Pavarų ričago reguliavimas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2010 Lie 15, 20:55
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- flexterful
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
- Miestas: Kaunas
Sveikuciai, tikiuosi pataikysiu i tema.
Beda tokia. Sunkiai jungiasi 1, 3, 5, R begiai.
Siandien ant salto imetant 1, 3, 5 ir ismetant 2, 4 (R nebandziau, kamstyje galejo ne taip suprast, o kai susilo -garsas dingo) skleidzia "kvaksinti" garsa (panasu galima isgaut jei patrint viena gumini kaliosa i kita)
Del atbulinio buvau pasiskundes Kestui, jis nuorino sankaba (isspaude viena burbuliuka oro), bet tai nepadejo, tad apkaltino sinchronizatoriu.
Padekit vyrai kuom galit, kas patarimu, kas stipriu zodiu, kas alum, kas moneta. Aciu
Beda tokia. Sunkiai jungiasi 1, 3, 5, R begiai.
Siandien ant salto imetant 1, 3, 5 ir ismetant 2, 4 (R nebandziau, kamstyje galejo ne taip suprast, o kai susilo -garsas dingo) skleidzia "kvaksinti" garsa (panasu galima isgaut jei patrint viena gumini kaliosa i kita)
Del atbulinio buvau pasiskundes Kestui, jis nuorino sankaba (isspaude viena burbuliuka oro), bet tai nepadejo, tad apkaltino sinchronizatoriu.
Padekit vyrai kuom galit, kas patarimu, kas stipriu zodiu, kas alum, kas moneta. Aciu
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
flexterful rašė:...
Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- flexterful
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
- Miestas: Kaunas
Maximus rašė:flexterful rašė:...
Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio
Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?
Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
flexterful rašė:Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?
Tai jei pas tamsta tokia situacija - prie ko cia deze;)
Jokiu tukstanciu nereikia, virsutines isvis pigios, apatines kiek brangesnes (originalios isties brangios).
Apatiniu kaina: ~500 lt uz vieneta perkant geras aftermarket hidraulines (Corteco), arba ~500 lt uz abi perkant gumines (Scantech).
Virsutiniu kaina nuo ~50 lt/vnt uz gumines aftermarket (ivairiu gamintoju), arba variantas isideti poliuretanines ir pamirsti apie jas ilgam.
Jei reikes nuomoniu apie apatines, tai kiek veliau parasysiu, arba gal kas dar pasisakys pvz apie pigesnes gumines (tik ne visi zino kad jos gumines:)
Jei reikes nuomoniu apie poliuretanines, duosiu kontaktus tu kas isidejo ir laimingai vazineja.
Pats galiu pasiulyt poliuretanines, Saabui 9000, (tiek dezes tiek variklio virsutines).
Bei turiu pora atliekamu nauju guminiu (guli atsargoj, taciau abejoju kad jas kada nors isidesiu)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
AUGIS rašė:
Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?
Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.
Pas Kęstą už abi viršutines pakeitimas 80lt.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- flexterful
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
- Miestas: Kaunas
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Aftermarket (automotive), the addition of non-factory parts, accessories and upgrades to a motor vehicle.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
hartke rašė:tesiog nesijungia atbulinis, kai pereini per kelis begius, pirma ijungi, tada ilenda begis. bet ir neatradau iki siol tinkamo budo ijungt ta atbuline, po pirmo begio ijungimo irgi kas 3 karta suveikia, vienintelis tikras budas, tai sustot, uzgesint varikli, imest begi, nuspaust sankaba ir uzsivesti is naujo. galvoju gal ryciagas issimales ir netiksliai stumia ta atbulini.
pvz naujam Avensi, begiai jungiasi super graziai ir jokio laisvumo nera, tai kilo minciu gal del to kad masina nauja ir ryciago visos ivores sveikos.
zinau kad buna poliuretaniniu ivoriu, su kuriom begiai labai tiksliai ir greitai jungiasi. tai gal tos padetu.
Kagi, problema pradejo progresuoti...
sunku ijungti begi (is kokio 10 karto) net uzgesinus masina. buna absurdisku situaciju, kad jau prisiparkaves gatveje, tesiog negaliu istraukti rakto is spyneles, nes neijungiu atbulinio begio. Pradedu nesiotis su savim antra rakta, kad bent masina uzrakint trumpam galeciau.
Ka kolegos patarsit ziureti? Traukes? Pagalves? Sankaba? Yra kazkokios dezes kulisos.. Lysti tiesiai i vidu? Gal kas rado priezasti?
Taip nesinori siaip atiduoti servisui kad perrinktu deze ir nuluptu visa alga, kai sitiek vilties kad ten kazkokia smulkmena kaip nenuorinta sankaba ar kokia palankstyta traukute...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 25, 20:28
- Miestas: Kaunas
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Jai sankaba butu tai jungiant ir kiti begiai dzergztu sunkiai juntusi. jai tiek su atbuliniu beda tada gali but koks sinchronas nuejes velniop. o kai jungi atbulini jis nesaudo ta prasme inungi bandai vazuot o jis issoka. Gali but vidui atbulinio asele pasimalus uztai jis kvailioja, gali but kad jungimo sakute sudilus gali but svirtis kuri perduoda inungimo procesa i atbulini bega pasileidus, gali but atbulinio begio slaive uzdetas atvirksciai uztai cherovai jungiasi.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
hartke rašė:Nesaudo, tiesiog nesijungia, pakeliu ta plasmase, grudu pavara, o jinai nelenda nors tu ka...
Jai beda tik su atbuliniu begiu negarantuoju 100% bet baisiai panasu kad arba "slave" apverstas arba sakute arba syrtinis perdavimas jai bedos dezej. jai su visom kitom pavarom neturi problemu greiciausia kad butent bedos dezes viduje.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių