Taigi viskas prasidėjo nuo šokinėjančios po truputį vis labiau bėgių rankenos, poto sekusios variklio pagalvės pakeitimo ir vėl grįžtant prie tos jau mažiau bet vistiek šokinėjančios bėgių rankenos.. Dar ir šokinėjančio variklio judant iš vietos kaip pastebėjau kas atsisėda už vairo net ir patyre vairuotojai sunkiai sekas neužgesus pajudėt pvz. per T.A. kontrolierius užgeso gal 5 kartus..
Tikrinus 2 kartus pagalves sakė kad jos visos geros, kadangi jos aftermarketinės ir pvz. variklio keleivio pusės pagalvė net nepanaši į originalią tai nusprendžiau jas sustiprinti poliuretanu ir padaryt "sport" tipo pagalves..
Pvz. pirkti iš abbot racing kainuoja tiek: http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=424
Taigi pasiruošimas darbams:
Plyšus sena pagalvė (radau rusyje),
Brake (carb) cleaneris nebūtina bet lengviau nusiemė visas purvas,
Šepetukas ir Fairy atšveist pagalvei,
Permatex rudžių surišėjas (rūdis paverčia juoda kieta medžiaga) irgi nebūtina bet norėjau kad labiau apsaugotas metalas būtų,
Mannol skystas poliuretanas stiklų klijavimui (senukuose akcija 4.55 eur) užtenka apie 2 pagalvėm nes pusę tik išnaudojau.
Pirštinės, būtinai naudot geriausiai kur būna viena pusės guma kita medžiaga, man per medžiagines kiauriai pateko tai poto ilgai ir nuobodžiai rankas šveičiau.
Jeigu darba atliekami namuose tai pasitieskit daug popieriaus ar pan. nes labai teplus darbas.
Dar pieštuko, ausų krapštukų ar panašių daiktų kad suformuot ta masę, kiti izoliaciją naudoja plačią bet pas mane toks variantas neišėjo dėl formos..
Pagalvė po plovimo matomas aiškiai trūkimas:
Na ir tada reikėjo pakaitint poliuretaną, lietuviškoj instrukcijoj nebuvo parašyta o po ja angliškoj buvo.. bet nepakaitinau tai buvo labai tirštas tai teko pavargt ten tepliojant jį ir užtrukau ilgiau negu tikėjausi.
Galutinis rezultatas toks:
Viršuje palikau truputį siauresnio pločio kad truputi daugiau to lankstumo būtų. Šiaip gal ant foto nelabai kaip atrodo bet realiai atrodo visai neblogai, laukt reikia kol išdžius mažiausiai turbūt kelias dienas ir ieškotis antros pagalvės donoro..
Rezultatų dar negaliu pasakyti bet skaitant įvairiausius forumus kurie atliko tokį modą tai jaučias žymiai mažesnis variklio judėjimas ir visi tik giria, tiesa minusas kad ant laisvų apsukų jaučiasi vos didesnė vibracija variklio ir tai tik ant kaip kurių modelių pvz. civic.. žėsiu kai pasidarysiu abi tai pasidalinsiu įspūdžiais..
DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Daivanas rašė:Dar ir šokinėjančio variklio judant iš vietos
Dėl šito reikalo gali būti problemos ir su sankabine dalimi.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Kaip suprantu, sena guma liko viduje; poliuretanas aplink? Klausimas kaip prie gumos prilimpa, nes bandžiau su panašiu hermetiku (stiklo-akvariumų klijais) žaisti - išdžiūvęs nuo gumos labai lengvai atplyšta...
SAAB 900
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Romeo rašė:Daivanas rašė:Dar ir šokinėjančio variklio judant iš vietos
Dėl šito reikalo gali būti problemos ir su sankabine dalimi.
Tai buvo tokių minčių, bet sankaba naują vasaros gale keičiau "Grifine". Buvo man ten garsas dar toks kaip išminamojo vėl, jie sakė važinėt toliau, bet pasikeičiau pats ir trosą toki įdomų automatinį, o senasis gal į 5 dalis sulūžes buvo neįsivaizduoju kaip dar veikė jis..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Audriss99 rašė:Kaip suprantu, sena guma liko viduje; poliuretanas aplink? Klausimas kaip prie gumos prilimpa, nes bandžiau su panašiu hermetiku (stiklo-akvariumų klijais) žaisti - išdžiūvęs nuo gumos labai lengvai atplyšta...
Taip senoji viduj liko ir viską apliejau poliuretanu.. O laiko tai tas poliuretanas jaučiu prie bet ko, nes prie metalo tai kaip reikalas prikibes iš kitos pusės truputi pasiliejes buvo atlupt neatsilupo tik su peiliuku nuo metalo atpjaut pavyko Dabar jau kaip geriau apdžiuvo tai tvirtumą gerą įgavo.. Tai čia tarp užsieniečių populiarus labai šitas modas medžiagos labai daug tai jeigu nelaikytų tai nedarytų manau..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Išbandytas reikalas su šita pagalve. Laikys kokius 5km, paskui atplyš Nu bet įsidėk, ir papasakosi pats
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Povilas rašė:Išbandytas reikalas su šita pagalve. Laikys kokius 5km, paskui atplyš Nu bet įsidėk, ir papasakosi pats
O po kiek laiko dėjai tu ta pagalve? irgi poliuretana naudojai? aš dar ieškau kolkas greičių dėžės pagalvės ta patį padarysiu o tada jau bus galima mėgint keist..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
UPDATE: Neišlaukes kada draugas gaus garažą nuvariau į Grifiną ir pakeitė tas pagalves..
Pliusai:
Nebešokinėja kaip apsėsta bėgių rankena o tik minimalus pašokinėjimas būna permėtus bėgį "tik tik"
Pajudant iš vietos nebebaisu užgesti, vibracija yra bet variklio judėjimas daug mažesnis,
Įsimeta lengviau bėgiai bet kokioj situacijoj,
Atleidus gaza mašina nebetrukčioja (nebesiūbuoja).
Daug smagiau draugauja su keliu ir bėgėjasi atrodo kad variklis stovi vietoj kaip ir turi būt..
Minusai: Stovint ant laisvo jaučiasi didesnė vibracija, merginoms tūrėtų patikt..
Senosios buvo geros, bet nežinau arba dar galinė jau pavargus arba didelį judėjimą davė kad aftermarketinės ir be hidro skysčio..
Pliusai:
Nebešokinėja kaip apsėsta bėgių rankena o tik minimalus pašokinėjimas būna permėtus bėgį "tik tik"
Pajudant iš vietos nebebaisu užgesti, vibracija yra bet variklio judėjimas daug mažesnis,
Įsimeta lengviau bėgiai bet kokioj situacijoj,
Atleidus gaza mašina nebetrukčioja (nebesiūbuoja).
Daug smagiau draugauja su keliu ir bėgėjasi atrodo kad variklis stovi vietoj kaip ir turi būt..
Minusai: Stovint ant laisvo jaučiasi didesnė vibracija, merginoms tūrėtų patikt..
Senosios buvo geros, bet nežinau arba dar galinė jau pavargus arba didelį judėjimą davė kad aftermarketinės ir be hidro skysčio..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių