Sveiki! jau man senokai norisi savąjį Saabą suleisti (dropinti). norisi pigesnio varianto(studentiškas gyvenimo būdas ), bet kad ir galima būtų grįžti į pradinį aukštį.
Dabar planai tokie: Pirkti iš šroto spyruokles ir jas papjauti. Kaip jum idėja? gal kas geresnių minčių turit?
9-3 OG Dropas?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2014 Lap 20, 17:59
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: 9-3 OG Dropas?
Man rodos cia tave sukramtys gyva uz tokias mintis
Pats turbut supranti, kad blogiau sunkiai sugalvosi, nei pjautos spyruokles, bet jei neieskai komforto/stabilumo ir t.t. tai pjauk, pasidziaugsi metelius, po to amortikus pakeist reiks, tai ziu ir koilai uz ta kaina iseis.
Pats turbut supranti, kad blogiau sunkiai sugalvosi, nei pjautos spyruokles, bet jei neieskai komforto/stabilumo ir t.t. tai pjauk, pasidziaugsi metelius, po to amortikus pakeist reiks, tai ziu ir koilai uz ta kaina iseis.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: 9-3 OG Dropas?
įdomu, kaip su nupjautom spyruoklėm žadi grįžti į pradinį aukštį?
Kaip bruzas ir minėjo, už pjautas spyruokles blogiau ar begali kas būti ... Su priekinėm spyruoklėm dar kaip nors kažką išsispręsti manau išeitų - konstrukcija paprasta, kai spyruoklė užsimauna ant amortizatoriaus. Tačiau su galine ašimi - originalių spyruoklių nenupjausi ten, turėsi kažką taikyti ir burti nuo kitų automobilių, kad ji pervažiavus per duobę ar pakėlus automobilį neišlėktų (kažkada buvo darbe, pakėlėm keltuvu vieną 'bomž-dropintą' fiatą ir galinės spyruoklės iškrito tada buvo vargo jas įstatyti ir nuleisti mašiną ant ratų )
geras ir rimtas produktas yra Eibach Pro Kit, deklaruojama, kad žemina -30mm., bet kažkokių anomalijų, ar barškėjimų su juo nėra. Tik vienintelis minusas - kaina ne studentiška ~170 eur.
palyginimas su originaliom sprandžinom:
Kaip bruzas ir minėjo, už pjautas spyruokles blogiau ar begali kas būti ... Su priekinėm spyruoklėm dar kaip nors kažką išsispręsti manau išeitų - konstrukcija paprasta, kai spyruoklė užsimauna ant amortizatoriaus. Tačiau su galine ašimi - originalių spyruoklių nenupjausi ten, turėsi kažką taikyti ir burti nuo kitų automobilių, kad ji pervažiavus per duobę ar pakėlus automobilį neišlėktų (kažkada buvo darbe, pakėlėm keltuvu vieną 'bomž-dropintą' fiatą ir galinės spyruoklės iškrito tada buvo vargo jas įstatyti ir nuleisti mašiną ant ratų )
geras ir rimtas produktas yra Eibach Pro Kit, deklaruojama, kad žemina -30mm., bet kažkokių anomalijų, ar barškėjimų su juo nėra. Tik vienintelis minusas - kaina ne studentiška ~170 eur.
palyginimas su originaliom sprandžinom:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2014 Lap 20, 17:59
Re: 9-3 OG Dropas?
sunku su tom spyruoklem jau geriau didesnius lietus ratlankius uzsidesiu, zmoniskiau atrodys kokie sakot geriausiai tinka ant saabo? r17? r18?
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: 9-3 OG Dropas?
enterislt rašė:kokie sakot geriausiai tinka ant saabo? r17? r18?
tai ką rekomenduoja gamintojas (bent aš tokios nuomonės laikausi)
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3 OG Dropas?
Pastebėjimai. 900/9-3 spyruoklės, atraminių gumos...
http://photo.platonoff.com/Auto/20070511.Saab_NG900_Eibach_Springs_From_a_9-3/
http://photo.platonoff.com/Auto/20061014.Saab_NG900_Rear_Springs_Intrax_vs_Eibach/
Saviškiam NG 900 išėmiau labai kietas Eibach spyruokles ir sudėjau priekines stokines, o galines kažkokias kietas storas raudonas. Nors gale pakišau ~1 cm gumas, priekyje tarpai iki arkos kol kas liko per pirštą didesni.
Kitame NG sudėta priekinė pakaba nuo 9-3... Patylėsiu apie gudručius, kurie sugebėjo į 900 įgrūsti atraminių guoliavietes nuo 9-3. Skylės neatitinka, bet kažkaip viskas susukta.
http://photo.platonoff.com/Auto/20070511.Saab_NG900_Eibach_Springs_From_a_9-3/
http://photo.platonoff.com/Auto/20061014.Saab_NG900_Rear_Springs_Intrax_vs_Eibach/
Saviškiam NG 900 išėmiau labai kietas Eibach spyruokles ir sudėjau priekines stokines, o galines kažkokias kietas storas raudonas. Nors gale pakišau ~1 cm gumas, priekyje tarpai iki arkos kol kas liko per pirštą didesni.
Kitame NG sudėta priekinė pakaba nuo 9-3... Patylėsiu apie gudručius, kurie sugebėjo į 900 įgrūsti atraminių guoliavietes nuo 9-3. Skylės neatitinka, bet kažkaip viskas susukta.
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių