galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2010 Rgs 24, 22:10

jai gerai prisimena tai rusiskas standartas g 65 spyruoklinis metalas atrodo isjo ir linges darydavo,kita iskyla problema kai tu ji lankstysi ir kaitinsi.dings savybes reiks grudint o prie kokios temperaturos ir kiek laiko nezinau beja ir ausinimo procesas svarbus nes jai ka blogai padarysi negausi norimo rezultato ir bereikalingas darbas nes reiks viska ismest
9000 2.0 136KW aero 96m
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 25, 11:53

Čia jau reikia domėtis kas tai per metalas,jo sąvybėmis ir t.t..Grūdinimas paprastai vyksta tirštuose masėse-tepalo atrabotkė,kraujas ,medus.Kai kurie metalai grūdinasi tiesiog kalimo metu,kiti net kaitinimo metu...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2010 Rgs 27, 09:30

butent kad svarbi temperatura iki kiek laipsniu ikaitint nera paprasta cia tau nepeili ar kalta uzgrudint
9000 2.0 136KW aero 96m
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 27, 19:33

Pasiūliau paprastą alternatyvą, išbandytą - o jie vistiek patys iš kačiargos daryt nori :P
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 12, 10:48

Dar šiek tiek apie stabilizatorius NG900/9-3OG: http://trolltuner.com/?p=56
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Lap 12, 11:53

nu idomus pasvaigimai apie stabilizatoriaus (swaybar) gamyba. pradziai kazkas is vamzdzio maciau norejo gamint, dabar jau po truputi pereina prie cukrinio plieno...
sway bar yra meno kurinys, plieno marke (spyruoklinis vadinamas) 4140 berods marke.

dvigubas stabilizatorius nebloga iseitis, tik manau per kietas jau, kadaise ant zigulio buvau uzsidejes priekyje dviguba ir i gala viena, priekis neblogai, galas jau per kietas buvo.
vistik tai ka siulo patyre pardavejai - isbandyti, reikiamo plieno ir storio. zaisti aisku galima ypač jei kas turi galimybes, bet pagamint yra viena, o suprast ir teisingai vertinti ką pagaminai - jau kita.

edit
va pasiskaitymui apie 4140 aprasyta sudetis bei apdirbimo technologijos.

http://www.metalsuppliersonline.com/res ... als/25.asp
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 12, 12:26

Kad pagal atsiliepimus piggy back varianto rezultatas švelnesnis nei 22 mm naujas stablizatorius... Kadangi gale standartiškai yra du stabilizatoriai, tai pridėjus trečią, pasipriešinimas padidėja ne dvigubai, kaip Tavo Žigulio pavyzdyje...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Lap 12, 15:13

Marrat rašė:Kad pagal atsiliepimus piggy back varianto rezultatas švelnesnis nei 22 mm naujas stablizatorius... Kadangi gale standartiškai yra du stabilizatoriai, tai pridėjus trečią, pasipriešinimas padidėja ne dvigubai, kaip Tavo Žigulio pavyzdyje...

nesakau kad reik kazka cia lyginti, (p.s zigulys gale neturejo stabilizo visai)
Kalbu apie tai, kad tai yra zaidimas ir spejimas kaip bus.
du originalus gali but minkstesni uz viena 22mm ar pan. cia nera formules kaip skaiciuot (zinoma galima ja pasidaryt)
Tiesiog vertinti sunku. per keita pasidarius yra rizika gala pamesti greitai. mano nuomone keist vien stabiliza nera itin gerai. pakaboje yra ir kitu komponentu ir jie dirba kartu.
pvz imant mano bandyta (zaidziau ant vaz su spyruoklem, stabilizais, amortikais) vien uzdejus stabilizatoriu gale, efekto gero negavau, masina vistiek buvo minksta ir posukiuose tiltas sokinedavo o kebulas svyruodavo.
uzdejus kietesnes zemesnes spyruokles ir stabiliza, susitvarke.
reik kompleksiniu keitimu o ne vien stabilizo. nebent dusiai nuramint.
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Lap 24, 12:46

va prasom bidinkit ir turesit gera daikta

9-3 hirsch'o

http://cgi.ebay.co.uk/1999-Saab-93-Hirs ... _500wt_853
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 24, 15:58

Bet čia strut brace, lietuviškai "rasporkė", o ne stabilizatorius... :? Ir net panašu, kad jis standartinis.
Rimti atrodo taip:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Lap 24, 17:57

ieskojau hirsch aksesuaru, radau, ipostinau.
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lap 25, 10:25

"rasporkė"- lietuvis ble :?
Geras dalykas pas 900/9-3 kad tvirtinasi prie kėbulo, galinės variklio skyriaus sienelės- dar labiau suefektyvinamas! Tai yra stabilizatorius.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 25, 10:54

aurissan rašė:"rasporkė"- lietuvis ble :?
Geras dalykas pas 900/9-3 kad tvirtinasi prie kėbulo, galinės variklio skyriaus sienelės- dar labiau suefektyvinamas! Tai yra stabilizatorius.

Humoro apie lietuvybę, ponas, nesupratote :)
Strut brace ir anti-roll bar yra skirtingi dalykai. Anti-roll bar (swaybar, liet. stabilizatorius) yra pakabos dalis, neleidžianti svyruoti automobiliui, persiskirstyti svoriui, o strut brace (strut bar, "rasporkė", lietuviškainežinaukaip) sutvirtina kėbulą.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lap 25, 10:59

Tada - sutvirtintunuoklis :lol:
Iš anglų verčiant modif'ų projektuose tai naudojamas dažnai kaip "viršutinis stabilizatorius". Jei atsiras gražesnis vardas nei "rasporkė" tada gal ir vartosiu tokį :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2010 Lap 25, 11:04

ne i tema, bet ar jau isidejai antra stabilizatoriu Mariau?
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių