Viskas apie 1.9 TiD

Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 18, 11:45

www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 18, 19:26

Rezervuota

Common Rail'o purkštukų korekcija: Pagal dokumentacijas, jei neklystu, korekcija galima iki +/-2.5 ar 3 mg/stroke, jei daugiau jau reiktų sunerimti. Realiai jau +/-1,5 nėra gerai.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 25, 19:57

Sveiki likimo broliai, lėktuvų mylėtojai :)

Turiu tokią bėdą: lėktuvas 9-3 1.9 TiD 110 kw, ryte užvestas šaltas, 3-5 minutes dirba negražiai, pulsuoja, jausmas toks lyg vienas cilindras dirba su pertraukom, ar lyg kurą blogai paduotų.. Priežastys aišku turbūt ne šitos, čia tik pavyzdžiai, kad paaiškint.
Kiek pašilus varikliui, pradeda dirbti kaip laikrodis.
Kitas pastebėjimas - prieš gerą savaitę varikliui esant šiltam, buvo užėjęs toks retas pulsavimas, maž daug kas 10-20 sekundžių, mašina tą dieną važiuojant atleidus gazą 2 kartus užgeso. Vėliau šita bėda dingo, bet liko rytinis šalto variklio pulsavimas.

Gal kas esat susidūrę su tokia, ar panašia problema? Beje perkant mašiną buo daryta diagnostika su Bosh įranga -tokia kaip Tanagra naudoja, purkštukų, turbinos darbas, EGR, kietųjų dalelių filtras ir visa kita buvo gerame stovyje. Vienintelis dalykas kurį parodė diagnostika -tai padžioj metė klaidą kažkoks prie kolektoriaus esantis vožtuvas, kuris ale nebuvo pilnai atsidaręs, bet vėliau ištrynus klaidą , pravažiavus su mašina, ir iš naujo pajungus kompą, jokios klaidos nerodė, todėl tada neteikiau tam daug svarbos..
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Re: SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja

Standartinė Dancius » 2013 Bir 25, 20:50

Tai gal dabar reiketu pasidaryt diagnostika. Cia gali but tiek lamda ar mafas pievas pjaut
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 25, 21:01

Forumietis dreeger kovojo su panašiom bėdom, bet pas jį tik užvedus, keletą sekundžių variklis netolygiai dirba.

O daugiau dabar (šaltam iš pat ryto) reiktų padaryti purkštukų korekcijų diagnostiką. Arba matuoti kiek kuro išvaro per grįžtamą.
Beje - užsiveda lengvai?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: SAAB 9-3 2006m. 1.9TiD 110KW šaltas variklis pulsuoja

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 25, 21:04

Dancius rašė:Tai gal dabar reiketu pasidaryt diagnostika. Cia gali but tiek lamda ar mafas pievas pjaut


Labas, hmm.. gal gali kiek plačiau apšviest kas per daiktas tas "mafas" ?
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 25, 21:07

MAF- Mass Air Flow. Oro srauto matuoklis. Bet nenoriu tikėti, kad čia jis gali turėti įtakos darbui ant 'laisvų'.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 25, 21:09

raimax rašė:Forumietis dreeger kovojo su panašiom bėdom, bet pas jį tik užvedus, keletą sekundžių variklis netolygiai dirba.

O daugiau dabar (šaltam iš pat ryto) reiktų padaryti purkštukų korekcijų diagnostiką. Arba matuoti kiek kuro išvaro per grįžtamą.
Beje - užsiveda lengvai?


Sveikas, jo, vedasi be problemų tiek šaltas, tiek karštas. Diagnostika vieną dieną prieš pastebint problemą (pirkimo dieną) rodė tobulą purštukų darbą, bet variklis buvo karštas.. Na, reiks tada po atsotogų ant šalto bandyt diagnozuot.

raimax rašė:MAF- Mass Air Flow. Oro srauto matuoklis. Bet nenoriu tikėti, kad čia jis gali turėti įtakos darbui ant 'laisvų'.

Dėkui.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 25, 21:25

tai gal prasta salerka užšėrei tu jį? Kai užgeso chekas neužsidegė?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 25, 21:43

Nu, kad ne, pyliau tik Neste'j iki šiol. Dėl cheko dabar nepasakysiu, bet užgesus, lengvai vedėsi ir užvedus jau nedegė chekas 100%.
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 26, 16:24

Buvau šiandien specializuotam Saab servise daryt diagnostikos, tai dar nespėjus pajunkt kompo, tik pasakius meistrui kokia mašina ir kokia bėda, iš kart pasakė, kad čia purkštukai. Turėję jie daug tokių atveju su 1.9 TiD 110KW, priežastis visada ta pati. Kompas aišku ant šilto variklio nieko neparodė, tai susitariau, kad po atostogų darysim ant šalto.

Beje šiandien išmatavau kuro sanaudas. Buvau užpylęs pilną baką, pravažiavau 100 km ir šian užpyliau vėl pilną. Rezultatas nepradžiugino - 10 su kapeikom litrų / 100 km. Tad kilo klausimas kiek pas kitus ryja 1.9 Tid 110 kw mieste? Gal kas galėtų pasidalint? Norisi suprast ar čia dėl grybaujančio pukštuko/tukų, ar čia vis tik normalios sąnaudos.
Kai svarsčiau ką rinktis, 2.2, ar 1.9 Tid, nemažai skaičiau, domėjausi, ir skaitant kitų diskusijas susidariau nuomonę, kad 1.9 ne tik galingesnis, bet tuo pačiu ir ekonomiškesnis variklis... Pas mane tiesa automatas, bet 10 litrų mieste važiuojant normaliu režimu, kažkaip sakyčiau daugoka. :/
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė selvedre » 2013 Bir 27, 09:14

100 km dar nėra baisiai tikslus matavimas.
O šiaip, neturiu 1,9, bet 2,2 ant vidutinių atstumų apie 8, ant labai trumpų ir virš 9 Kaune. Man tai atrodo nemažai, bet logiška. Su R15 vos ne litru ekonomiškiau, nei su sunkiais R17, bet grožis reikalauja aukų :D
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 27, 19:51

Miestas miestui nelygu kaip ir važiavimas mieste :) betkuriuo atveju 1,9 kuro sąnaudos bus mažesnės nei 2.2 (ar tai panašios, nepaisant galingumo skirtumo) ... O 10 litrų tai kaip ir daugoka.. Nebent dugnais važinėji.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Nepyragas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2013 Bir 06, 13:10

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė Nepyragas » 2013 Bir 28, 09:43

Važiavau tuos 100 km normaliai, labai nesidraskydamas, kad vidutines sąnaudas mieste pamatyt. Greičiausiai tada bus purkštukų problema čia kalta.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Standartinė raimax » 2013 Bir 28, 10:00

Bet taip dažna bėda dėl purkštukų būna, kad labai sunkiai šaltas užsiveda :?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių