atskirai yra ir daviklis (WB liambda) tam gaugui
trumpai tariant-gali del sazine paveizet kokio riebumo piena tas zaislas rodo, nes prireguliuoti galimybes nera: ECU suprogramuotas pagal pakeitimus, visa kita tik techniniai (ne)sklandumai.
tas ne esme skykit ka mislijat apie sankaba ir kame LT gerai isbalansuotu detales.
9000 Areo mirtis ir prikelimas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
nugi šitas gaugas turi 1V įėjimą. reiškia skirtas NB lambdai. net jei prijungsi prie WB kontrolerio 1V išėjimo, tu turėsi tą patį NB signalą kuris iš esmės nieko doro tau neparodys. Taip pat nesuprantu paties WB daviklio montavimo prasmės, jei ECU lieka trionic ir pats nieko neprogramuosi. Tepalo slėgio ar kuro slėgio gaugas tau žymiai daugiau naudos duos, stebint ar kas negero nenutiko. ir atrodys taip pat gražiai
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
nezinau kiek gerai tai daro, nes pats neesu nieko balansaves pas juos, bet zadu: http://www.surfkolita.lt/index.php?tema ... os&lnid=lt
Juzis rašė:atskirai yra ir daviklis (WB liambda) tam gaugui
trumpai tariant-gali del sazine paveizet kokio riebumo piena tas zaislas rodo, nes prireguliuoti galimybes nera: ECU suprogramuotas pagal pakeitimus, visa kita tik techniniai (ne)sklandumai.
tas ne esme skykit ka mislijat apie sankaba ir kame LT gerai isbalansuotu detales.
SAAB 99T
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
sugriztu su naujom bedom:
maniskio Aero galva suplakta per ta 3ia cilindra
ta varikli kur paemiau-tai pasirodo apsidziaugiau del pardavejo nemoksiskumo-ten paprastas 2.3 turbo, zodziu tinka vis tiek, bet..
Aero voztuvai yra didesni: ismetimo 3mm, isiurbimo 1mm tai teks sodinti lizdus ir t.t.
Alk veleno balansavimu manau geriausiai (t.y. turi stakles iki 9000aps) uzsiima mineta Surfolita.
gal galit parekomenduokit kur rasti zmoga, kuris ispoliruotu galvos isiurb. ismetimo kanalus ir juos isplatintu?
maniskio Aero galva suplakta per ta 3ia cilindra
ta varikli kur paemiau-tai pasirodo apsidziaugiau del pardavejo nemoksiskumo-ten paprastas 2.3 turbo, zodziu tinka vis tiek, bet..
Aero voztuvai yra didesni: ismetimo 3mm, isiurbimo 1mm tai teks sodinti lizdus ir t.t.
Alk veleno balansavimu manau geriausiai (t.y. turi stakles iki 9000aps) uzsiima mineta Surfolita.
gal galit parekomenduokit kur rasti zmoga, kuris ispoliruotu galvos isiurb. ismetimo kanalus ir juos isplatintu?
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Juzis rašė:....
gal galit parekomenduokit kur rasti zmoga, kuris ispoliruotu galvos isiurb. ismetimo kanalus ir juos isplatintu?
Siulau pabandyt susirast zmogu, kuris neispoliruos, isiurbymo kanalus, o padarys ta, ka reikia padaryt su jais... Negalvoju, kad tokiu Lietuvoj yra daug, ir jeigu pats nelabai gaudaisi, atskirt piz...bola nuo specialisto, yra nelengva...
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas
sveiki gyvi
va, pagaliau, mano feniksas prisikele, taciau skrenda ne taip kaip turi but..
speju reikalas su kompu, nes dirba per riebiai, o ir oro slegiu pakilus (~2bar) nublokuoja ties 4 apsukom, t.y. prasidedant paciam traukimo pikui...
nublokuoja-tai reiskia, numeta apsukas, paburbuliuoja ir vel dirba
matosi dirba per riebiai, juodais dumais
pakeitimai kurie gali tureti itakos:
Turbo TD04 19T
westgate forge http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=1752&car=9000 gal sitas per kietas
3bar mapsensor sumnontuotas, viskas tvarkingai
kompas steg5 kompas is maptun (del to reikes dar klausineti maptun sveduku), nes toks jausmas, kad sudejus orginalias dalis butu viskas tvarkoj:/
kuro siurblys (mineta anksciau)
juodieji purkstukai 630 (turetu but zali su 465cc) gal del to, tarkim tu juoduju purkstuku minimalusis debitas yra per didelis, bet tada juk kompas sureguliuotu
dar itariu, kad itakos gali turet blowoff voztuvas (per silpnas) jis yra atmosferinis, pirkau is KLracing gal uz 30eur
gal dar turi itakos kalibravimas, nes sitas kompas itariu yra adaptyvinis.
taip pat yra isslifuoti ir ispoliruoti galvos is/ism kanalai iki max ir ispoliruoti, visi pamandrinti voztuvai (kaip minejau didesni 1mm isiurb. ir 3mm ism), sportines spiruokles
visi kiti viduriai itakos neturi
beje alkunini velena su viskuo kas ant jo montuojasi (iskyrus stumoklius su svaistikliais) isbalansavo surfulita iki 3g paklaidos, o buvo 20g ir tik ant alkuninio
lauksiu jusu pamastymu, gal uzvesit ant teisingo kelio
p.s. sorry fotkiu idesiu, kai iki to daeis rankos
va, pagaliau, mano feniksas prisikele, taciau skrenda ne taip kaip turi but..
speju reikalas su kompu, nes dirba per riebiai, o ir oro slegiu pakilus (~2bar) nublokuoja ties 4 apsukom, t.y. prasidedant paciam traukimo pikui...
nublokuoja-tai reiskia, numeta apsukas, paburbuliuoja ir vel dirba
matosi dirba per riebiai, juodais dumais
pakeitimai kurie gali tureti itakos:
Turbo TD04 19T
westgate forge http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=1752&car=9000 gal sitas per kietas
3bar mapsensor sumnontuotas, viskas tvarkingai
kompas steg5 kompas is maptun (del to reikes dar klausineti maptun sveduku), nes toks jausmas, kad sudejus orginalias dalis butu viskas tvarkoj:/
kuro siurblys (mineta anksciau)
juodieji purkstukai 630 (turetu but zali su 465cc) gal del to, tarkim tu juoduju purkstuku minimalusis debitas yra per didelis, bet tada juk kompas sureguliuotu
dar itariu, kad itakos gali turet blowoff voztuvas (per silpnas) jis yra atmosferinis, pirkau is KLracing gal uz 30eur
gal dar turi itakos kalibravimas, nes sitas kompas itariu yra adaptyvinis.
taip pat yra isslifuoti ir ispoliruoti galvos is/ism kanalai iki max ir ispoliruoti, visi pamandrinti voztuvai (kaip minejau didesni 1mm isiurb. ir 3mm ism), sportines spiruokles
visi kiti viduriai itakos neturi
beje alkunini velena su viskuo kas ant jo montuojasi (iskyrus stumoklius su svaistikliais) isbalansavo surfulita iki 3g paklaidos, o buvo 20g ir tik ant alkuninio
lauksiu jusu pamastymu, gal uzvesit ant teisingo kelio
p.s. sorry fotkiu idesiu, kai iki to daeis rankos
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas
Penkto steidžo čipas??? Tai kodėl turėtų būti 465cc purkštukai? Jei suprogramuota vieniem, o sudėti kito našumo- tai variklis dirbti negali ir kompas tiek nesureguliuotų tikrai. Ar pakanka kuro siurblio slėgio, tai išsiaiškinsi pamatavęs fuel pressure.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas
nes Steg5 priklauso zali 465, o pas mane steg5 kompas ir purkstukai (630), ir siurbelys (walpro255) yra is steg6.
esme tame, kad:
-nezinau kokiu debitu tie 630cc purkstukai dirba tarkim prie 2bar (pvz. ar toli nuo 465cc charakteristiku);
-ar kompo prisiderinimo intervalas nebeisipaiso prie esamu pakeitimu.
Seip paskaitinejus (pats kaltas, akd po visko:) ) uzsienietiskus forumus radau, kad pvz. jei su steg4 kompu pakeitus zalius purkstukus i juodus-tai uzpils cilindrus kuru (man taip ir yra).
Jei sios hipotezes teisingos, sprendimai: keisti purkstukus; keisti/perprogramuoti kompa; deti GTBB30 turbo.
Pats linkstu prie 2-o sprendimo
esme tame, kad:
-nezinau kokiu debitu tie 630cc purkstukai dirba tarkim prie 2bar (pvz. ar toli nuo 465cc charakteristiku);
-ar kompo prisiderinimo intervalas nebeisipaiso prie esamu pakeitimu.
Seip paskaitinejus (pats kaltas, akd po visko:) ) uzsienietiskus forumus radau, kad pvz. jei su steg4 kompu pakeitus zalius purkstukus i juodus-tai uzpils cilindrus kuru (man taip ir yra).
Jei sios hipotezes teisingos, sprendimai: keisti purkstukus; keisti/perprogramuoti kompa; deti GTBB30 turbo.
Pats linkstu prie 2-o sprendimo
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas
Aš išvis stebiuosi kaip dar pasiekia tuos 4k apsukas su šiais purkštukais. Kompo derinimasis- ne toks principas. O kai is bando derintis tai pasekmės: letai kyla apsukos; didelis CH ir kiti; žinoma kibirai kuro- lauk; nejautrus akseleravimams.
Šiaip su šiais purkštukais be perprogravimo nevažiuosi, net ir keisdamas turbą reiks perprogramuot kompą.
Šiaip su šiais purkštukais be perprogravimo nevažiuosi, net ir keisdamas turbą reiks perprogramuot kompą.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas
stebiuosi ir as
siaip mintis buvo, kad kam deti 465 purkstukus, kad jie dirbtu beveik ant max, jei 630 gali lengvom pastangom atlikti ta pati. Pasirodo (taip speju) darbiniame diapazone, pvz prie tu 2bar siu purkstuku debitai per daug skiriasi.
siaip mintis buvo, kad kam deti 465 purkstukus, kad jie dirbtu beveik ant max, jei 630 gali lengvom pastangom atlikti ta pati. Pasirodo (taip speju) darbiniame diapazone, pvz prie tu 2bar siu purkstuku debitai per daug skiriasi.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių