Na ką, rear seat heat schema bene visa išsistudijuota ir pasirodo visai nėra ji sudėtinga. Prisegiau aiškių paveiksliukų, kad ir kitiems būtų aiškų. Pirmoj baltai-juodoj schemoj nublankinti tie laidai/ komponentai kurie neaktualūs, kadangi jie jau yra instaliuoti su kita (standartine) lėktuvo įranga.
Visus reikiamus laidus iš MY2002 donoro išsiėmiau bei dalį jų jau sujungiau/sudėjau į vietas. Laukia 3+3 laidai prie 80-PIN su kuriais bus paprasta, nes jei priėjimas, kad pravest pro jį bus pernelyg keblus sujungsiu tiesiog per atskirą fiške šalia, na o tuomet beliks atrodanti dabar sudėtingiausia dalis – su visais tais 4-iais
J#…
Bendrai šiek tiek info, kurią jau praėjau apie dedamąsias, kitiems kas irgi norėtų kad jų keleiviai nešaltų – jeigu dabar šąla, TWICE jungtyje šildymo kontaktų angos 9 ir 52, kuriose antgaliai gražiai įsistato, bus laisvos (pačiame TWICE pin'ai kyšo visi)). 80-PIN blokelyje kontaktai 14, 17 ir 19 irgi bus laisvi (blokelio viršutinės/apatinės dalies IN/OUT visi kontaktai sutampa). Su rele ir jos laidais nieko daryti nereikia, o pati ji su fiške iš balto relių rėmelio gražiai išsitraukia (kaip ir visos kitos) žemyn (sužinota tai buvo prieš tai laužant rėmelį, kad gražiai išimt
).
Dėl pačios relės turiu dar pats klausimą – MY2002 donore tos relės, kurių vienodų yra ir daugiau,
visų kodai yra
IN 0209, tuo tarpu mano MY2003 laineryje kitose vietose esančios tokio tipo relės
visos yra su kodais
IN 0251 – ar žino kas nors kuo jos skiriasi?
Kiti dalykai… Bendrai dėl visos šildymo sistemos galimų būsimų klaidų WIS rašo:
Kodas: Pasirinkti visus
In the event of a fault in the relay control circuit, diagnostic trouble code B1130 is generated in TWICE. The diagnostic trouble code is generated if there is:
• An open circuit or short circuit to ground
• A short-circuit to B+.
No diagnostic trouble code is generated for voltages below 11V or during diagnostic communication. The control module output can be activated using the diagnostic tool.
Tad nors…
bruzas rašė:…Kas liecia "mazgus" izoliuotus, kur sueina n, iseina 1 - visiskai jokio skirtumo kur tu pajungsi dar viena papildoma laida …
…Noriu perklausti, kad nebūtų poto siurprizų, ar tikrai nėra skirtumo ar tuos 4 laidus, turinčius eiti į mazgus
J43,
J88,
J89,
J177, jungti bet kur prieš tuos mazgus ar bet kur už jų ir į bet kokio storumo laidą? Ats. ypatingai aktualus bus dėl raudono laido, turinčio jungtis prie
J177 mazgo (sujungto su 10 saugikliu), kur priėjimas itin keblus ir jeigu nėra jokio skirtumo gal tuomet jungčiau vos kelių cm atstumu už saugiklių bloko galinės sienelės, kur priėjimas atrodo lengviausias bei aiškiausias….
Dėl pačio pajungimo būdo – lituoti ar galbūt naudoti tokius dalykus, pasiūlytus
Evitos /
Lemonos?
Jeigu norint užtikrintai gerai padaryti dera tik lituoti (su kuo minimaliai tekę susidurti…), kaip patartumėt dasikast iki vario gyslų, kad nei vienos jos nenutraukt? Jokių įrankių minėtos parduotuvės pasiūlyti neturėjo. Pabandžius padegint įvairius laidus, švelniai tariant, ne kaži kas gavosi – apjuoduoja visa išorinė dalis ir toliau nebedega
Nebent ją nugramdyt ir toliau degint…. O gal geriau apipjaut laidą dvejose vietose norimu atstumu ir po to skrost tarp jų? Turiu dar
tokio tipo įrankį, kuris šiaip skirtas galams nuizoliuot, tačiau nesunkiai ir kur nors viduryje nusistumia koks cm, tačiau su juo irgi nemenka tikimybė vieną-kitą gyslą nutraukt… (ar yra kažkoks gyslų rezervas, kad jas nutraukus signalas/įtampa/varža/stipris ar dar velniai žino kas ten nenukentės?
). Su tuo „laidų valytoju“ dar įmanoma, dedant laidą į jo angą skirtą storesniam laidui, po truputį skusti gumą, pilnai nenuskuta, bet gal bandysiu pasireguliuot jei niekas nieko geriau neparekomenduos.
Žodžiu kaip nors įveiksiu.
Toliau ar reikės TECH-II „etapo“ naujos funkcijos aktyvavimui ar įdėjus gale šildomą sėdynę ji iškart skleis šilumą?
Gal yra žinančių kaip būna diegiant kokią kitą panašią funkciją – šildymą/ ventiliaciją/ elektrą ar memory priekyje…?
Dar dominantis niuansas – pas tuos pas ką jau yra gamykliškai ši funkcija – nuspaudus rear seat šildymo mygtuką vieną kartą šildymas įsijungia, o kas būna nuspaudus 2-ą kartą? Išsijungia? Kiek skaičiau supratau, kad bet kokiu atveju šildymas išsijungia po tam tikro laiko tarpo (kuris gali būti koreguojamas @ TWICE su TECH-II) priklausomai nuo lauko temp. daviklio matomų Celsijų, o apie išjungimą nuspaudus pakartotinai nieko neužsimenama….
Kad ir kaip ten yra gamykliškai – ar įmanoma kažkaip nesunkiai prie to mygtuko pakoreguot schemą ir pajungti antrą mygtuką, kad abu veiktų taip jog paspaudus bet kurį vieną iš jų, visos galinės sėdynės šildymas įsijungtų + atitinkamai įsižiebtų abiejuose juose diodai, o paspaudus 2-ą kartą – viskas išsijungtų (bei išsijunginėtų ir automatiškai pagal tą lauko °C sensorių)?
p.s. Nebus aktualu matyt, bet tiesiog įdomu ką reiškia schemos pačiame viršuje virš saugiklių 10 ir 21 parašyti atitinkamai
+30 ir
+15 (saugikliai ten statosi 15A ir 10A. Kitų dalių schemose mačiau būna rašoma pvz. +54 …)