Saab performanco galimybes

Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re:

Standartinė Rudik » 2015 Spa 02, 21:42

bruzas rašė:Kaip ogiui suderinai ismetima, kad dujom vaziuotu? :)

Jei paaiskinsi kaip susijes kuro tipas su ismetimu, pabandysiu atsakyti. :?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2015 Spa 02, 22:22

EGT tarkim :)
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re:

Standartinė Rudik » 2015 Spa 03, 07:14

bruzas rašė:EGT tarkim :)

Stai kaip... Na gerai, del IV kartos duju irangos specifikos, buvo ribojamas deguones perteklius. :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Re:

Standartinė Romeo » 2015 Spa 03, 10:40

Rudik rašė:
bruzas rašė:EGT tarkim :)

Stai kaip... Na gerai, del IV kartos duju irangos specifikos, buvo ribojamas deguones perteklius. :)

Kodėl "buvo"?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Spa 04, 08:50

Todel, kad prazuvo... ir .... is dalies, del netesiogines kaltes 3" ismetimo sistemos. :?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
svitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė svitas » 2015 Spa 05, 12:41

Bet koks garsas 3 coliu išmetimo :shock: buvo 60 tiesus iki galines pūsles nismo tai žimie tiliau buvo, trauka dar nepasikeitė duju nėra , liktai gal geriau traukia :-D
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė bruzas » 2015 Spa 05, 13:51

Ne lyrika uzsimineti atejau , tad jusu tokie komentarai nei kiek nepadeda;) . Noreciau isgirsti konkretu atsakyma , kaip visa tai pasidaro . Aciu kolegos.
Perki ECU, vaziuoji pas kazka su tech2, dedi vietoj ECU ir pririsineji. Reikia praeitos masinos VIN.

Geresnis variantas - perki belekoki ECU, duodi supust kazkam stage1 ir turi keliais kW dar daugiau nei stock 184.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2016 Vas 10, 18:09

900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Juzis » 2016 Bal 08, 08:20

Pora faktu atsakant i tai kas buvo parašyta:

Tiesioginio išmetimo duslintuvas turbo varikliams tik i naudą, visokie rezonatoriai (aišku be pertvaru) čia jau skonio garsui klausimas. Skersmuo - pagal sraige, 3" einamiausias.

B2XX varikliu "chipinimas" ypač stage'ais yra žaidimas su ugnimi. 2,3T variklio ~ribos be lindimo į geležį: iki <250a.g žalia, 250-300 geltona, >300-randona-gali jau laukti kada išlakstys viskas šaibom.
Kodėl?
Todėl, kad tie motorai yra nėra pakankamai ir tiksliai išbalansuoti, kalba eina apie visas besisukančias detales. Pradedant juos prievartauti standartinius, tas disbalansas nebeišlyginamas balansinių velenukų, gaunasi permušimai arba rezonansas, ko pasekoje, skyle motore.
Ką dartyti? -taikyti tokius Steidžus:
1. Pirmiausia atjungti kibenifeni tuos balansyrus.
2. Lendant giliau-ant dinaminiu staklių išbalansuoti alkūninį veleną ir viskas kas ant jo sukasi (t.y. viskas). Pas maniski paklaida buvo kazkas 20-30g tarpe, finale liko 2g, balansuojant ties 11000rpm.
3. ir t.t.-jei to reikia, prasideda kilo euru reikalaujantys dalykai.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
ML13
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2015 Sau 13, 09:09

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė ML13 » 2016 Bal 13, 09:00

Sveiki,

Atsiprasau uz pasikartojima, bet labai reiktu forumiecio kontaktu (kazkada jis sioje temoje labai aktyvus buvo). Arba kito zmogaus, kuris dirba su Trionic Can Flasher programa.
Aciu!

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių