Puslapis 34

Parašytas: 2007 Gru 04, 10:18
Bleffas
Davidson rašė:
Bleffas rašė:Piliakalni man sutvarke uz 520 lt
Baik blefuot... :lol:

:lol: nu nezinau ar ta pati problema buvo , bet taip pat nesilde vairuotojo puse .

Parašytas: 2007 Gru 24, 20:45
Levka
Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: todel pasidalinsiu patirtim sprendziant sia beda, nes ziuriu visi kolkas tik apie kaina sneka.

Pirma norint suzinoti kas nutiko, uzvedus varikli klimos bloke kartu spaudziat AUTO plius OF. Isijugia kalibravimo rezimas ir jei kas nors nepavyksta ismeta klaidos pranesima (yra atveju kai po to viskas pradeda veikti). Dazniausiai jei viena puse nesildo, gaunate pranesima X.....08 (varikliukas negali pasukti sklendes) arba X......06 (sudge varikliukas arba nera kontakto su juo) X rodo puses numeri (1-vairuotojo, 2-keleivio) antras skaicius - klaidos kodas.

As gavau klaidos pranesima: 1.....08. Kur kokios klimos dalys randasi, galima suzinoti manuale, ir dazniausiai visos paneles ardyt nereikia, kad pasiekti viena ar kita jos komponenta.

Mano ieskoma dalis yra vis vairuotojo koju ir kad ja pasiekti reikia nuimti apatinia paneles dali. 3 varztai ir vienas plasamsinis prispaudejas. Nepamirstam atjungti lemputes ir OBD2 jungties. Nuemes plasmase kisam galva prie pedalu ir virsui matom ta nelemta varikliuka (paziurim proes tai manuale kaip jis atrodo :lol: ). Jis pritvirtintas dviem varztais, kurie sunkiai pasiekiami. Man pavyko juos atsukti 3 cm ilgumo atsuktuvu :)

Nuemeus varikliuka paaiskejo kad su sklende viskas gerai, o beda yra toj varikliuko dalyje kuri suletina jo apsisukimus ir prideda jegos (nezinau kaip ji ten vadinas).

Po svenciu teks aplankyti parduotuves ir srotus :)

PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.

Parašytas: 2008 Bal 15, 19:36
guliu_rukau
ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :)
nes man meta toki pat pranesima ir problemos tos pacios.
beje gal kas zino kur klp butu galima rasti specialistu tom problemoms spresti?

Levka rašė:Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: todel pasidalinsiu patirtim sprendziant sia beda, nes ziuriu visi kolkas tik apie kaina sneka.

Pirma norint suzinoti kas nutiko, uzvedus varikli klimos bloke kartu spaudziat AUTO plius OF. Isijugia kalibravimo rezimas ir jei kas nors nepavyksta ismeta klaidos pranesima (yra atveju kai po to viskas pradeda veikti). Dazniausiai jei viena puse nesildo, gaunate pranesima X.....08 (varikliukas negali pasukti sklendes) arba X......06 (sudge varikliukas arba nera kontakto su juo) X rodo puses numeri (1-vairuotojo, 2-keleivio) antras skaicius - klaidos kodas.

As gavau klaidos pranesima: 1.....08. Kur kokios klimos dalys randasi, galima suzinoti manuale, ir dazniausiai visos paneles ardyt nereikia, kad pasiekti viena ar kita jos komponenta.

Mano ieskoma dalis yra vis vairuotojo koju ir kad ja pasiekti reikia nuimti apatinia paneles dali. 3 varztai ir vienas plasamsinis prispaudejas. Nepamirstam atjungti lemputes ir OBD2 jungties. Nuemes plasmase kisam galva prie pedalu ir virsui matom ta nelemta varikliuka (paziurim proes tai manuale kaip jis atrodo :lol: ). Jis pritvirtintas dviem varztais, kurie sunkiai pasiekiami. Man pavyko juos atsukti 3 cm ilgumo atsuktuvu :)

Nuemeus varikliuka paaiskejo kad su sklende viskas gerai, o beda yra toj varikliuko dalyje kuri suletina jo apsisukimus ir prideda jegos (nezinau kaip ji ten vadinas).

Po svenciu teks aplankyti parduotuves ir srotus :)

PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.

Parašytas: 2008 Bal 16, 06:41
WinPx
pas mane irgi meta ta pacia klaida 01....08 :) ir vairuotojo puses oro temperatura reguliuojasi bala zino pagal ka, noriu puciu karsta, noriu puciu salta :)

Parašytas: 2008 Bal 22, 22:06
aurimux
Bandau atgaivint tema apie koondicionierius.

Kondiske meta 22 klaida "Reflash per SB 271-2206". Gal kas galetu paaiskint kas cia per zveris?

Pats paklausiau pats ir atsakau :)

This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.

Parašytas: 2008 Bal 23, 09:37
Levka
guliu_rukau rašė:ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :) ........... problemoms spresti?

Levka rašė:Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: ............... PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.


Man padejo Google, didelis smalsumas ir noras sutaupyti 500 LT :lol:

Parašytas: 2008 Bal 29, 19:39
guliu_rukau
tai gal galima butu pasidalinti patirtimi???

Levka rašė:
guliu_rukau rašė:ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :) ........... problemoms spresti?

Man padejo Google, didelis smalsumas ir noras sutaupyti 500 LT :lol:

Parašytas: 2008 Lie 19, 22:42
Suris
o man buvo taip: vairuotojo pusej pusdavo karsta, o kitur salta ora, nustacius max salti. buvau susiruoses po atostogu remontuotis pas ''zaibus'' bet pavazinejus kaimo keliais viskas atsistate i savo vietas. bet atsirado ir papildoma beda - atsikrate SID'o kontaktai... nuo vilko ant meskos kai sakant :(

Parašytas: 2009 Spa 07, 08:42
diuteremonijus
Išsami instrukcija kaip remontuoti ACC kai duodamas klaidos kodas 1 -08 paprastai sakant kai nešildo vairuotojo pusės.
http://infocog.wordpress.com/2008/04/20/saab-9-5-acc-08-error-code-blend-door-stop-arm-repair/

Parašytas: 2009 Lap 18, 09:54
Tomas-f
Sveiki, pirkau savo auto su klimos klaida 06 ir 21. Tik kad pas mane vairuotojo puseje ne salta ora pucia bet karsta, o nustacius putima i kojas tai vairuotojui pucia karsta i kojas o keleiviui (uz vairuotojo) salta. Gal kas sprende tokia beda?

Parašytas: 2009 Lap 18, 12:00
andrys
Tomas-f rašė:Sveiki, pirkau savo auto su klimos klaida 06 ir 21. Tik kad pas mane vairuotojo puseje ne salta ora pucia bet karsta, o nustacius putima i kojas tai vairuotojui pucia karsta i kojas o keleiviui (uz vairuotojo) salta. Gal kas sprende tokia beda?


Kolega, manau susidurete su pakankamai dazna 9-5 beda - luzusi sklendes valdymo asele (nuo 2003 asele sustiprinta). Kai nusipirkau auto - buvo ta pati beda, taciau asele buvo isluzus ir isbyrejus, taigi klijuoti nebuvo ka. Taigi, buvo ne krizes metas, spjoviau ir uzsisakiau ta asele aliuminine - viskas atsiejo ~500lt. Keliavo apie 1 men, sutvarkyti uztrukau - 30min su normaliais irankiais, nes priejimas nera pats geriausias. Patarimas - issiardyk ir pasiziurek kokia aseles bukle. Kai kurie kolegos klijavo su epoksidiniais klijais. Yra keletas sprendimo budu, visi jie aprasyti forume.
Cia siek tiek info.
http://www.saabservices.com/9-5%20ACC%20codes.htm
http://www.thesaabsite.com/95/saab%2095 ... uminum.htm

Parašytas: 2009 Lap 18, 13:39
Tomas-f
Bandysim kist nagus gal pavyks :-D

Parašytas: 2009 Lap 20, 11:30
Tomas-f
Tai va isiardziau ir radau isvis atjungta maitinima i varikliuka. Prijungus fyske varikliukas reaguoja i temperaturos keitimus taciau girdisis traskesys ir ateinancio oro temperatura nesikeicia (beje varikliuko apatine dalis praktiskai nepritvirtinta buvo). Pajudinus sklendes ,,alkune'' (plastmasine) temperatura ir reguliuojasi. Klausimas toks, ar asi galima laikyt sveika jei judinant plastmasine dali temperatura keiciasi (priklauso nuo jos padeties) ar visgi reikia atsisukt viska aplinkui ir lupt lauk asele?.

Parašytas: 2009 Lap 20, 17:13
pixar
pas mane ta pati problema siltas oras normaliai pucia, bet kondiskes nerasta, tik per pacia desinine sklende pucia atrodo. biski baisu list, bet reikes uzmest aki kas ten gero

Parašytas: 2009 Lap 20, 23:00
Tomas-f
Gal kas turit sklendes varikliuka atliekama kaune ? Itariu kad jame beda nes pajujngus ji kad ir atskirai jis tik birbia o jo asele nepasisuka, idejus i vieta traska jis ir asele tik siek tiek pajudina ir viskas.