Webasto, autonominis šildymas
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Dūmai iš mašinos apačios
Pečiukas dirba tik kol variklis pašyla, paskui išsijungia, nors SID ekrane ir toliau rodo, kad veikia šildytuvas. Atskirai SID pagalba galima jį įjungti susiradus funkciją HEATER. Ten nusistato 3 laikai, kada jis automatiškai įsujungtų arba Manual, jei nori įjungti iš karto.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Dūmai iš mašinos apačios
raimax rašė:Am.. gal kiek ne taip. Jei pečiuka galima užprogramuoti per SID, tai tada privalo būti cirkuliacinis, kuris varinėja skystį, ir turi įjungti klima, kad ventiliatorius pūstu į langus
raimax mastai teisingai, bet va GM inžinieriai visko iki galo nepadarė, jiems atrodė, kad siurblys turi būti tik kaip papildoma prekė. Nustačius klima įsijungia, salono ventiliatorius įsijungia, pečiukas irgi įsijungia, o va cirkuliacinio siurblio tai ir pagailėjo Ir gaunasi taip, kad salone vėjelis pučia, klima veikia, o pečiukas dirba tik kelias minutes... Žiūrėjau kelis 9-5 SAAB (ne tik savo), tai nei viename cirkuliacinio siublio nebuvo. O reikėjo juk tiek nedaug, kad viskas būtų buvę kaip priklauso
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Dūmai iš mašinos apačios
Trafukas rašė:raimax rašė:Am.. gal kiek ne taip. Jei pečiuka galima užprogramuoti per SID, tai tada privalo būti cirkuliacinis, kuris varinėja skystį, ir turi įjungti klima, kad ventiliatorius pūstu į langus
raimax mastai teisingai, bet va GM inžinieriai visko iki galo nepadarė, jiems atrodė, kad siurblys turi būti tik kaip papildoma prekė. Nustačius klima įsijungia, salono ventiliatorius įsijungia, pečiukas irgi įsijungia, o va cirkuliacinio siurblio tai ir pagailėjo Ir gaunasi taip, kad salone vėjelis pučia, klima veikia, o pečiukas dirba tik kelias minutes... Žiūrėjau kelis 9-5 SAAB (ne tik savo), tai nei viename cirkuliacinio siublio nebuvo. O reikėjo juk tiek nedaug, kad viskas būtų buvę kaip priklauso
Ną šioj vietoj ne tiek kad mąstau, o konstatuoju faktą, kaip yra po mano variklio dangčiu. Tiesiai prieš akis originalus cirkuliacinis siurbliukas. Ir nežinau kieno čia kalte jis atsirado. Gal būt buvo Optional pasirinkimas prieš perkant automobilį. Ir kiek pats mačiau 9-3og tai pakankamai retas variantas su tuo cirkuliaciniu/ranka programuojamu parking heateriu.
Kaip su 9-5 nežinau tiksliai. Čia kelis 2,2 čiupinėjau darbe, tai nors eberspaecheris ir stovėjo (cirkuliacinių nesimatė), tačiau per SID'ą jokių nustatymų nebuvo.
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Dūmai iš mašinos apačios
SID'e nustatymai atsiranda išjungus degimą ir paspaudus SET mygtuką. Tada SID'e būna funkcija HEATER
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Dūmai iš mašinos apačios
Kažkoks kosmosas. Šyla kaitinimo kamera, o vanduo necirkuliuojamas. Taigi ten gali greit užvirt viskas Kas jau ten kitaip pas dyzelį nei pas benzą- galingumai panašūs. Pas mane nustojus dirbti pašildytojui, siurbliukas dar kone dvi minutes varinėja antifrizą. Gal siurbliukai pagedo ir jie buvo naikinami iš sistemos rankiniu būdu? Žodžiu papildoma komplektacija kuri yra privalomaTrafukas rašė:Žiūrėjau kelis 9-5 SAAB (ne tik savo), tai nei viename cirkuliacinio siublio nebuvo. O reikėjo juk tiek nedaug, kad viskas būtų buvę kaip priklauso
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Greiciau cia softo netobulumas, kuris leidzia uzgesintam varikliui paleisti tokia autonomke, kuri praktiskai skirta naudoti tik uzvestu varikliu, kad pagreitintu variklio darbines temperaturos pasiekima
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
tai šitos opcijos yra juk SID'e ir kaip su T2 bus suprogramuotas jis, taip ir bus. Arba kitas variantas - buvo sukeisti SID'ai...
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Sido funkcionalumas priklauso nuo jo ir nuo ECU softo. Jeigu kazkur patingejo daryti papildoma funkcionaluma, del to sildytuvo, tai taip ir gaunasi, kad pabirbia jis minute kita, necirkuliuodamas antifryzo, pasiekia uzduota temperatura ir issijungia.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Pas 9-5 SID'as yra durnelis, jame niekas nesiprogramuoja. Tik su TECH'u. duota galimybė valdyti pašildytoją.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Patikslinimas dėl vandens pompos: tie, pas ką po kapotu sumontuotas Eberspaecher D5WZ pečiuko modelis, išorinės elektrinės pompos neturi. Šiame pečiuko modelyje pompa yra vidinė, todėl iš išorės ir nematyti nei jos, nei pajungimo laidų.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Trafukas rašė:Patikslinimas dėl vandens pompos: tie, pas ką po kapotu sumontuotas Eberspaecher D5WZ pečiuko modelis, išorinės elektrinės pompos neturi. Šiame pečiuko modelyje pompa yra vidinė, todėl iš išorės ir nematyti nei jos, nei pajungimo laidų.
iš kur tokia informacija? turėjau išardęs D5WZ dalimis - cirkuliacinio siurbliuko nei kvapo, ir nelabai ten yra vietos jam viduje... Nebent gal kažkokiam naujam modelyje 2005m + ir yra jis
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
Ar tikrai ardei būtent D5WZ? Aš susiradau gamintojo informaciją, ten aiškiai parodyta, kad D5WZ turi vidinį siurblį. O va labai panašus modelis D5WS naudojamas tik su išorine pompa. Jeigu ką domins, galėsiu atsiųsti abiejų šių modelių pilnus aprašymus, tokius kaip pateikia pats gamintojas.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
na mestelk į emeila : raimaxas@gmail.com
Kadangi tas pečius jau yra įdėtas į automobilį, ir jis išvažiavo į pajurį, tai to modelio dabar nepatikslinsiu. Bet 99,9 procentai kad buvo D5WZ, o dabar turiu porą vienetų išardęs D3WZ, tai principas tas pats kas ir D5WZ tik šiek tiek skiriasi "purkštuko" sandara, ir antifrizo šlangų pajungimas.
Kadangi tas pečius jau yra įdėtas į automobilį, ir jis išvažiavo į pajurį, tai to modelio dabar nepatikslinsiu. Bet 99,9 procentai kad buvo D5WZ, o dabar turiu porą vienetų išardęs D3WZ, tai principas tas pats kas ir D5WZ tik šiek tiek skiriasi "purkštuko" sandara, ir antifrizo šlangų pajungimas.
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: kas tai? (pasirodo - Webasto)
dėkui, tuoj pačekinsim, bet pirma, kelios iškarpos iš EPC:
Ir kuriam puslapyje Hydronic D5WZ+B5WZ 25_2216 TD 06 2003 JE.pdf parodyta kad cirkuliacinis viduje?
Ir kuriam puslapyje Hydronic D5WZ+B5WZ 25_2216 TD 06 2003 JE.pdf parodyta kad cirkuliacinis viduje?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 46 ir 0 svečių