Puslapis 25

Re: Sediniu sildymas

Parašytas: 2012 Lap 20, 22:38
Edgaras'
Pirk 9k Aero :)

Re: Sediniu sildymas

Parašytas: 2012 Lap 21, 02:00
trance_inside
Dancius rašė:ir turi atlosas nesildyt, nes ziemalabai jau greit nugaros raumenis perpustu ar radikulitas kamuotu nuo tokio navaroto


Siandien spec. paziurejau, nezinau is kur tokia info, kad NETURI sildyt. Sildo kuo geriausiai ir atlosas ir apacia, jauciasi ir nesedint, tik ranka pridejus.

Re: Sediniu sildymas

Parašytas: 2012 Lap 21, 07:58
romask
Nu o kaip dar pasiguosti, kai kazkas neveikia :)
Pas mane va duryse viena kolonele negroja, bet kol neprisiverciu vaziuot tvarkyt, mastau kad ji ten ir neturi groti :-D

Re: Sediniu sildymas

Parašytas: 2012 Lap 21, 12:57
Dancius
O kaip kitaip pasiguost:D del saab nesu tikras,bet itale ir manuale rase

Saab 9-3 2001m sildomos sedynes.

Parašytas: 2014 Spa 20, 17:44
KarolisDun
Sveiki,
Iskilo klausima, turiu 2001m saab 9-3 2.2 TiD ar yra sildomos sedynes ? Nes kaip ir mygtuko kazkokio nematau isskirtinio i sedynes eina laidas bet nezinau ar sildymas ar oro pagalves.

Re: Saab 9-3 2001m sildomos sedynes.

Parašytas: 2014 Spa 20, 17:57
Remigijus86
Tai pasižiūrėk ar yra bent jau sėdynių šildymo mygtukai po klima ;)

Paveikslėlis

Re: Sėdynių šildymas

Parašytas: 2014 Gru 16, 14:50
timeless
Taigis, bandau daryt kažką daugiau savąjam 9-5 MY2003 su galinės sėdynės šildymu, apart tiesiog mygtuko/-ų įdėjimo… :)
MY2002 donoro visi laidai susižiūrėti/ yra. Šildymo schema (kuri prisegta updeitinta į aiškesnę visiems) MY2002 ir MY2003 identiškos (apart J177 laidų „sankryžos“/ mazgo). 2 geltoni laidai (C150 1.0 ir C150-2 1.0) eina nuo pačių sėdynių palei kairįjį kėbulo kraštą + 1 trumpas juodas įžeminimo prie sėdynių (dėl kurio vienintelio klausimų nekyla :)), kita atšaka su 5-iais laidais eina nuo mygtuko po priek. porankiu iki laidyno už priek. panelės (jų fragmentas už jos matomas apatinėje foto). Prasivest tas atšakas bus paprasta. Tik klausimas dar ar reikės tik šių laidų (schemoje jie išskirti realiomis jų spalvomis) ar dar ir kitų – pvz. C150 1.5, C151 0.35 ir C152 0.75 tarp RELĖS80-PIN CONNECTORTWICE)?
Kur/ kaip tada juos jungti (niekur jų nukirpęs dar nesu)?
Nuo MY2003 tuo tarpu kol kas esu tik nusiėmęs priek. panelę ir ar yra laisvos (tos pačios) angos 80-PIN CONNECTOR'iuje ir RELĖJE nežiūrėjau. Ar tuos 2 geltonus laidus (C150 1.0 ir C150-2 1.0) su juodai-žaliu C152 0.5 laidu nebūtina jungti per 80-PIN CONNECTOR'ių? Bet pačiame konektoriuje (žalios spalvos, B) tų laidų kontaktų vietos fiziškai nesutampa (t. y. nėra taip jog vienas susijungia tiesiogiai su kitu).
Kaip daryt su geltonu C150-1 0.75… jungti jį į RĖLĘ ir būtent į identišką angą kaip MY2003?
Toliau, nuo šildymo mygtuko einantys, lieka juodas C31-40 0.5, mėlynai-baltas L38-14 0.5 ir mėlynai-raudonas C15-4 0.5 – visi jie sueina į tris laidų mazgus (atitinkamai J43, J88 ir J89 [2-a FOTO]), kurie turbūt padaryti ne šiaip su lituokliu… – ar tuos 3 laidus būtina jungti per juos (dasikasant pro tų mazgų izoliacines medžiagas iki vario, kas turbūt galvoju būtų sudėtinga gerai padaryt…), ar galima tiesiai į ten kur jie nueina? T. y. juodą turbūt būtų galima jungti tiesiai prie įžeminimo, į kurį poto laidas iš to J43 mazgo ir taip nueina (ant priek. panelės storo vamzdžio), mėlynai-baltą tiesiai į DICE (kur tiksliai jame dar neįsivaizduoju), o mėlynai-raudoną į SAUGIKLIŲ dėžutės 10-ą lizdą? … Nepagaunu dar kodėl schemoje minimas ir 21-as)? MY2003 10-as rašoma skirtas HEATED REAR SEATS/ SUNROOF (WIS'e atrodo parašyta dar ir jog kitkam…), o 21-asRADIO/ NAVIGATION.

Visus laidus sujungus poto reiktų dar su TECH2 įjungti naują funkciją DICE ir TWICE? Ar gal idėjus juos abu nuo MY2002 nereikėtų ir TECH2 ir viskas veiktų?

Re: Sėdynių šildymas

Parašytas: 2014 Gru 16, 15:18
raimax
matomai per žioplai skaičiau, kad nesupratau esmės... Tu nori tik pajungti galinės sėdynės šildymą, ar padaryti, kad šiltų kairė arba dešinė sėdynės pusė?

Re: Sėdynių šildymas

Parašytas: 2014 Gru 16, 15:41
bruzas
Viska ka surasei tai reiktu gero pusvalandzio, kad isigilint ir suprast :? Nebent 10 kartu jau kas nors dares pamatys ir pagelbes.
Kas liecia "mazgus" izoliuotus, kur sueina n, iseina 1 - visiskai jokio skirtumo kur tu pajungsi dar viena papildoma laida. Norint nedaryt naujos pravodkes su ziebtuveliu nukaitini izoliacija (kur baigias laidas is tavo sedyniu pravodkes) kuriam nors ir prisilituoji.

1) Siulyciau originalia pravodke nusiemus atskirti kur galiniu sedyniu sildymas ir nusikarpyti UZ tu mazgu. Tuo atveju prisidejes prie naujos masinos org. pravodkes tu matysi kur tiksliai turi buti tie mazgai ir kur tau reikia "isiterpt".
2) Taip pat siulyciau nelankstyt tos pravodkes belekaip, labai padeda visi sulinkimai ir posukiai nuo ilgu metu masinoje, kai reikia zinot "o tai kiek cia to laido palikt?"
3) Susidek "kontrolinius" izoliacijos pavyniojimus ant ilgu pravodkes gabalu, posukiu nuo kuriu nulupi izoliacija gamykline. Po to pradeda laidai slankiot ir prasideda neatitikimai.
4) senukuose puse velnio medziagines izoliacijos yra. Cia kad nesugalvotum daryt su elektrine juosta.
Cia daugiau bendri darbo su pravodkem pastebejimai, kuriuos pats issiaiskinau bedarydamas, kazka konkreciau patart sunku. Aisku turbut atsiras tokiu, kuriems nepatiks tokie darbo metodai - ir gerai, mokytis viems reikia :)

Re: Sėdynių šildymas

Parašytas: 2014 Gru 16, 21:13
timeless
raimax rašė:matomai per žioplai skaičiau, kad nesupratau esmės... Tu nori tik pajungti galinės sėdynės šildymą, ar padaryti, kad šiltų kairė arba dešinė sėdynės pusė?
MY2003 šildymo gale neturi, tuo tarpu MY2002 donoras turi, kurį noriu iš jo persidėti.

Dabar į MY2003 esu tik šiaip įsidėjęs 2 galinės sėdynės šildymo mygtukus – žinau, kad gamykliškai ten eina tik vienas, o kitas paliktas tuščias, tačiau ko prieš tai neparašiau – galvoju bandyt dar pasidaryt abu mygtukus funkcionalius. Tačiau daryt taip kaip kad būtų buve logiška jei būtų buve daroma gamykliškai – kad nuo kairiojo šildytų tik kairioji pusė, o nuo dešiniojo – tik dešinioji, galvoju gali būti per sudėtinga… Tad labiau svarstau nebent kiek įsivaizduoju paprastesnį variantą – kad spaudžiant bet kurį iš abiejų mygtukų visos galinės sėdynės šildymas įsijungtų arba išsijungtų (bei kartu atitinkamai ir nuo bet kurio mygtuko paspaudimo užsidegtų/ užgestų tos jų lemputės).

Beje sukombinuot 2 mygtukus atrodo ne vienas aš čia norėčiau… :)

bruzas rašė: 
Na panašiai – kokia schema tiek ir laiko reikia ir reikėjo, kad ją ir kitką įsisavint, viską surašyt ir pateikti kuo aiškiau.
Dėkingas už patarimus!

Sėdynių šildymas Saab 900NG

Parašytas: 2015 Sau 28, 11:20
Daivanas
Sveiki, taigi norėjau paklausti kaip su tuo sėdynių šildymu jeigu yra mygtukas tai jau reiškia ir yra šildymas ar gali jo ir nebūti? (nors galėjo tą mygtuką ten kas ir įkišti) :)

Modelis jei ka 900ng 97 pagal vin..

Sėdynės odinės paprastos ne elektrinės, šiaip įdomu ar išvis yra toks dalykas pas mane jeigu yra tai susitvarkyčiau jeigu bus dar dideli šalčiai tai kažkiek maloniau sėdimajai..

Re: Sėdynių šildymas Saab 900NG

Parašytas: 2015 Sau 28, 11:23
tmocke
Pas mane NG900 buvo šildymas. Du reguliatoriai - šilo abi sėdynės. Tik gal kiek lėtokai.

Parašytas: 2015 Sau 28, 13:21
Dancius
Deivi tas mygtukas ten istatytas tik taip, kai isigijau ta saab jis atjunginejo antena :-)

Re:

Parašytas: 2015 Sau 28, 15:36
Daivanas
Dancius rašė:Deivi tas mygtukas ten istatytas tik taip, kai isigijau ta saab jis atjunginejo antena :-)


Aa supratau, tai reiks tada lupt lauk ir statyt paprasta plastmasiuka kad neerzintu :)

Re: Sėdynių šildymas

Parašytas: 2015 Sau 29, 20:34
timeless
Na ką, rear seat heat schema bene visa išsistudijuota ir pasirodo visai nėra ji sudėtinga. Prisegiau aiškių paveiksliukų, kad ir kitiems būtų aiškų. Pirmoj baltai-juodoj schemoj nublankinti tie laidai/ komponentai kurie neaktualūs, kadangi jie jau yra instaliuoti su kita (standartine) lėktuvo įranga.

Visus reikiamus laidus iš MY2002 donoro išsiėmiau bei dalį jų jau sujungiau/sudėjau į vietas. Laukia 3+3 laidai prie 80-PIN su kuriais bus paprasta, nes jei priėjimas, kad pravest pro jį bus pernelyg keblus sujungsiu tiesiog per atskirą fiške šalia, na o tuomet beliks atrodanti dabar sudėtingiausia dalis – su visais tais 4-iais J#

Bendrai šiek tiek info, kurią jau praėjau apie dedamąsias, kitiems kas irgi norėtų kad jų keleiviai nešaltų – jeigu dabar šąla, TWICE jungtyje šildymo kontaktų angos 9 ir 52, kuriose antgaliai gražiai įsistato, bus laisvos (pačiame TWICE pin'ai kyšo visi)). 80-PIN blokelyje kontaktai 14, 17 ir 19 irgi bus laisvi (blokelio viršutinės/apatinės dalies IN/OUT visi kontaktai sutampa). Su rele ir jos laidais nieko daryti nereikia, o pati ji su fiške iš balto relių rėmelio gražiai išsitraukia (kaip ir visos kitos) žemyn (sužinota tai buvo prieš tai laužant rėmelį, kad gražiai išimt :-D).
Dėl pačios relės turiu dar pats klausimą – MY2002 donore tos relės, kurių vienodų yra ir daugiau, visų kodai yra IN 0209, tuo tarpu mano MY2003 laineryje kitose vietose esančios tokio tipo relės visos yra su kodais IN 0251 – ar žino kas nors kuo jos skiriasi?

Kiti dalykai… Bendrai dėl visos šildymo sistemos galimų būsimų klaidų WIS rašo:

Kodas: Pasirinkti visus

In the event of a fault in the relay control circuit, diagnostic trouble code B1130 is generated in TWICE. The diagnostic trouble code is generated if there is:
• An open circuit or short circuit to ground
• A short-circuit to B+.
No diagnostic trouble code is generated for voltages below 11V or during diagnostic communication. The control module output can be activated using the diagnostic tool.

Tad nors…
bruzas rašė:…Kas liecia "mazgus" izoliuotus, kur sueina n, iseina 1 - visiskai jokio skirtumo kur tu pajungsi dar viena papildoma laida …
…Noriu perklausti, kad nebūtų poto siurprizų, ar tikrai nėra skirtumo ar tuos 4 laidus, turinčius eiti į mazgus J43, J88, J89, J177, jungti bet kur prieš tuos mazgus ar bet kur už jų ir į bet kokio storumo laidą? Ats. ypatingai aktualus bus dėl raudono laido, turinčio jungtis prie J177 mazgo (sujungto su 10 saugikliu), kur priėjimas itin keblus ir jeigu nėra jokio skirtumo gal tuomet jungčiau vos kelių cm atstumu už saugiklių bloko galinės sienelės, kur priėjimas atrodo lengviausias bei aiškiausias….

Dėl pačio pajungimo būdo – lituoti ar galbūt naudoti tokius dalykus, pasiūlytus Evitos / Lemonos?
Jeigu norint užtikrintai gerai padaryti dera tik lituoti (su kuo minimaliai tekę susidurti…), kaip patartumėt dasikast iki vario gyslų, kad nei vienos jos nenutraukt? Jokių įrankių minėtos parduotuvės pasiūlyti neturėjo. Pabandžius padegint įvairius laidus, švelniai tariant, ne kaži kas gavosi – apjuoduoja visa išorinė dalis ir toliau nebedega :-D Nebent ją nugramdyt ir toliau degint…. O gal geriau apipjaut laidą dvejose vietose norimu atstumu ir po to skrost tarp jų? Turiu dar tokio tipo įrankį, kuris šiaip skirtas galams nuizoliuot, tačiau nesunkiai ir kur nors viduryje nusistumia koks cm, tačiau su juo irgi nemenka tikimybė vieną-kitą gyslą nutraukt… (ar yra kažkoks gyslų rezervas, kad jas nutraukus signalas/įtampa/varža/stipris ar dar velniai žino kas ten nenukentės? :)). Su tuo „laidų valytoju“ dar įmanoma, dedant laidą į jo angą skirtą storesniam laidui, po truputį skusti gumą, pilnai nenuskuta, bet gal bandysiu pasireguliuot jei niekas nieko geriau neparekomenduos.
Žodžiu kaip nors įveiksiu. :)

Toliau ar reikės TECH-II „etapo“ naujos funkcijos aktyvavimui ar įdėjus gale šildomą sėdynę ji iškart skleis šilumą? :) Gal yra žinančių kaip būna diegiant kokią kitą panašią funkciją – šildymą/ ventiliaciją/ elektrą ar memory priekyje…?

Dar dominantis niuansas – pas tuos pas ką jau yra gamykliškai ši funkcija – nuspaudus rear seat šildymo mygtuką vieną kartą šildymas įsijungia, o kas būna nuspaudus 2-ą kartą? Išsijungia? Kiek skaičiau supratau, kad bet kokiu atveju šildymas išsijungia po tam tikro laiko tarpo (kuris gali būti koreguojamas @ TWICE su TECH-II) priklausomai nuo lauko temp. daviklio matomų Celsijų, o apie išjungimą nuspaudus pakartotinai nieko neužsimenama….
Kad ir kaip ten yra gamykliškai – ar įmanoma kažkaip nesunkiai prie to mygtuko pakoreguot schemą ir pajungti antrą mygtuką, kad abu veiktų taip jog paspaudus bet kurį vieną iš jų, visos galinės sėdynės šildymas įsijungtų + atitinkamai įsižiebtų abiejuose juose diodai, o paspaudus 2-ą kartą – viskas išsijungtų (bei išsijunginėtų ir automatiškai pagal tą lauko °C sensorių)?

p.s. Nebus aktualu matyt, bet tiesiog įdomu ką reiškia schemos pačiame viršuje virš saugiklių 10 ir 21 parašyti atitinkamai +30 ir +15 (saugikliai ten statosi 15A ir 10A. Kitų dalių schemose mačiau būna rašoma pvz. +54 …) :?: