O kodėl turėtų neleist? Juk NG900 buvo ir su 2.3 varikliu.
http://www.saabnet.com/tsn/models/1994-98900cn.html
Dar va papildomos info
http://www.saabnet.com/tsn/models/1994-98900.html
Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos
BioPower
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Dėl identifikacijos
Parvilko perekupai, su uzdroztu B234, idejo kas pasitaike, pvz B204, ir tiek reikalu. O ten paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai...
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos
rudik900 rašė:<...> paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai...
Šiaip tai jo, tik apie 1800 neesminių patobulinimų padaryta
BioPower
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Dėl identifikacijos
draivas rašė:rudik900 rašė:<...> paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai...
Šiaip tai jo, tik apie 1800 neesminių patobulinimų padaryta
1100, jeigu ka (varzteliu ir plastmasiuku, pagrinde), o pats jauciamas pakeitimas, tai sedines .. Netgi galvoju i Trollsteri prisabacint tokias
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Tie visi pakeitimai, man rodos, laipsniškai jau buvo atsiradę paskutiniuosiuose ng900.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
dangteliai pas 2.3 ir 2.0 vienodi gali kaitaliot kol ....
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Geriausia būtų, jei susirastum variklio numerį - jame yra variklio kodas, pagal kurį ir išsiaiškinsi koks ten iš tikro motoras. Ir nereikės iš apdailinių dangtelių, kaip sakė Haro spėliot.
BioPower
- linsim
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 2011 Lap 15, 16:56
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Kebulo numeris yra. Bet tai gal cia istikruju tik dangtelis uzdetas nuo 2.0l?
O kaip surasti ta variklio numeri, kur jisai buna?
O kaip surasti ta variklio numeri, kur jisai buna?
SAAB 95 AERO 2,3 t, 191 KW automatas , 2007 m.
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
1 Modification plate (campaign plate)
2 VIN, inside windscreen
3 Body number
4 Gearbox number
5 Engine number
6 Colour code (trim and body) and tyre pressure label
7 VIN
8 VIN, stamped on body
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
linsim rašė:Kebulo numeris yra. Bet tai gal cia istikruju tik dangtelis uzdetas nuo 2.0l?
O kaip surasti ta variklio numeri, kur jisai buna?
Pagal pateiktą schemą ieškok kokios nenuardomos variklio vietos (dalies), ten jis turėtų būt. Ir greičiausiai dar apsinešęs. Pirmi keturi simboliai bus variklio kodas (paveikslėlyje tai B206, vadinasi motoras bus 2.0)
BioPower
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Bet kokiu atveju Regitra variklio numerio netikrina.
Taip, kartais (o tiksliau tam tikrais atvejais, kai apie ji apsktitai nera duomenu) jie daro vaizda kad iesko to numerio, bet is tikruju niekam tas neidomu, ir tech.pase vistiek dazniausiai bus "NENUSTATYTAS"
Taip, kartais (o tiksliau tam tikrais atvejais, kai apie ji apsktitai nera duomenu) jie daro vaizda kad iesko to numerio, bet is tikruju niekam tas neidomu, ir tech.pase vistiek dazniausiai bus "NENUSTATYTAS"
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
viską jie tikrina, jei tik gali, kiek man teko matyt. Jei auto Lietuvoj registruotas prieš mažiau nei 5metus, tikrinimo praeit nereikia, užtenka pasakyt, kad viskas ok. Mano tokia patirtis asmeninė.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Tiksliau taip: jei tech.pasas ar reg.liudijimas -jei taip patogiau, yra nuo 2006m kazkelintos dienos, kur variklio nr arba irasytas arba parasyta "nenustatytas", tuomet variklio nr sutikrinimas nereikalingas.
Jei auto registruotas anksciau ir dokumentai senesnio pavyzdzio, tuomet variklio sutikrinimo procedura yra privaloma (ir berods mokama papildomai uz tai), taciau dazniausiai niekas perdaug net neiesko to numerio, nekalbant apie bandymus ji perskaityti.
Irgi asmenine patirtis.
Taisykles, datos, reikalavimai, kainos, ir visa kita - Regitros puslapy, arba telefonu (kuris irgi nurodytas tam puslapy).
Temos autoriau, pergyventi del variklio numerio tikrai nereikia, svarbu kad su kebulo numeriu viskas butu tvarkoj
Jei auto registruotas anksciau ir dokumentai senesnio pavyzdzio, tuomet variklio sutikrinimo procedura yra privaloma (ir berods mokama papildomai uz tai), taciau dazniausiai niekas perdaug net neiesko to numerio, nekalbant apie bandymus ji perskaityti.
Irgi asmenine patirtis.
Taisykles, datos, reikalavimai, kainos, ir visa kita - Regitros puslapy, arba telefonu (kuris irgi nurodytas tam puslapy).
Temos autoriau, pergyventi del variklio numerio tikrai nereikia, svarbu kad su kebulo numeriu viskas butu tvarkoj
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- linsim
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 2011 Lap 15, 16:56
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Aišku, ramiau nors dėl to. Kėbulo numeris tai geras. Bet man vistiek dėl savęs įdomu, koks gi pas mane variklis. Vakar bandžiau susirasti tą variklio numerį, bet radau tikriausiai pavarų dėžės.
Va nuotrauka: (paspaudus, padidėja)
Va nuotrauka: (paspaudus, padidėja)
SAAB 95 AERO 2,3 t, 191 KW automatas , 2007 m.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3
Taip,čia pavarų dėžės.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių