Puslapis 1317

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 07, 18:46
piyous9-3-09
Tai va pakeičiau purkštuką. Purkštukas iš Vectros, skiriasi paskutniai 3 purkštuko skaičiai.
Variklis dirba kol kas be priekaištų. :) esu be galo laimingas, kol kas.

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 07, 18:53
raimax
Malonu girdėti geras naujienas. Pavyko priprogramuoti? ar tik Plug&Play?

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 07, 19:35
piyous9-3-09
Raimax,

tik plug and play. Meistras ir Nanotec'o sakė: jei kas blogai ar mašina netolygiai veiks, atvažiuok.
Taip pat apie priprogramavimą minėjo, jeigu būčiau keitęs visus tuometu reiktų tikrai priprogramuot.

Bet kaip jau minėjau, kol kas tikrai maloniai dirba, kaip per sviestą. Dar pasiūlė kuro filtrą pasikeist.


p.p.s. kai ant žemo apsukų metu aukštesnį bėgi ir spaudžiu aksceleratorių, mašina pasipurto, bet rodos dėl to, kad aukštesniu bėgiu esant nedideliam greičiui saabui sunku judėt.


Kaip ten viskas bebūtų kol kas tikrai nuotaika daug geresnė : )

Saab 9-3 1.9 88kw traukos bėdos

Parašytas: 2014 Lap 09, 10:43
petrys
Sveiki, kolegos,

turiu klausimą dėl Saab 1.9 dyzelinio 88kw variklio.

Prieš kelias savaites įsigijau auto su 150k. rida (dokumentai visi yra, aišku nėbūtinai reikia jais tikėt), viskas atrodo tvarkingai, vairas nesutrintas, tai jei ir atsukta tai nebus labai daug. Važiuoja smagiai, trauka gera, važiuoklė tvarkinga.

BET... Pradeda lysti įvairūs BET, visų pirma nusprogotermostatas (šiandien keičiu), nerodo temperatūros ir atsirado šiek tiek juodo dūmo kai variklis apkrautas. Dūmo tikrai nedaug, matomas tik tada kai "ant" galo sėdi kita mašina ir apšiviečia lempom. Maniau, kad dūmas gali būt dėl termostato, t.y. rodo žemesnę nei reali temperatūra, todėl paduodama daugiau kuro iš išlenda šiek tiek dūmo (čia mano prielaidos, nes dyzelis optimaliai dirba tik esant darbiniai temp., kurios su sugedusiu termostatu pasiekt neina). Šitos teorijos pagrįstumą patvirtinsiu šiandien, kai pasikeisiu termostatą.

Vakar važiuojant užmiesčiu išlindo kita, rimtesnė bėda. 2 kartus buvo dingusi trauka, mašina visiškai buka pasidarė. Pirma kartą dingo trauka, pavažiavau kokias 3 min ir ji atsistatė. Antrą kartą dingo trauka, sustojau, užgesinau, vėl užvedžiau ir likusius 120km jokių bėdų neišlindo. Kiek skaičiau forumus tai labai daug skirtingų nuomonių, vieniem tai blogai veikė HOLO daviklis ir/ar oro srauto matuoklė, kitiems EGR, tretiems išvis purkštukai.. Kompas jokių klaidų nemeta, variklis dirba ramiai, jokių bėdų nėra :) Kaip manot, nuo ko pradėt žiūrėt? Gal kam panaši bėda buvo ir nesudėtingai (viliuosi) pavyko išspręst? Nesu stiprus mašinistas, tai Jūsų patarimai ir patirtis padėtų :)

Ačiū!

Re: Saab 9-3 1.9 88kw traukos bėdos

Parašytas: 2014 Lap 11, 23:30
Irrmantas
Sveikas,

Na, pradžioj galima kuro filtrą pažiūrėti, jei seniai keistas :)

Re: Saab 9-3 1.9 88kw traukos bėdos

Parašytas: 2014 Lap 12, 19:42
zemaytis
Bandyk egr praplauti.purkstukai ir kuro filtrai turetu tureti pastovia itaka traukai.purkstuka remontuos/keis tik tuomet kai viskas kita bus ok.del holo nzn,nes dar nekeiciau, o simptomai tokie patys.

Re: Saab 9-3 1.9 88kw traukos bėdos

Parašytas: 2014 Lap 18, 16:45
petrys
Na termostatas pakeistas, bet dūmas išliko. Vietiniai "meistriukai" buvo tikri, kad dūmas dėl EGR, sakė ne vieną jie tą filtrą išplovė ir sakė, kad iškart pagerėjo :D kažkaip nepatikėjau, rytoj ar poryt varysiu padaryt diagnostiką, kad būtų aišku, kas tikrai, nes pradėt taisyt be aiškios priežasties - nesinori.

Viliuosi, kad ne purkštukai, nes jų keist tikrai nesinori :/

Re: Saab 9-3 1.9 88kw traukos bėdos

Parašytas: 2014 Lap 20, 15:17
petrys
edgaras1989 rašė:kai EGR sringa, tai meta check'a. Man idomu aip galima EGR ispjauti ? jis juk glusinamas. Va jei DPF pas tave uzsikises, tai tegul padaro regeneracija, jei nepades, tai tada pjauti ji kaip ir reiktu, bet po kaliu metu tokios auto TA nepraeis, tad gerai butu deti nauja, o jo kaina bus ispudinga

P.S. kuriam mieste esi? Kas daro diagnostika? Beje, diagnostika nera tik klaidu nuskaitymas, reikia gyvus parametrus ziureti



Pasidariau diagnostiką šiandien Vilniui, Daudrius servise. Sakė viskas ok, tik EGR reik užstrigęs. Reik bandyt valyt (Valymas 60LT + regeneracija 60LT). Jei EGR neužstrigęs dėl suodžių, o sugedęs tai 500 LT, bet labai viliuosi, kad jis neveikia pilnai dėl suodžių, o ne dėl gedimo, nes keist nesinori.. :)

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 20:30
Mantas.S
Gal kas patars kame reikalas? Salta masina uzkurus kokias 2-3 sekundes variklis pasipurto ir netolygiai dirba. Apsukos nesokineja. O paskui dirba tyliai, ramiai, vaziuojant trauka gera, dumo nemeta, kuro neryja.

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 20:41
romask
Zvake gal kuri nesildo, visos geros?

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 20:46
Mantas.S
Geros. Keisti tepalai su filtrais neseniai, tikrinom.

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 20:48
raimax
O užsiveda gerai? greitai?

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 20:58
Mantas.S
Kartais iskart, kartais vos vos pasuka. Bet dar skaitau, kad greitai.

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 26, 21:19
Trafukas
"sisiojantis" purkštukas, nevienoda kompresija tarp cilindrų, netgi oras kuro sistemoje duoda tokį efektą...

Re: Viskas apie 1.9 TiD

Parašytas: 2014 Lap 27, 10:55
piyous9-3-09
Tiesą Trafukas rašo, man tas pats buvo. Pasipurtydavo kelias minutes, po to nustodavo, bet kol metus delsiau, purtydavosi vis dažniau.
Jei purkštuką keisti, nėra tai didelė prabanga – apie 200-250lt. Nenoriu reklamuot labai smarkiai, bet nusirpikau vieną purkštuką iš www.svaistiklis.lt – bėdos dingo.