LED i auto
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Edgaras' rašė:O kai jungiamos varžos, šiluminiai nuostoliai nepadidėja, LED ekonomiją prastindami?
Jeigu kreipiant diskusiją nuostolių kriptimi tai šiai problemai spręst naudojami anksčiau mano minėti srovės stabilizatoriai. Praktiškai su jais dirbti neteko , bet kek žinau teoriškai jų principas skiriasi nuo itampos stabilizatoriaus ar nuosekliai įjungtos varžos kuriuse dalis galios krenta ant varžos ar įtampos reguliatoriaus tranzistoriaus ir išsiskiria šilmos pavidalu.Aišku nuostoliai.Srovės transformatorius nuolatinę įtampą verčia impulsine ir tuos impulsus moduliuoja pagal plotį priklausomai nuo reikalingų išėjimo parametrų. Valdančiuju elementu pas juos paprastai būna MOSFET ai ant kurių impulsiniame rėžime iįsiskiria labai mažas energijos kiekis. Tokiu būdu iš šaltinio paaimams tik LED reikalingas energijos kiekis ir energija nešvaistoma.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Kad pačiam nerašyt paieškojau nete
http://www.vabolis.lt/2006/09/06/pradzi ... izatorius/
http://www.vabolis.lt/2006/09/06/pradzi ... izatorius/
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
AUGIS rašė:Kad pačiam nerašyt paieškojau nete
http://www.vabolis.lt/2006/09/06/pradzi ... izatorius/
Ai, parašiau, nepagalvojau...
Viskas teisingai.
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 24, 12:27
- Miestas: silale-klaipeda
- Contact:
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- Mindė
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 116
- Užsiregistravo: 2009 Bal 19, 10:29
- Miestas: Alytus
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Mindė rašė:Khary rašė:Mano manymu tai reiktu talpinti prie porno...
ai...
kazkadais ir as buvau baisiai pries visokius patobulinimus...
bet veliau kazkaip pakito nuomone...
jei galima padaryti geriau nei gamintojo, arba patogiau/graziau vartotojui- tai kodel gi ne?
kas didina variklio galinguma, gerina pakaba, susimeta 17' ratus su kokiom 215 gumom...
kas faras tobulina, kiti vidaus apsvietima ledais karsto...
tie patys svedai baisiai megstantys SAAB juos taip pritobulina...
net ir OG9000 ar ir 99, 90...
so, kiekvienam savo...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių