ventiliatorius

Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lie 10, 07:11

Kontaktus, turiu omeny, kurie valdomi per pačią klimą. Beabejo, jei tas gedimas mechaninis.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Nemo
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2008 Gru 11, 19:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Nemo » 2010 Lie 12, 01:22

Gedimas nera mechaninis.
Vartotojo avataras
Nemo
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2008 Gru 11, 19:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Nemo » 2010 Lie 12, 23:22

ciopa rašė:Gal turi omeny klimos valdymo bloką? Aš įtariu daiktą, kurio foto įdėjau. Į jį ateina "+" tiesiai nuo saugiklių bloko ir "-", taip kad jis užmaitintas pastoviai. Be šitų laidų ateina dar du iš klimos valdymo bloko, kurie duoda signalą įjungti / išjungti / keisti ventiliatoriaus apsukas.
Klausimas ar nėra signalo iš klimos valdymo bloko, ar numirė ventiliatoriaus valsymo blokas?
O užsitrumpinti ten nelabai yra kam...


Pasiziurejau, prisiminiau. Istraukus 23 saugikli ventiliatorius sustoja ar ne???
ciopa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Geg 02, 12:23
Miestas: Mažeikiai

Standartinė ciopa » 2010 Lie 13, 19:36

Nemo rašė:Pasiziurejau, prisiminiau. Istraukus 23 saugikli ventiliatorius sustoja ar ne???


Taip, sustoja
Vartotojo avataras
Nemo
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2008 Gru 11, 19:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Nemo » 2010 Lie 13, 19:55

Manau kad gedimas yra aiskus jei dar neprikabino su savimi ko nors. Saugikli palikyte istraukta be lb didelio butinumo. Sekmes.
ciopa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Geg 02, 12:23
Miestas: Mažeikiai

Standartinė ciopa » 2010 Rgp 03, 08:06

Ventiliatoriaus valdymo blokas pakeistas kitu, jokių pokyčių ventiliatoriaus darbe - kaip sukosi maksimaliomis apsukomis, taip ir sukasi :evil:. Priedo dar ir kaista. Ką kaltinti toliau? Klimos bloką? Patį ventiliatorių? Gal yra minčių?
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgp 03, 19:42

O toks daiktas kaip varžu blokas yra?
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
ciopa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Geg 02, 12:23
Miestas: Mažeikiai

Standartinė ciopa » 2010 Rgp 03, 20:42

Khary rašė:O toks daiktas kaip varžu blokas yra?


Ne
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2010 Rgp 04, 07:56

pabandyk paty ventiliatoriu pakeist
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
ciopa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Geg 02, 12:23
Miestas: Mažeikiai

Standartinė ciopa » 2010 Rgp 04, 08:11

Tokiu "klaidų ir bandymų" metodu galima pusę mašinos pakeisti :)
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2010 Rgp 04, 09:21

ciopa rašė:Ventiliatoriaus valdymo blokas pakeistas kitu, jokių pokyčių ventiliatoriaus darbe - kaip sukosi maksimaliomis apsukomis, taip ir sukasi :evil:. Priedo dar ir kaista. Ką kaltinti toliau? Klimos bloką? Patį ventiliatorių? Gal yra minčių?

Jegu ventiliatorius sukasi jis geras :) Žiūrint 9k schemas
http://www.diakom.ru/CARS2/index.html
(manau kad ir 9-3 principas panašus) variklio greitį reguliuoja tranzistorius įjungtas tarp korpuso ir variklio.
Bandymas Nr1- ar sukasi variklis visai atjungus ventiliatoriaus valdymo bloką. jeigu ne prie jo lysti nėra ko. Kiek supratau valdymo blokas pakeistas bet ar tikrai geru? Galima patikrint dar susijusią instaliaciją ar kur netrumpina į korpusą ir ar nenutrūkę laidai einantys į klimą (geriausiai testeriu). Jeigu viskas tvarkoje belieka įtart tik klimos bloką.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
ciopa
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2010 Geg 02, 12:23
Miestas: Mažeikiai

Standartinė ciopa » 2010 Rgp 28, 12:21

Priežastis vis dėlto buvo ventiliatoriaus valdymo bloke, kurį pirmiausia ir pasikeičiau, bet pasirodo į tokį patį "sveiką" :). Kaltas sudegęs tranzistorius. Perlitavo ir dabar veikia kuo puikiausiai.
Konstantan
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 2010 Rgs 02, 17:19

Standartinė Konstantan » 2010 Spa 13, 18:33

Sudurniavo ACC. Ventiliatorius nenori suktis. Rodo viska gerai o vat suktis nenori. Pries tai keicia akuma. Ir tada prasidejo durnyste. Gal kas numano kas galetu buti? Saugikliai lyg ir tvarkoj. Cia skaiciau shepeteliai varikliuko. Bet kazin ar jie gali staiga sugesti nes priesh keiciant akuma veike puikiai. O pakeitus kelias minutes papute ora ir sustojo.

9-5 MY98
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2010 Spa 13, 18:38

tie šepetėliai taip ir pasibaigia. buvo ir nebėra.
Konstantan
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 2010 Rgs 02, 17:19

Standartinė Konstantan » 2010 Spa 13, 18:53

Pasirodo viskas paprasciau :idea: tereikejo du mygtukus paspaust ir palaikyt :) keiciant akuma ar jam nusedus ACC butina sukalibruoti. Paspaudi AUTO ir OFF vienu metu ir palaikai apei 30sek. Ir toliau gali vaziuoti shiltai :-D

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių