Puslapis 24

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Spa 01, 20:44
raimax
Šaunu, kad tik tokia bėda tebuvo. Bet su tuo starterio svilinimu - negerai...

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Spa 02, 17:19
zemaytis
Man buvo, kad kuriant pliusas siek tiek pasildavo, ko pasekoje nedakraudavo akumuliatoriaus, sunkiai kurdavos. Pasirodo laidas prie klemos apsioksidavo, gavos papildoma varza. Suspaudus sujungimo vieta su elektriku replemis problema dingo

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 24, 16:49
rili1
purkstukas stovi aliuminio lizde, virsus uzsandarintas mandzetais. kuom sandarinasi apacia?
pro sia vieta ir pucia i ausinimo skysti.
pridejau foto

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 24, 18:05
raimax
EPC nieko kaip ir nerodo šitoj vietoj.

Bet dar po purkštukais kažkokias šaibas rodo. Tik gan didokos atrodo. Tai gal kažkas ten ir užsispaudžia su jom?

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 24, 18:41
rili1
Saibas turiu. ant lizdo galo matosi kazkas panasaus i hermetika pilkos spalvos, gal kazkokie klijai. bent kokiu atveju tai turetu but atsparu karsciui. koks degimo kameroje karstis? bandau info ieskot rusu kalba - nelabai randu. su anglu sunkoka.
dekui uz paveiksliukus.

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 24, 22:42
Trafukas
Karštis degimo kameroje apie 1000 laipsnių. Suspaudimo momentu oras turi įkaisti iki +/- 800 laipsnių, kad užsidegtų įpurkštas kuras, o degimo momentu temperatūra dar pakyla.

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 25, 13:15
Rudik
Trafukas nepersudyk, pries 12 metu dar nebuvo VGT galinciu atlaikyt 1000 laipsniu celsijaus... ;)

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 25, 17:11
raimax
O tai tavo nuomone kokia ten temperatūra yra? Momentinė (pliūpsnio metu, kai užsidega kuras) temperatūra manau tikrai gali viršyti tą 1000°C. Tačiau gal tada reiktų sukonkretinti klausimą.. Ar būtent mišinio temperatūra, ar pačio "geležies" degimo kameroje.

kad nakalbėti sausai:

KETURTAKČIO DYZELINIO VARIKLIO VEIKIMO PROCESAS
Suspaudimas. <....>
todėl pabaigoje susidaro aukštesnis slėgis (3,0–3,5 MPa,
temperatūra – 600–700 °C).

Darbinė eiga. Suspaudimo takto pabaigoje į cilindrą purkštuvu su
aukštuoju slėgiu (10–20 MPa) smulkiais lašeliais įpurškiami degalai, jie
susimaišo su suspaustu ir įkaitusiu oru, savaime užsiliepsnoja ir greitai sudega,
išsiskirdami daug šilumos. Dėl to temperatūra cilindruose pakyla iki
1700–2000 °C, o slėgis – iki 5–6 MPa.



Šaltinis: BZ030 : Automobilių vairkliai. Kažkoks PDF'inis dokumentas 2006 metų.

Re: sunkiai vedasi saab 95, 3.0tid,

Parašytas: 2013 Gru 29, 13:56
Evaldinas
Sveiki. Atsitiko ir man šiokia tokia bėda. Pradėjo sunkiai vestis, šiltas. Kai šaltas, tai tikrai gerai vedasi, maždaug 1.5 sec ir užsivedė. Traukia gerai, dirba švariai, jokių purtimosi ir panašių reiškinių nerasta. Diržai, įtempėjai geri, kai keitėm vandens pompą pažiūrėjom. Filtrą kuro pakeitėm, vistiek tas pats. Kas keisčiausia, kai būna šilta, starteri suka, bet nekabina. Ant krokodilų tas pats. Suka suka ir neužsiveda. Reikia bent truputi patemt ar pastumt ir viskas, važiuoji. Saugiklius žiūrėjom, na lyg ir geri. Diagnostikos dar nedariau. Kas čia gali būti per bėda?

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Sau 03, 06:25
rili1
Persirinkau varikli, baigiau gruodžio 31 22.10 val. :-D
Skrydis normalus.
Dėl lizdo - ten neturi but chemijos. Viskas sandarinasi purkštuko varine "saiba". Galvas tikrines meistriukas patepė, kad jam neburbuliuotu ir sukėlė man galvos skausmą.

Problema su 3.0 TID

Parašytas: 2014 Sau 03, 19:38
Tulpes
Sveiki,

Turiu problemą su Saab 3.0 TID.
Kuriant meta klaidą dėl per mažo slėgio. Užsikuria tik istrynus šią klaidą ir tai pakankinus šiek tiek starterį. Jei nepalaikai apsukų apie 1 tuks užvedus, po kelių sekundžių užgesta ir paskui su užsikurimu tas pats scenarijus, nuskaitau problemą, ištrinu ir tada užsiveda.
Greitėjant po lėto, jei nespaudžiu per daug gazo, ties 2tuks. apsukų akimirksniu užgesta . Taip pat yra didesnis nei paprasta juodas dūmas.

Servise prisijungė prie kompiuterio, patikrino slėgio matuoklę, su ja kaip ir viskas tvarkoje. Sako greičiausia siurblys.

Gal kas turėjas identišką situaciją? Patarimų kas gali dar būti be siurblio? Ar tai greičiausiai purkštukai? Kokiom kainom galima rasti siurblį jo keitimas ar tvarkymas? Gal konkrečių pasiūlymų būtų dėl siurblio?

Dėkui!

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Sau 04, 00:33
Trafukas
Labas. Labiausiai tikėtina, kad problema tikrai siurblyje - nesukelia reikiamo slėgio

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Sau 04, 10:18
raimax
arba slėgio vožtuvėliai, arba purkštukai maižioja.

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Sau 04, 11:29
Tulpes
Aišku, reiks užsiimti siurbliu. O gal žinot kokiom kainom jie vaikšto?


Dėkui!

Re: Viskas apie 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Sau 04, 11:34
Tulpes
Na reiks gal pirma ir purkštukas tikrinti, nes siurblys nepavydetinoj vietoj stovi...