Sveiki,
Ar esat kas susidure su tokiu reiskiniu kad silta diena turbina sukasi netaip kaip reikia? (87-93 900).
Ivertinus intercooler dydi viskas kaip ir aisku
tai vat norejau paklaust ar esta bande kasnors deti didesni?
ir dar klausimelis 92' 900 T16 dvidurio kokio ilgio yra galines stabdziu slangos.
nes draugas kuris uzsiima daliu tiekimu kataloge rado 2 ilgiu
190 mm arba 323 mm
dar prie 190mm ilgio kazkoks yra prierasas mazdaug gal po 2 slangas stovi.
tai vat kurias rinktis?
priekines 320 mm ilgio. klausimas nuo kur iki kur reikia matuot?
gal pagal tai butu galima atsirinkt ir galines.
Aciu uz pagalba
intercooler
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 79
- Užsiregistravo: 2006 Geg 26, 10:25
- Miestas: Vilnius
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: intercooler
Mindala rašė:Sveiki,
Ar esat kas susidure su tokiu reiskiniu kad silta diena turbina sukasi netaip kaip reikia? (87-93 900).
Ivertinus intercooler dydi viskas kaip ir aisku
tai vat norejau paklaust ar esta bande kasnors deti didesni?
ir dar klausimelis 92' 900 T16 dvidurio kokio ilgio yra galines stabdziu slangos.
nes draugas kuris uzsiima daliu tiekimu kataloge rado 2 ilgiu
190 mm arba 323 mm
dar prie 190mm ilgio kazkoks yra prierasas mazdaug gal po 2 slangas stovi.
tai vat kurias rinktis?
priekines 320 mm ilgio. klausimas nuo kur iki kur reikia matuot?
gal pagal tai butu galima atsirinkt ir galines.
Aciu uz pagalba
Dėl interkūlerio. Esamas labai nekoks. Gaudo šiltą variklio orą. Mačiau kažkoks saabistas iš jo galo prikabino ventiliatoriuką.
Geriau statyti prieš radiatorių ir panaudoti nuo 9000:
http://www.vestgote.se/saab/t8silver/motor/ic/ic.htm
Gali paklausti vyto (vytasin). Jis visai neseniai tokį įsidėjo.
Dėl šlangų - paprastai siūlo pirkti dvi. Tiksliau pasižiūrėsiu namie vakare.
SAAB 900
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 79
- Užsiregistravo: 2006 Geg 26, 10:25
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 185
- Užsiregistravo: 2006 Lap 13, 21:08
- Miestas: Klaipėda
Sveiki. Na taip, isitalpinau nuo 9000. Pradžioj buvo minčių kišti ir OOOOx100, ir BMW525tdi... Bet, sakau, gal giminaičiai geriau ženysys (nors santuokos tarp artimų giminių ir netoleruojamos)....
kadangi anksčiau užsiiminėjau šaldymo technika, tai vamzdžius sulitavau iš varinio fasono ("kietasis" lydmetalis, siūlės laiko iki 30bar slėgį), nors ir brangesnis nei nerūdyjantis plienas.............. Ot laikai atėjo..........
didžiausias galvosopis tai buvo rasti tinkamų "šlangų"........
kadangi anksčiau užsiiminėjau šaldymo technika, tai vamzdžius sulitavau iš varinio fasono ("kietasis" lydmetalis, siūlės laiko iki 30bar slėgį), nors ir brangesnis nei nerūdyjantis plienas.............. Ot laikai atėjo..........
didžiausias galvosopis tai buvo rasti tinkamų "šlangų"........
900OG
Volvo 142
MB 115
Volvo 142
MB 115
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: intercooler
Gale viso yra 3 (su ABS) arba 4 (be ABS) šlangos. Nuo korpuso iki galinio balkio eina 1 šlanga (ABS) part. No. 8931784 ir 2 (be ABS) part. No. 8931784. Prie stabdžių eina dar po vieną nepriklausomai ar ABS ar be part No. 9101650. Koks ilgis nerašoma. Greičiausiai trumpesnės bus prie rato.
SAAB 900
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 185
- Užsiregistravo: 2006 Lap 13, 21:08
- Miestas: Klaipėda
Indomiai. Taigis galinis tilta yra ištisinis balkis-kaip irpriklausoma pakaba. Žarnelė eina nuo magistralinių vamzdukų salono viduje iki vamzdukų ant balkio. O į suportus tie vamzdukai jungiasi tiesiogiai, be tarpinių žarnelių.
Bent jau aš keičiau gale tik dvi, aukščiau minėtas (daugiau neradau), ir dvi priekyje.
Tas pat reikalas yra tiek -86 4d sedanui, tiek -85 3d coupe...........
Bent jau aš keičiau gale tik dvi, aukščiau minėtas (daugiau neradau), ir dvi priekyje.
Tas pat reikalas yra tiek -86 4d sedanui, tiek -85 3d coupe...........
900OG
Volvo 142
MB 115
Volvo 142
MB 115
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Vytasin rašė:Indomiai. Taigis galinis tilta yra ištisinis balkis-kaip irpriklausoma pakaba. Žarnelė eina nuo magistralinių vamzdukų salono viduje iki vamzdukų ant balkio. O į suportus tie vamzdukai jungiasi tiesiogiai, be tarpinių žarnelių.
Bent jau aš keičiau gale tik dvi, aukščiau minėtas (daugiau neradau), ir dvi priekyje.
Tas pat reikalas yra tiek -86 4d sedanui, tiek -85 3d coupe...........
Kažkodėl EPC galuose prie suportų parodytos žarnelės...
SAAB 900
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 79
- Užsiregistravo: 2006 Geg 26, 10:25
- Miestas: Vilnius
ok aciu uz info
manau reikia paciam pasikelt masina ir paziuret kas ir kur ten eina
o del intercooler labai idomu koks efektas isidejus didesni
ir ar teko bandyt pvz sia vasara kai +30 buvo
nes man asmeniskai vaziuojant prie +30 tai toks jausmas kad puse turbinos dirba
pucia karsta ora ir tolko jokio is turbo
ir dar klausimas kokia mazdaug samata gavosi idejus 9000 radiatoriu?
manau reikia paciam pasikelt masina ir paziuret kas ir kur ten eina
o del intercooler labai idomu koks efektas isidejus didesni
ir ar teko bandyt pvz sia vasara kai +30 buvo
nes man asmeniskai vaziuojant prie +30 tai toks jausmas kad puse turbinos dirba
pucia karsta ora ir tolko jokio is turbo
ir dar klausimas kokia mazdaug samata gavosi idejus 9000 radiatoriu?
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 185
- Užsiregistravo: 2006 Lap 13, 21:08
- Miestas: Klaipėda
Kaip minėjau, vamzdukai už dyką (ex darbo kolegos pagelbėjo, šiaip kainuotų apie 300Lt), žarnos įvairiomis kainomis, pats intercooler'is kainavo 100Lt.
dabar, po erškėčių kelių, atsieitų pigiau (turiu omeny, bandymų kartotinumo neliktų... )
O efektas jaučiasi tikrai. Jau vien paėmus, kad variklio temp. stabiliai laikosi normos ribose. Važiuojant autostrada, staigiau pamynus akseleratorių, sudirbdavo Wastegat'as, ypač kai V>= 150km/h., po instaliacijos tokių ekscesų nepastebėta iki pat V>= 175km/h.
Tiesa, truputi padidėjo turbolagas esant žemesnėms apsukoms. kaip sakoma, nesukūlęs kiaušinių gali būti pakenčiamu šokėju...........
Ateityje mėginsiu optimizuoti vamzdukus...
dabar, po erškėčių kelių, atsieitų pigiau (turiu omeny, bandymų kartotinumo neliktų... )
O efektas jaučiasi tikrai. Jau vien paėmus, kad variklio temp. stabiliai laikosi normos ribose. Važiuojant autostrada, staigiau pamynus akseleratorių, sudirbdavo Wastegat'as, ypač kai V>= 150km/h., po instaliacijos tokių ekscesų nepastebėta iki pat V>= 175km/h.
Tiesa, truputi padidėjo turbolagas esant žemesnėms apsukoms. kaip sakoma, nesukūlęs kiaušinių gali būti pakenčiamu šokėju...........
Ateityje mėginsiu optimizuoti vamzdukus...
900OG
Volvo 142
MB 115
Volvo 142
MB 115
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių