Saab performanco galimybes

tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė tmocke » 2015 Rgs 21, 20:15

Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350 :?:


TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass
9-5 B205R+ AT
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 21, 21:38

Cia norejai patvirtint, kad sabistai yra neadekvatai? As ir taip zinau. ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 21, 21:43

tmocke rašė:
Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350 :?:


TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass


O lietuviškai išvertus ką čia reiškia? :D
9-5 2.3t Arc, MY05
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Romeo » 2015 Rgs 22, 16:51

krafas rašė:
tmocke rašė:
Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350 :?:


TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass


O lietuviškai išvertus ką čia reiškia? :D

Kol nelysi į ECU vidų tau tas neaktualu:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė timeless » 2015 Rgs 22, 18:00

04-19-2004 06:55 PM rašė:Turns out from the year 2000+ the following mods were made to the B235 engine:
-New exhaust camshaft
-New, reinforce pistons
-New nitride hardened wrist pins
-New Sturdier connecting rods, with trapezoidal small ends. This shape increases the wrist pin surface area use on the power stroke.
6th December 2004 rašė:2.3 liter engine
The following modifications to the basic have been made on all 2.3 liter engines:
• New exhaust camshaft.
• New, reinforced pistons.
• New nitre-hardened wrist pins.
• New sturdier connecting rods with trapezoidal small ends. This shape increases the wrist pin bearing surface used during the power stroke.
Jei info aukščiau teisinga gautųsi, kad naujesni B235E nuo B235R skiriasi tik vožtuvais (išmetimo), tačiau taip pat ir vienas ir kitas ten dar rašo:
04-19-2004 06:55 PM rašė:Also from year 2001+ the base engine (B235E) received the Nimonic exhaust valves, reinforced pistons, and other modifications previously reserved for the "R" engine.
6th December 2004 rašė:Exhaust valves are manufactured in nimonic alloy to resist the thermal stress. They can be identified by a 5 mm depression in the valve disc similar to the Viggen.
… nors EPC šie vožtuvai visgi nurodyti skirtingi.
Ar tai reiškia, kad E išmetimo vožtuvai, kaip ir R, yra iš nimoniko lydinio, tačiau R vis tiek dar tvirtesni?
Ar vizualiai E nuo R skiriasi? E irgi turi minimą 5 mm įdubimą? Jų spalva ta pati? Matau kažkokie vieni būna pilki, kiti juodi.


Romeo rašė:Kol nelysi į ECU vidų tau tas neaktualu:-)
Įdomu, lendančiam į ten kiek daug reikia nusimanyti, kad neliktų tikimybės jog kokį nors parametrą nustatys neteisingai ir variklis nebedirbs kaip bitutė?
Visus nustatymų skaičiukus galima suvesti su kokia nors paklaida, ar jie turi būti labai tikslūs/ konkretūs?
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Mark » 2015 Rgs 22, 18:14

Timeless tau sito reikia? Kad jau taip giliai kapstai...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 22, 19:18

Mark, zmogus domisi, ir tai jau gerai, reiskia gal supranta, kad kilovatus vien su "chipu" ir "turbina td-04-15" nepakelsi kiek pastebimai. ;-)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė timeless » 2015 Rgs 22, 21:05

Mark rašė:Timeless tau sito reikia? Kad jau taip giliai kapstai...
Bandau domėtis kokia yra MY2003 B235E max traukos riba, kurios su TD04HL-15T ir softo pokyčiais neperžengus neatsirastų papildomi veiksniai iššaukinėsiantys variklio / turbinos gedimus, be kurių iki šiol apsieinu, bei taipogi – kokia yra tikimybė kam nors vien su pačiu softu man nustatyt nesklandų darbą ir to pasekoje neužilgo ar kiek vėliau išgirst genį po kapotu.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 22, 21:52

Martinai, nemaisyk trauka su galia... ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Mark » 2015 Rgs 23, 07:21

Rudik, as abejoju kad zmogus chipa darys o tuo labiau kad motore gelezis keis....
O apie saugia galia jau nekarta buvo kalbeta
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 23, 09:09

Na.... zmogus pakankamai atkaklus, taigi, nefaktas.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 23, 09:31

timeless rašė:Domina atsakymai į identiško keitimo niuansų klausimus. Pabandysiu tik dėl E detalių patikimumo naudojant jas pagal R (TD04 + softas) suprasti kitaip:

Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?


Aš irgi kiek aš domėjaus, tai E ir R viršus viduje šiek tiek skiriasi, tačiau Maptun'sai visus stage siūlo be lindimo į variklio vidų (mano supratimu). Taip išeina, kad kasdieniam važinėjimui, karts nuo karto spustelint į variklį lįsti tikrai nereikia ir kad jis turėtų laikyti. Kas ką manot?
9-5 2.3t Arc, MY05
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Romeo » 2015 Rgs 23, 11:06

timeless rašė:Įdomu, lendančiam į ten kiek daug reikia nusimanyti, kad neliktų tikimybės jog kokį nors parametrą nustatys neteisingai ir variklis nebedirbs kaip bitutė?
Visus nustatymų skaičiukus galima suvesti su kokia nors paklaida, ar jie turi būti labai tikslūs/ konkretūs?

Pirmiausia, reikia perskaityti dokumentą apie šių ECU programavimą, kuris yra (ar bent buvo) interneto platybėse. Tada viskas bus šiek tiek aiškiau.
Rudik rašė:kilovatus vien su "chipu" ir "turbina td-04-15" nepakelsi kiek pastebimai. ;-)

Kas būtų pastebimai? Su elementariu ir saugiu stage 2 ir minėta turbina ~+60 ag prieaugis yra daugiau nei pastebimas, bent man :-D Tiesa, T7 stage`ų autofunkcija nėra tokia saugi, kaip T5.
krafas rašė:
tačiau Maptun'sai visus stage siūlo be lindimo į variklio vidų (mano supratimu). Taip išeina, kad kasdieniam važinėjimui, karts nuo karto spustelint į variklį lįsti tikrai nereikia ir kad jis turėtų laikyti. Kas ką manot?

Pažiūrėjus, Maptunas iš viso daugiau 285 ag nesiūlo, dėl to ir nereikia, teoriškai :-D
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 23, 11:20

Romeo rašė:Pažiūrėjus, Maptunas iš viso daugiau 285 ag nesiūlo, dėl to ir nereikia, teoriškai :-D


Aš mačiau, kad Maptun'ai siūlo 315/450 su Stage 5 (bet su purkštukų, sankabos, išmetimo keitimu), todėl vis dar įdomu, kiek laikytų variklio mechanika prie tokių pajėgumų. :)

Paveikslėlis
9-5 2.3t Arc, MY05
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 24, 07:03

Romeo, 60AG cia is kur priaugo, ar palyginus su kuo, ir kaip tai jauciasi gyvenime, prasom kazkaip aprasyti pojucius, arba skaiciais galima (netgi idomiau butu). :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių