9-5 salonas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
- Remigijus86
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 28, 13:08
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-5 salonas
Gal kas yra keites vaira, kaip su oro pagalvem ar butina akuma atjunginet ar uztenka saugikli istraukt? Akumo nesinori atjunginet nes duju pc nugrybaus reiks reguliuot...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-5 salonas
Mark rašė:Tokia wat ir xujnia...
Ar tik ne koks Stag 300 kompas? Jei taip, tai jį galima atjungti kad nenusimuštų, bet užgesinus mašina reikia palaukti kelias minutes (ar keliolika, neatmenu) ir tik tada atjungti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-5 salonas
Joa is tu paciu stag tik nea 300, placiau galima spie tai kaip atjungt kad nenusiresetintu?
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: 9-5 salonas
Atjungto akumo metu įsidėjus kitą vairo airbag'ą jų (airbag'ų) kompas su nauju/kitu pilnai pats susikalbės ir klaidos nemes?
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-5 salonas
Mark rašė:Joa is tu paciu stag tik nea 300, placiau galima spie tai kaip atjungt kad nenusiresetintu?
Pabazarinau su draugu, kuris dirba su dujomis. Pasirodo, bet kuris Stag kompiuteris gali nusimušti, kai atjungiamas akumas, bet tai reiškia kompo gedimą ir reikia jį keisti. Kitaip pašalinti šios bėdos neina. Aš buvau girdėjęs, kad su Stag 300, kuris turi autoadaptaciją, būdavo irgi nusimušimų, kai atjungiamas akumas iš karto po užgesinimo variklio. Jei palauki kažkiek minučių, kai užgesini variklį tada gali atjungti akumą ir niekas nenusiresetins.
Jei turi kabelį geriausias variantas išsisaugoti dujų kompo parametrus ir jei/kai nusiresetins įpūsti iš naujo buvusią programą
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių