Pajudėta su šildymo gale pajungimu.
Supratus, kad norint pajungt esamus laidus su esamais antgaliais ir gauti jiems tinkamą dviejų dalių fiškę be laidų arba ištraukinėti iš gautos su laidais – kur kas sudėtingiau, sujungiau 3+3 laidus kaip priklauso pro žalią 80-pin connector. Pasirodo iš tiesų išsiardė viskas ten tvarkingai ir taip pat susirinko.
Liko prijungti „tik“ 3 laidus
(nebent dar reikės TECH2 etapo, dėl kurio bent kol kas niekas, net Aeropolis negalėjo atsakyt) – du
(mėlynai-baltas ir mėlynai-raudonas) einančius nuo šildymo on/off mygtuko prie J88 ir J89 mazgų ir trečią
(raudoną), einantį nuo relės prie J177 mazgo. Norėjau šiandien juos prilituot, bet… Su J88 ir J89 viskas aišku (nors J89 schema realaus sujungimo neatitinka…), tačiau su J177 „fifty-fifty“ painiava…
J177 mazgas šiaip randasi laidų-velniai žino kur…, bet į jį (anot WIS schemos) dabar pas mane sueina 3 kiti nesusiję laidai, iš:
– Central locking system remote control antenna [„456“], laido storis
0.75– 80-pin connector [„H80-1“] 25-o lizdo, laido storis
1.0 – Main fuse board [„22a“] 10-o saugiklio, laido storis
2.5Pirmą laidą atsekt reiktų irgi daugybės ardymo, bet jis, kaip ir antras turbūt pajungimui ir taip netinka, nes raudonas laidas kurį man reikia prijungti yra
1.5 storumo, tad lieka kaip suprantu matyt geriausias variantas jungti jį prie laido ateinančio iš 10-o saugiklio, kuris yra
2.5 storumo(?)… Prie kurio ir priėjimas labai patogus. Bet iš 10-o saugiklio išeina 2 laidai…
Vienas kažkur link akumo, o kitas tas kurio man reikia
(jei tikrai prie jo, o ne prie to 1.0 storumo derėtų jungt)… Katras jis yra/ kaip tai be ardymų 100% sužinot
:
Raudonas laidas iš relės, turintis jungtis į J177 mazgą.jpg