9-5 salonas

romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2015 Geg 01, 19:44

Saab dalyse pasiziurek. Nebuvo jie brangus kai ziurejau
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Remigijus86
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 77
Užsiregistravo: 2013 Rgp 28, 13:08
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: 9-5 salonas

Standartinė Remigijus86 » 2015 Geg 01, 21:19

9-5 Aero
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9-5 salonas

Standartinė Mark » 2015 Bir 25, 10:42

Gal kas yra keites vaira, kaip su oro pagalvem ar butina akuma atjunginet ar uztenka saugikli istraukt? Akumo nesinori atjunginet nes duju pc nugrybaus reiks reguliuot...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2015 Bir 25, 18:02

Visur akcentuoja kad butina. Aisku kad ten kas nutiktu, tai sansu matyt nelabai yra, bet sako ir lazda karta gyvenime issauna.

Beje, kas per chujnia duju kompas, kad nusimusa isemus akuma?
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9-5 salonas

Standartinė Mark » 2015 Bir 25, 18:51

Tokia wat ir xujnia...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: 9-5 salonas

Standartinė Romeo » 2015 Bir 25, 19:44

Mark rašė:Tokia wat ir xujnia...

Ar tik ne koks Stag 300 kompas? Jei taip, tai jį galima atjungti kad nenusimuštų, bet užgesinus mašina reikia palaukti kelias minutes (ar keliolika, neatmenu) ir tik tada atjungti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9-5 salonas

Standartinė Mark » 2015 Bir 25, 22:12

Joa is tu paciu stag tik nea 300, placiau galima spie tai kaip atjungt kad nenusiresetintu?
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: 9-5 salonas

Standartinė timeless » 2015 Bir 26, 12:07

Atjungto akumo metu įsidėjus kitą vairo airbag'ą jų (airbag'ų) kompas su nauju/kitu pilnai pats susikalbės ir klaidos nemes?
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: 9-5 salonas

Standartinė Romeo » 2015 Bir 26, 15:12

Mark rašė:Joa is tu paciu stag tik nea 300, placiau galima spie tai kaip atjungt kad nenusiresetintu?


Pabazarinau su draugu, kuris dirba su dujomis. Pasirodo, bet kuris Stag kompiuteris gali nusimušti, kai atjungiamas akumas, bet tai reiškia kompo gedimą ir reikia jį keisti. Kitaip pašalinti šios bėdos neina. Aš buvau girdėjęs, kad su Stag 300, kuris turi autoadaptaciją, būdavo irgi nusimušimų, kai atjungiamas akumas iš karto po užgesinimo variklio. Jei palauki kažkiek minučių, kai užgesini variklį tada gali atjungti akumą ir niekas nenusiresetins.
Jei turi kabelį geriausias variantas išsisaugoti dujų kompo parametrus ir jei/kai nusiresetins įpūsti iš naujo buvusią programą ;)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių