Nesvarbu kurie cia varikliai blogi, kurie ne, svarbu pastumt kad GM saab sudas iprasta jau kazkaip, net nebeidomu pasidare.
Su tune me up gali toki pagerejima sau igydyt, kad masina paskiau nevaziuos. Su protu skaiciukus vesk.
Saab performanco galimybes
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re:
bruzas rašė:Nesvarbu kurie cia varikliai blogi, kurie ne, svarbu pastumt kad GM saab sudas iprasta jau kazkaip, net nebeidomu pasidare.
Su tune me up gali toki pagerejima sau igydyt, kad masina paskiau nevaziuos. Su protu skaiciukus vesk.
T5 suite nereikia jokių skaičių vesti. Parenki kokio nori Stage ir viskas. Tuom ši programa ir patikimesnė nei T7.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re:
bruzas rašė:Nesvarbu kurie cia varikliai blogi, kurie ne, svarbu pastumt kad GM saab sudas iprasta jau kazkaip, net nebeidomu pasidare.
Su tune me up gali toki pagerejima sau igydyt, kad masina paskiau nevaziuos. Su protu skaiciukus vesk.
Pas 9000 nebuvo GM varikliu.... nereikia vedziot savaip..
Economija ant pagrindines medziagos (kokybisko metalo) prasidejo po 87-u metu... Ir toliau situacija blogejo su aritmetine progresija pagal metus 93, 98, 03, 08... Kol visas tas cirkas nepriejo liepto gala. Gal kas dar nori pasakyti, kad pastaruju dvylikos metu saabai yra patikimumo etalonas?
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab performanco galimybes
Ir dar koks, patikimiausia masina Nuvaziavus is tasko A i taska B jeigu neuzsidega CE galima ir nustebt
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Re:
rudik900 rašė:bruzas rašė:Nesvarbu kurie cia varikliai blogi, kurie ne, svarbu pastumt kad GM saab sudas iprasta jau kazkaip, net nebeidomu pasidare.
Su tune me up gali toki pagerejima sau igydyt, kad masina paskiau nevaziuos. Su protu skaiciukus vesk.
Pas 9000 nebuvo GM varikliu.... nereikia vedziot savaip..
Economija ant pagrindines medziagos (kokybisko metalo) prasidejo po 87-u metu... Ir toliau situacija blogejo su aritmetine progresija pagal metus 93, 98, 03, 08... Kol visas tas cirkas nepriejo liepto gala. Gal kas dar nori pasakyti, kad pastaruju dvylikos metu saabai yra patikimumo etalonas?
na apie B204 ir B234 motorus - daug gerų atsiliepimų (dėl patikimumo). Kokie naujesni jiems ten gavos- nežinau
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Saab performanco galimybes
GM ne GM, o geras motoras yra geras motoras
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Re:
rudik900 rašė:rudik900 rašė:Pas 9000 nebuvo GM varikliu....
Pamelavau, ir niekas nepastebejo?
Čia, turbūt, trilitrį turi galvoje
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Saab performanco galimybes
NA va, išbandytas tiek 1 stage, tiek 2 stage . Be geležies modifikacijų (išskyrus naują stock'inį filtrą ). Didelio stebuklo nėra, nes ir taip pas mane neblogai mašiniukas pūtė Bet pastebėjau, kad numynus pedalą turbo rodyklė stipriau atsilošia. Ir atrodo, kad gražiau važiuoja pirmu ir antru bėgiu, nėr tokio nesąmoningo dūsimo. Gal galit pasufleruoti ko tikėtis iš 3 stage'o pakeitus downpipe'ą į 3" ? Turbina pakolkas ta pati, T25 geldelė.
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2015 Rgp 27, 09:17
Re: Saab performanco galimybes
Sveiki,
kas Lietuvoje padarytų stage 1 remapa mano 99 metų 9-5 2.0t?
kas Lietuvoje padarytų stage 1 remapa mano 99 metų 9-5 2.0t?
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab performanco galimybes
Vilniuj dar bent keli gali - Haro ir tmocke; Kaune irgi keli užsiima...
SAAB 900
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2015 Rgp 27, 09:17
Re: Saab performanco galimybes
Kaune būtų super...
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių