blondinisku" rezimu :) Normaliai priziureti drasiai be rimtu gedimu ir iki 300k davaziuoja :D
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Variklio keitimas

Standartinė Rudik » 2014 Rgs 12, 22:24

romask rašė:.... Normaliai priziureti drasiai be rimtu gedimu ir iki 300k davaziuoja :D


http://saabworld.net/f85/one-million-ki ... nds-26567/

p.s. cia parasyta viena gera tiesa "...you should be able to trust the garage that maintains your car.."

p.p.s. aisku ir alyva motore reikia keist ne "kas 20k", o atsizvelgiant i ekploatavimo salygas.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Variklio keitimas

Standartinė romask » 2014 Rgs 13, 07:31

Bet nenusinulina kilometrai :(
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Variklio keitimas

Standartinė Rudik » 2014 Rgs 14, 01:55

Ne, tripas eina, bet devynetai stovi veitoj. :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių