Sveiki,
Tiesiog visad buvo smalsu, kodėl užgesinus variklį ir norint ištraukti raktelį inžinieriai sugalvojo, kad būtinai reikia palikti atbulinį bėgį? Kodėl pvz. ne pirmą ar ketvirtą? Kažkaip 5 metai jau vairuoju, forume lankausi dažnai, o atsakymo į šį klausimą taip ir nežinau. Gal kas nors žinote, kodėl taip buvo sugalvota ir kodėl būtent atbulinė pavara?
Remigijus
Kodėl atbulinė pavara?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
- Miestas: Vilnius
Kodėl atbulinė pavara?
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Kadangi nėra vairo užrakto, todėl buvo pasirinktas pavaros užraktas, kaip apsauga, plius taip garantuojama kad automobilis nenuriedės jį palikus neįjungus pavaros (o kartais pasitaiko tokių kuriozų). Ketvirta pavara atkrenta, nes iškyla daug didesnis pavojus nuriedėti automobiliui nuokalnėje/įkalnėje lyginant su 1 ar atbuline. O kodėl būtent atbulinė, tai galima padiskutuoti manau, gal kas kokią genialią mintį iškels
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Nu taip, galėjo padaryti, kad be sankabos neužsivestu. Nors ir taip jau yra įprotis taip užvedinėti auto
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
Re: Kodėl atbulinė pavara?
aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.
atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Tai ir begio neisjungus galetu neleist vestis, nes sankaba ispaudus galima dar ir begi pamirst istraukt
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Kam trūksta apsaugos su sankaba, galite per varlytę starterio rėlę blokuoti.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Pasak svedu, logika labai paprasta: deviniasdesimt kazkiek procentu atveju (tiksliai nepamenu) atbulon ivaziuojama prisiparkuojant arba isvaziuojama is parkavimosi vietos.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
- Miestas: Vilnius
- trance_inside
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 485
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
- Miestas: Vilnius
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Šiaip, tai toks dalykas yra. Konkrečiai yra pas mane. Kol sankabos neįspausi (arba nedaspausi), starteris tyli, sukiok nesukiojęs raktą. Dalykas geras, nes raktas per vidurį ir gali bet kas pasukt, tyčia ar netyčia. Bet, manau, pas mane yra dėl to, kad amerikonas, nes jie ne ypač protingi, o be to dar mechanika... Net ir rankenėlė fosforinė bagažinėj yra su nupieštu iš bagažinės iššokusiu begančiu žmogeliuku, jei netyčia kažkokiu būdu užsitrenktum , ko europiniuose nėra.
darėnas rašė:aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.
atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....
SAAB 9-5 2.3t '02
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Kodėl atbulinė pavara?
Taip, amerikietiškuose SAAB yra toks dalykas, kad neišmynus sankabos starteris nesuka, plius dar keletas "saugumo nuo savininkų išmonės" priedų
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių