Puslapis 58

Parašytas: 2010 Lie 10, 07:11
aurissan
Kontaktus, turiu omeny, kurie valdomi per pačią klimą. Beabejo, jei tas gedimas mechaninis.

Parašytas: 2010 Lie 12, 01:22
Nemo
Gedimas nera mechaninis.

Parašytas: 2010 Lie 12, 23:22
Nemo
ciopa rašė:Gal turi omeny klimos valdymo bloką? Aš įtariu daiktą, kurio foto įdėjau. Į jį ateina "+" tiesiai nuo saugiklių bloko ir "-", taip kad jis užmaitintas pastoviai. Be šitų laidų ateina dar du iš klimos valdymo bloko, kurie duoda signalą įjungti / išjungti / keisti ventiliatoriaus apsukas.
Klausimas ar nėra signalo iš klimos valdymo bloko, ar numirė ventiliatoriaus valsymo blokas?
O užsitrumpinti ten nelabai yra kam...


Pasiziurejau, prisiminiau. Istraukus 23 saugikli ventiliatorius sustoja ar ne???

Parašytas: 2010 Lie 13, 19:36
ciopa
Nemo rašė:Pasiziurejau, prisiminiau. Istraukus 23 saugikli ventiliatorius sustoja ar ne???


Taip, sustoja

Parašytas: 2010 Lie 13, 19:55
Nemo
Manau kad gedimas yra aiskus jei dar neprikabino su savimi ko nors. Saugikli palikyte istraukta be lb didelio butinumo. Sekmes.

Parašytas: 2010 Rgp 03, 08:06
ciopa
Ventiliatoriaus valdymo blokas pakeistas kitu, jokių pokyčių ventiliatoriaus darbe - kaip sukosi maksimaliomis apsukomis, taip ir sukasi :evil:. Priedo dar ir kaista. Ką kaltinti toliau? Klimos bloką? Patį ventiliatorių? Gal yra minčių?

Parašytas: 2010 Rgp 03, 19:42
Khary900
O toks daiktas kaip varžu blokas yra?

Parašytas: 2010 Rgp 03, 20:42
ciopa
Khary rašė:O toks daiktas kaip varžu blokas yra?


Ne

Parašytas: 2010 Rgp 04, 07:56
cementukis
pabandyk paty ventiliatoriu pakeist

Parašytas: 2010 Rgp 04, 08:11
ciopa
Tokiu "klaidų ir bandymų" metodu galima pusę mašinos pakeisti :)

Parašytas: 2010 Rgp 04, 09:21
AUGIS
ciopa rašė:Ventiliatoriaus valdymo blokas pakeistas kitu, jokių pokyčių ventiliatoriaus darbe - kaip sukosi maksimaliomis apsukomis, taip ir sukasi :evil:. Priedo dar ir kaista. Ką kaltinti toliau? Klimos bloką? Patį ventiliatorių? Gal yra minčių?

Jegu ventiliatorius sukasi jis geras :) Žiūrint 9k schemas
http://www.diakom.ru/CARS2/index.html
(manau kad ir 9-3 principas panašus) variklio greitį reguliuoja tranzistorius įjungtas tarp korpuso ir variklio.
Bandymas Nr1- ar sukasi variklis visai atjungus ventiliatoriaus valdymo bloką. jeigu ne prie jo lysti nėra ko. Kiek supratau valdymo blokas pakeistas bet ar tikrai geru? Galima patikrint dar susijusią instaliaciją ar kur netrumpina į korpusą ir ar nenutrūkę laidai einantys į klimą (geriausiai testeriu). Jeigu viskas tvarkoje belieka įtart tik klimos bloką.

Parašytas: 2010 Rgp 28, 12:21
ciopa
Priežastis vis dėlto buvo ventiliatoriaus valdymo bloke, kurį pirmiausia ir pasikeičiau, bet pasirodo į tokį patį "sveiką" :). Kaltas sudegęs tranzistorius. Perlitavo ir dabar veikia kuo puikiausiai.

Parašytas: 2010 Spa 13, 18:33
Konstantan
Sudurniavo ACC. Ventiliatorius nenori suktis. Rodo viska gerai o vat suktis nenori. Pries tai keicia akuma. Ir tada prasidejo durnyste. Gal kas numano kas galetu buti? Saugikliai lyg ir tvarkoj. Cia skaiciau shepeteliai varikliuko. Bet kazin ar jie gali staiga sugesti nes priesh keiciant akuma veike puikiai. O pakeitus kelias minutes papute ora ir sustojo.

9-5 MY98

Parašytas: 2010 Spa 13, 18:38
dr.amber
tie šepetėliai taip ir pasibaigia. buvo ir nebėra.

Parašytas: 2010 Spa 13, 18:53
Konstantan
Pasirodo viskas paprasciau :idea: tereikejo du mygtukus paspaust ir palaikyt :) keiciant akuma ar jam nusedus ACC butina sukalibruoti. Paspaudi AUTO ir OFF vienu metu ir palaikai apei 30sek. Ir toliau gali vaziuoti shiltai :-D