Pavarų ričago reguliavimas

Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Bir 25, 20:20

Laisvumas ir bus. Paaiškink kaip tas sunkiai, ar įtaikyt į tą "vietą" reik ar lyg krumplis nesukimba?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Bir 25, 20:35

tesiog nesijungia atbulinis, kai pereini per kelis begius, pirma ijungi, tada ilenda begis. bet ir neatradau iki siol tinkamo budo ijungt ta atbuline, po pirmo begio ijungimo irgi kas 3 karta suveikia, vienintelis tikras budas, tai sustot, uzgesint varikli, imest begi, nuspaust sankaba ir uzsivesti is naujo. galvoju gal ryciagas issimales ir netiksliai stumia ta atbulini.
pvz naujam Avensi, begiai jungiasi super graziai ir jokio laisvumo nera, tai kilo minciu gal del to kad masina nauja ir ryciago visos ivores sveikos.

zinau kad buna poliuretaniniu ivoriu, su kuriom begiai labai tiksliai ir greitai jungiasi. tai gal tos padetu.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Bir 26, 11:20

Pabandyk dar taip, ar pavara susijungs: Jungi atbulinį ir jis neįsijungia, tačiau laikai įrėmęs ranką ir tada lėtai atleisdinėji sankabą. Šiuo atveju labai lengvai turi "įlįsti" pavara ir net krumpliai nesugros.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Bir 27, 16:35

geras. reikes isbandyt! aciu.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Bir 27, 18:07

arba pabandyk pora kartu sankaba ismynt ir vel jungt
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Bir 27, 20:14

sitas nepadeda, kitoj masinoj padeda :)
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Pliustas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 35
Užsiregistravo: 2010 Lie 20, 09:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Pliustas » 2010 Lie 22, 16:27

dabar nesijuokit uz durna klausima, visada tik su mechaninem vazinejau. Tarkim yra avtomatas nu ir ten tas alia manualinis perjungimas shaibu (+ ir -). Dabar TYSHINA V STUDIJI-VOPROS. Ar permetant shaiba butina nuimt tapke nuo akseleratoriaus ar galima toliau mint sekmingai?
Ex Mitsubishi Eclipse '94. Puksht!
SAAB 9-3 Sport sedan, 154kW, ARC, automatikas 5 begiu
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Lie 22, 16:42

kai vazinejau biski su smartu, o ten tik taip persijungia pavaros, pastebejau kad atleidus tapke, perjungus pavara ir uzminus atgal traukia zymiai geriau.
kaip teisingai neisivaizduoju, bet manau kad atleist tapke geriau.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vitalis G.
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2010 Rgp 14, 21:14

adbuline pavara

Standartinė Vitalis G. » 2010 Rgp 14, 21:47

hartke rašė:sitas nepadeda, kitoj masinoj padeda :)


sveikas, skaiciau apie tavo vargus su atbulinio ijungimu. norejau paklausti ar radai kokius galus kodel taip yra?
turiu 9-5 2.0t mech. pav. deze. ir lygiai tokia pati problema kankina ir mane.
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Rgp 15, 12:57

neradau nieko. nors ir neieskojau tiesa sakant. blogiausiu atvieju, uzgesinu varykli, istumiu atbuline ir uzsivedu is naujo.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 15, 17:59

Turiu ir as viena ydomu bajeriuka su saab 9-3 pavaru deze, begiai jungiasi puikiai, taciau ilgeliau pavaziavus su yjungta 5 pavara, ji po to sunkiai issijungia, reik truktelt. Gal kas zinot kur cia beda gali but?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vitalis G.
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2010 Rgp 14, 21:14

Standartinė Vitalis G. » 2010 Rgp 15, 18:21

nu taip jungiu ir as, bet man taip nepatinka (svelniai tariant), be to daznai reikia jungti, is kiemo kol islendi kartais po keliskart reikia gesinti, nes ant uzvestos jau paskutniu laiku niekaip neisimusa atbulinis. noretusi jau galu gale pasalinti ta nepatoguma, nes kantrybe jau visai i pabaiga eina :evil:
gal kas dar zino is forumieciu kur bedos ieskoti del atbulinio begio jungimo?
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Rgp 15, 18:49

sarasand rašė:Turiu ir as viena ydomu bajeriuka su saab 9-3 pavaru deze, begiai jungiasi puikiai, taciau ilgeliau pavaziavus su yjungta 5 pavara, ji po to sunkiai issijungia, reik truktelt. Gal kas zinot kur cia beda gali but?


Išduosiu paslaptį. Man padėjo Xado skirtas greičių dėžei ;) Tik man 5 bėgis jungdavosi su garsu. Po dozės dirba kaip priklauso.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 15, 18:57

Na butu taip pastoviai ir ysijungtu sunkiai, tai galvociau kad dezes beda, bet kad viskas sklandziai veikia ir net tas 5 ysijungia issijungia tvarkingai, bet jei yjungi 5 ir pavaziuoji kokia 15min va tada jau sunkiai issijungia...
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2010 Rgp 15, 20:36

Nekuriant naujos temos, prinersiu.

Yra automatinė dėžė, ji buvo išimta prieš pora tūkst. km. ir po to ričiage perjungiant pavaras yra laisvumas, bet paklibinus riciaga toj padetyje ji užsifiksuoja lb gerai. kiek suprantu problemos su trosu (?). Nes po kapotu lyg ir vietoj stovi. Kame problema ir ar imanoma ištaisyt pačiam be serviso įsikišimo. (rankos lyg ir ne kreivos :oops: )
9-5 2,3t MY02

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių