Pavarų ričago reguliavimas

aerohot
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2010 Lie 15, 20:55

Standartinė aerohot » 2010 Rgp 29, 12:23

aciu :( dabar reik dezes gal zinot kas ar FM55 B05 dezes tik aero modeliams dedemos ar i dar kokius kitus modelius dedamos? :?:
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 02, 18:22

Gal kas gali padėt su detalių kodais? Reikia FM57 greičių dėžės įvaržinės įvorės(ji su gofra ) ir veržlės ir diferencialo įvorių kodų. :(
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
flexterful
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
Miestas: Kaunas

Standartinė flexterful » 2010 Spa 07, 19:40

Sveikuciai, tikiuosi pataikysiu i tema.
Beda tokia. Sunkiai jungiasi 1, 3, 5, R begiai.
Siandien ant salto imetant 1, 3, 5 ir ismetant 2, 4 (R nebandziau, kamstyje galejo ne taip suprast, o kai susilo -garsas dingo) skleidzia "kvaksinti" garsa (panasu galima isgaut jei patrint viena gumini kaliosa i kita)

Del atbulinio buvau pasiskundes Kestui, jis nuorino sankaba (isspaude viena burbuliuka oro), bet tai nepadejo, tad apkaltino sinchronizatoriu.

Padekit vyrai kuom galit, kas patarimu, kas stipriu zodiu, kas alum, kas moneta. Aciu :)
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Spa 08, 10:58

flexterful rašė:...

Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
flexterful
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
Miestas: Kaunas

Standartinė flexterful » 2010 Spa 08, 11:30

Maximus rašė:
flexterful rašė:...

Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio


Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2010 Spa 08, 11:57


Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Spa 08, 11:59

flexterful rašė:Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Tai jei pas tamsta tokia situacija - prie ko cia deze;)

Jokiu tukstanciu nereikia, virsutines isvis pigios, apatines kiek brangesnes (originalios isties brangios).
Apatiniu kaina: ~500 lt uz vieneta perkant geras aftermarket hidraulines (Corteco), arba ~500 lt uz abi perkant gumines (Scantech).
Virsutiniu kaina nuo ~50 lt/vnt uz gumines aftermarket (ivairiu gamintoju), arba variantas isideti poliuretanines ir pamirsti apie jas ilgam.
Jei reikes nuomoniu apie apatines, tai kiek veliau parasysiu, arba gal kas dar pasisakys pvz apie pigesnes gumines (tik ne visi zino kad jos gumines:)
Jei reikes nuomoniu apie poliuretanines, duosiu kontaktus tu kas isidejo ir laimingai vazineja.

Pats galiu pasiulyt poliuretanines, Saabui 9000, (tiek dezes tiek variklio virsutines).
Bei turiu pora atliekamu nauju guminiu (guli atsargoj, taciau abejoju kad jas kada nors isidesiu)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Spa 08, 13:18

AUGIS rašė:

Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.


Pas Kęstą už abi viršutines pakeitimas 80lt.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
flexterful
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
Miestas: Kaunas

Standartinė flexterful » 2010 Spa 09, 22:14

Aciu vyrai labai.
Dabar moteriskas klausymas :
Kas yra aftermarket? Srotas?
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2010 Spa 10, 00:04

Aftermarket (automotive), the addition of non-factory parts, accessories and upgrades to a motor vehicle.
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Sau 03, 18:49

hartke rašė:tesiog nesijungia atbulinis, kai pereini per kelis begius, pirma ijungi, tada ilenda begis. bet ir neatradau iki siol tinkamo budo ijungt ta atbuline, po pirmo begio ijungimo irgi kas 3 karta suveikia, vienintelis tikras budas, tai sustot, uzgesint varikli, imest begi, nuspaust sankaba ir uzsivesti is naujo. galvoju gal ryciagas issimales ir netiksliai stumia ta atbulini.
pvz naujam Avensi, begiai jungiasi super graziai ir jokio laisvumo nera, tai kilo minciu gal del to kad masina nauja ir ryciago visos ivores sveikos.

zinau kad buna poliuretaniniu ivoriu, su kuriom begiai labai tiksliai ir greitai jungiasi. tai gal tos padetu.


Kagi, problema pradejo progresuoti...
sunku ijungti begi (is kokio 10 karto) net uzgesinus masina. buna absurdisku situaciju, kad jau prisiparkaves gatveje, tesiog negaliu istraukti rakto is spyneles, nes neijungiu atbulinio begio. Pradedu nesiotis su savim antra rakta, kad bent masina uzrakint trumpam galeciau.
Ka kolegos patarsit ziureti? Traukes? Pagalves? Sankaba? Yra kazkokios dezes kulisos.. Lysti tiesiai i vidu? Gal kas rado priezasti?
Taip nesinori siaip atiduoti servisui kad perrinktu deze ir nuluptu visa alga, kai sitiek vilties kad ten kazkokia smulkmena kaip nenuorinta sankaba ar kokia palankstyta traukute... :roll:
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
saab fanas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2007 Rgp 25, 20:28
Miestas: Kaunas

Standartinė saab fanas » 2011 Sau 03, 20:19

Daznai susidevi tokia dalis kuri yra tarp kulysos vamzdzio galo ir pavaru dezes (variklio skyriuje). Jeigu yra laisvumas tai gali buti si dalis arba pats riciagas (kulysa) susideveje.
SAAB 9-5 2.0T ir SAAB ng900 2.0T talladega SAAB 900ng;9000;9-3;9-5 Aero DALIMIS
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 03, 20:31

Jai sankaba butu tai jungiant ir kiti begiai dzergztu sunkiai juntusi. jai tiek su atbuliniu beda tada gali but koks sinchronas nuejes velniop. o kai jungi atbulini jis nesaudo ta prasme inungi bandai vazuot o jis issoka. Gali but vidui atbulinio asele pasimalus uztai jis kvailioja, gali but kad jungimo sakute sudilus gali but svirtis kuri perduoda inungimo procesa i atbulini bega pasileidus, gali but atbulinio begio slaive uzdetas atvirksciai uztai cherovai jungiasi.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Sau 03, 21:27

Nesaudo, tiesiog nesijungia, pakeliu ta plasmase, grudu pavara, o jinai nelenda nors tu ka...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 03, 21:34

hartke rašė:Nesaudo, tiesiog nesijungia, pakeliu ta plasmase, grudu pavara, o jinai nelenda nors tu ka...

Jai beda tik su atbuliniu begiu negarantuoju 100% bet baisiai panasu kad arba "slave" apverstas arba sakute arba syrtinis perdavimas jai bedos dezej. jai su visom kitom pavarom neturi problemu greiciausia kad butent bedos dezes viduje.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių