Puslapis 112

9000 Areo mirtis ir prikelimas

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:22
Juzis
Sveiki,

pradesiu nuo istorijos: per paskutinius metus savaji 9000Aero (1995m.) sukrikstyjau iki Steg4 pribumbasu lygio-nekeiciau tik variklio viduriu, g.dezes ir sankabos. Rezultatas buvo aisku raketinis ir baigesi taip: po ~3000km autobane istaikiau proga issukti 4a begi iki galo, davariau iki 235km/h (~7aps) ir... BUM! aplink keliom sekundem liepsna, veidruodziuose ugnies kamuoliai, ir is paskos melynu dumu sleifas..
Iskrito visi gemarojai per karteri, kas kaip konkreciai dar nespejau apziureti, bet faktas kad varikliui basta.
Beplanuodamas kaip susitvarkyti siuoje situacijoje susiduriau su siais klausimais, ir buciau dekingas jei pagelbetumet:
1. Kuo skiriasi 9000Aero ir 9000 kitu modifikaciju 2.3 varikliai (viduriai/tas kas tepale)?
2. Ar kas buvot susidure su sio variklio uzkalimu, kur silpnoji vieta? (nes pribumbasais atsikratyti nezado, o varikli reiktu perdaryt patikimai)
3. Rekomenduotini meistrai: galvos darymas, cilindru slifavimas, variklio surinkimas
4. Jei atsakymas i 1kl. tas pats b**** tik...-tada gal kas zinot toki varikli pardavimui. Be sankabos ir g. dezes, ir zinoma, su kuo mazesne rida.

is anksto dekoju bendraminciams

j

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:42
domas.j
Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais :D
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:47
Juzis
..taip,
taip ir turejo but, tikejaus atlaikys bent kelis 10.000km
..nei juoktis nei ka :lol:
dekui uz atsakyma, o su 9-5 2.3 ar verta prasidet?

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:49
epka
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais :D
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.

tikrai gan drasiai tiek arkliu prideti senam vezimui.
Turbina visgi skiriasi, pas Aero Mitsubishi, ne Garret.
Kas del meistro Kaune tai galima rekomenduoti Kesta. O Aero varikli gauti nemanau, kad bus taip lengva

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:51
domas.j
klausimas buvo apie varikli, o ne turbina ;)

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:53
Haro
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais :D
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.

maptunas i varikli nelenda iki 6 stage o ir tame keicia tik siurbimo ismetimo velenelius :) o 4 stagui eina purkstukai interkuleris ir sankaba pagal maptune.

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:54
epka
na turbina irgi sujungta su tepalo sistema :)

Parašytas: 2011 Sau 05, 16:56
Haro
epka rašė:
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais :D
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.

tikrai gan drasiai tiek arkliu prideti senam vezimui.
Turbina visgi skiriasi, pas Aero Mitsubishi, ne Garret.
Kas del meistro Kaune tai galima rekomenduoti Kesta. O Aero varikli gauti nemanau, kad bus taip lengva

Aero ir 2,3turbo varikliai skirasi turbina :) visa kita tas pats. na i sankabas ir greiciu dezes nelindau ir neziurejau

Parašytas: 2011 Sau 05, 17:10
Rudik
silpna vieta - GM koncerno komponentu tekejai, po 93-ų metų tai progresojanti problema.....pvz B205 ir B235 varikliai, neturi tuningui reikalingos atsargos..

tema bus bomba...BUM :-D , pagaliau kažkas idomesnio tech.skiriuje

Parašytas: 2011 Sau 05, 17:23
Haro
rudik900 rašė:silpna vieta - GM koncerno komponentu tekejai, po 93-ų metų tai progresojanti problema.....pvz B205 variklis, neturi tuningui reikalingos atsargos(berods iš opelio kiles)....apie B235 nepamenu....

tema bus bomba...BUM :-D , pagaliau kažkas idomesnio tech.skiriuje

9000 berots kad stovejo b234R :) oB205 turi ta atsarga statuose vienas su stokiniu bloku ir mitsumo turbaku 250 arkliu turi, aisku variklio tarnavimo laikui tai tikrai ne i nauda bet...

Parašytas: 2011 Sau 05, 17:27
Rudik
o šaip; perkaito tepalas užgnibe stumoklius arba indeklus ir ba-bam....i zatyčki razletelis' po kustam :o ...tarp kitko koks tepalas buvo naudojamas?

Parašytas: 2011 Sau 05, 17:38
Rudik
taip, B234R, rašiau apie prasidejima su 9-5...

Parašytas: 2011 Sau 05, 17:56
drh
kazkas asmeniniuose skelbimuose pardavinejo aibe 9000 detaliu ir varikli, B204L aka italiskas aero, kaina tikrai nedidele buvo.
domas.j ne tavo ten skelbimas ?

Parašytas: 2011 Sau 05, 18:04
Juzis
na tokiu vaizdu keli shvancai ant kelio nepamirs muset visa amziu (nebent lankosi dragsteriu varzybose), mate kokios 3ys masinos
itariu, kad truko vienas is svaistikliu, nes po katastrofos (vis tiek amen) pabandziau vesti-sake: burbt.. reiskia alk. velenas neluzo.
tepalai castrol magnatec 5w40 sintetiniai (po pakeitimo praejo ~4000km), nemanau, kad tepalai perkaito-turiu atsivedes daviklius.

mano atveju, kad 9000 2.3 varikliai (B234R) nesiskiria, yra gera zinia. Kaip del 9-5ojo (B235)-greiciausiai bus skirtingas tvirtinimas, sankaba ir elektronika.

belieka dilema, ar apsimoka toliau kurenti B234 matorus, ar del patikimumo pirkti brangius pribumbasus ir sumontuoti sukrikstyta varikli.
kol kas mintis: masinos pargabenimas i LT :?

Parašytas: 2011 Sau 05, 18:16
juozux
Juzis rašė:na tokiu vaizdu keli shvancai ant kelio nepamirs muset visa amziu (nebent lankosi dragsteriu varzybose), mate kokios 3ys masinos
itariu, kad truko vienas is svaistikliu, nes po katastrofos (vis tiek amen) pabandziau vesti-sake: burbt.. reiskia alk. velenas neluzo.
tepalai castrol magnatec 5w40 sintetiniai (po pakeitimo praejo ~4000km), nemanau, kad tepalai perkaito-turiu atsivedes daviklius.

mano atveju, kad 9000 2.3 varikliai (B234R) nesiskiria, yra gera zinia. Kaip del 9-5ojo (B235)-greiciausiai bus skirtingas tvirtinimas, sankaba ir elektronika.

belieka dilema, ar apsimoka toliau kurenti B234 matorus, ar del patikimumo pirkti brangius pribumbasus ir sumontuoti sukrikstyta varikli.
kol kas mintis: masinos pargabenimas i LT :?
iii jo :)

Forume beveik negirdėti tamstos buvo, o čia toks žvėris :)
Pagarba.
Mažai kalbų, darbai dideli :)
Sėkmės.
mb 500sec- didelis +