Ka reiskia funkcija HEATER?
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Ka reiskia funkcija HEATER?
Su idomumu perskaiciau beveik visas Jusu temas. Supratau kad mes su vyru nupirkom taisyklinga automobili. Tik turiu dar klausima - ka reiskia funkcija HEATER? Masinoje itaisytas SID 2. kai isemu rakta - monitoriuje paspaudus ant SET pasirodo uzrasas HEATER OFF. paspaudus ant -/+ pagal eile ismeta: A--/--; B--/--; C--/--;ir kazkoks MEDIUM. Man pasake, kad tai yra tokia funkcija, kai galima nustatyti laika ir tavo dizelinis variklis isanksciau pasisyldis. As pabandziau - ryte paziuresiu kas iseis. Ar tai is tikruju TA funkcija? Ir ar ne turesim mes po jos naudojimo problemu su akumuliatoriumi? Ir ka reiskia uzrasas MANUAL 60 (jei ne klistu pati tos skaicius ivedziau kai masina tik nupirkom ) Buciau labai dekinga, jei kas paaiskintu, nes vyras isvaziavo, o as nekenciu kai ka nors apie turima daikta nesuprantu. [/b]
SAAB 9-5 Arc, 2.2 TiD, 2003, AT. *** 077
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Ka reiskia funkcija HEATER?
anjelena rašė:Su idomumu perskaiciau beveik visas Jusu temas. Supratau kad mes su vyru nupirkom taisyklinga automobili. Tik turiu dar klausima - ka reiskia funkcija HEATER? Masinoje itaisytas SID 2. kai isemu rakta - monitoriuje paspaudus ant SET pasirodo uzrasas HEATER OFF. paspaudus ant -/+ pagal eile ismeta: A--/--; B--/--; C--/--;ir kazkoks MEDIUM. Man pasake, kad tai yra tokia funkcija, kai galima nustatyti laika ir tavo dizelinis variklis isanksciau pasisyldis. As pabandziau - ryte paziuresiu kas iseis. Ar tai is tikruju TA funkcija? Ir ar ne turesim mes po jos naudojimo problemu su akumuliatoriumi? Ir ka reiskia uzrasas MANUAL 60 (jei ne klistu pati tos skaicius ivedziau kai masina tik nupirkom ) Buciau labai dekinga, jei kas paaiskintu, nes vyras isvaziavo, o as nekenciu kai ka nors apie turima daikta nesuprantu. [/b]
Jaučiasi, jaučiasi, kad paskaityta forume... . Sveikinam su tinkamu pirkiniu
Taip, tai TA funkcija. Su akumuliatoriumi irgi teisi - gali būti bėdų, net instrukcija (jei ferštein in rusų ) apie tai perspėja (tiesa, ten 9-3-jam, bet principe skyriuje SID2 - tas pats.):
http://www.saab-club.ru/gallery/img1920.htm
http://www.saab-club.ru/gallery/img1921.htm
http://www.saab-club.ru/gallery/img1922.htm
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Aciu, viska supratau - pati ruse. Be to, maciau ir Jusu komentara baltarusijos SAABo forume, rusu kalba. Na va - dabar eisiu i aikstele isjungti tai ka pridirbau - galvojau, kad A - tai tik variklis; B - salonas, o C - pati nezinojau, bet uzprogramavau - ir viska vienu metu turi suveikt! Apie akumuliatori - manau, jeigu prades sildytis pries 10 min iki isvaziavimo - tai daug geriau masinai, negu isvaziuoti nesulaukes kol susils. Be to, jeigu ir ne isvaziuoji - nieko blogo, galvoju, nuo to kad papildomai pasildys nebus, o ypac kai dabar taip dregna! Kaip sako mano vyras - problemu buna tik su ta detale, kuri jau laikas keisti - jei akumuliatorius neislaikys - reiskia mums tokio jau nereikia! Geras daiktas turi gerai tarnauti, protingi gi zmones sita masina dare, reiske viska "praskaiciavo"!
SAAB 9-5 Arc, 2.2 TiD, 2003, AT. *** 077
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Ot,"vorona"! Idomu, kiek kilometru aš padarysiu tarp namo ir mašinos, kol kiekviena mygtuka išanalizuosiu?! Ten gi neimanoma visus A,B,C iškart įjungti! Bet kaip vietoj 60 min 30 užprogromuoti - taip ir neradau. Nesuprantu, kaip man tai pavyko ankščiau padaryti, o svarbu jau ir neatsimenu!
SAAB 9-5 Arc, 2.2 TiD, 2003, AT. *** 077
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Labai teisingi samprotavimai. Bet (Visada yra tas "bet"... ) Laikoma, kad akumuliatorius per pakrovimą susigražina užvedimo metu išeikvotą energiją, esant +20 laipsnių lauke, kažkur po 20 min. variklio veikimo. Žiemą suprantama dar ilgiau reikia varikliui padirbėti. Pridėjus pašildytuvą, važiavimas trumpais atstumais iš vis tampa šia prasme neracionalus. Žinau žmonių, kurių automobiliuose įmontuoti pašildytuvai (Vebasto pvz.) - jie akumuliatorus keisdavo kasmet. Iš kitos pusės, dyzelių akumai talpūs ir galingi, dalinai nuostoliai kompensuojami tuo, kad iš anksto pašildytas variklis "sveikiau" veikia pradėjus važiuoti. O ir į šiltą saloną žiemą sėsti maloniau. Vėl gi sako, kad vienas žieminis variklio užvedimas, priklausomai nuo temperatūros, tolygus pagal susidėvėjimą 300-500 km kelio...
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Jo, apie tai aš girdejau. Šiandien nuliudžiau - atsisėdau į mašina, o ji šalta. Ar per 10 minučiu nespėjo pasišildytis, arba neveikia. Reikes važioti tikrinti - +/- ant vairo irgi netaisyklingai veikia, toks ispudis, kad kas nors kontaktus supainiojo. O akuma kasmet keisti - "kruto"!
SAAB 9-5 Arc, 2.2 TiD, 2003, AT. *** 077
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
anjelena rašė:Jo, apie tai aš girdejau. Šiandien nuliudžiau - atsisėdau į mašina, o ji šalta. Ar per 10 minučiu nespėjo pasišildytis, arba neveikia. Reikes važioti tikrinti - +/- ant vairo irgi netaisyklingai veikia, toks ispudis, kad kas nors kontaktus supainiojo. O akuma kasmet keisti - "kruto"!
per 10min nieko nebus, reik bent 30min, o jeigu veikia tai jau nesumaisysi, nes skleidia toki garsa kaip praskrendantis lektuvas, na ir dumai eina is po kebulo, tiesa gali buti, jog jo ten nera, nes SID'as bet kokiu atveju turi Heaterio reguliavimo f-jas yr jis ar ner
sekmes
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
ziopliai rašė:anjelena rašė:Jo, apie tai aš girdejau. Šiandien nuliudžiau - atsisėdau į mašina, o ji šalta. Ar per 10 minučiu nespėjo pasišildytis, arba neveikia. Reikes važioti tikrinti - +/- ant vairo irgi netaisyklingai veikia, toks ispudis, kad kas nors kontaktus supainiojo. O akuma kasmet keisti - "kruto"!
per 10min nieko nebus, reik bent 30min, o jeigu veikia tai jau nesumaisysi, nes skleidia toki garsa kaip praskrendantis lektuvas, na ir dumai eina is po kebulo, tiesa gali buti, jog jo ten nera, nes SID'as bet kokiu atveju turi Heaterio reguliavimo f-jas yr jis ar ner
sekmes
Heateris visalaik yra 3.0TiD(bent jau is FR, o is siauresniu saliu juo labiau turetu buti)
o SID gali ir nebuti sios f-jos, pvz idetas 1SID, arba idetas is benzininio ir neperprogramuotas
siuo konkreciu atveju, multifunkcija ant vairo grybauja, nes SID idetas net ne nuo tu metu 9-5
batsiuvys be batų
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2006 Lap 30, 11:04
Del autonominio sildymo
Sveiki, Perskaiciau Ziopliu ir Alex mintis del autonominio pasildymo ir man iskilo toks klausimas.
Yra itarimas, kad drauges 93 2.2 TID, 2002 m. (is Prancuzijos beje) yra ta autonominio sildymo sistema, tik atvirai prisipazinsiu, kad nelabai suprantu kaip ji veikia ir kaip ja reikia ijungti ar programuoti. Beje masinoj SID 1.
O itarimas kilo del to, kad kokis tris kartus (kai buvo salciau, kas reta sia ziema) buvo atsirade Ziopliu nupasakoti pozymiai - uzesys ir dumai is po kebulo. Kiek pamenu tai dazniausiai vykdavo ijungus langu nuputimo-salono atsildymo mygtuka tada kai variklis dar budavo saltas.
Buciau dekingas jeigu galetumet pamokyti kaip elgtis su ta sistema ir apsviesti ka ji naudoja autonominiui sildymui. Akumo energija ar dyzeli?
Is karto atsiprasau jeigu jau vel paklausiau to, kas buvo isdiskutuota ir atsakyta, - tada busiu dekingas jei nuoroda.
Yra itarimas, kad drauges 93 2.2 TID, 2002 m. (is Prancuzijos beje) yra ta autonominio sildymo sistema, tik atvirai prisipazinsiu, kad nelabai suprantu kaip ji veikia ir kaip ja reikia ijungti ar programuoti. Beje masinoj SID 1.
O itarimas kilo del to, kad kokis tris kartus (kai buvo salciau, kas reta sia ziema) buvo atsirade Ziopliu nupasakoti pozymiai - uzesys ir dumai is po kebulo. Kiek pamenu tai dazniausiai vykdavo ijungus langu nuputimo-salono atsildymo mygtuka tada kai variklis dar budavo saltas.
Buciau dekingas jeigu galetumet pamokyti kaip elgtis su ta sistema ir apsviesti ka ji naudoja autonominiui sildymui. Akumo energija ar dyzeli?
Is karto atsiprasau jeigu jau vel paklausiau to, kas buvo isdiskutuota ir atsakyta, - tada busiu dekingas jei nuoroda.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2005 Gru 28, 09:47
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Del autonominio sildymo
valgykitmorkas rašė:Sveiki, Perskaiciau Ziopliu ir Alex mintis del autonominio pasildymo ir man iskilo toks klausimas.
Yra itarimas, kad drauges 93 2.2 TID, 2002 m. (is Prancuzijos beje) yra ta autonominio sildymo sistema, tik atvirai prisipazinsiu, kad nelabai suprantu kaip ji veikia ir kaip ja reikia ijungti ar programuoti. Beje masinoj SID 1.
O itarimas kilo del to, kad kokis tris kartus (kai buvo salciau, kas reta sia ziema) buvo atsirade Ziopliu nupasakoti pozymiai - uzesys ir dumai is po kebulo. Kiek pamenu tai dazniausiai vykdavo ijungus langu nuputimo-salono atsildymo mygtuka tada kai variklis dar budavo saltas.
Buciau dekingas jeigu galetumet pamokyti kaip elgtis su ta sistema ir apsviesti ka ji naudoja autonominiui sildymui. Akumo energija ar dyzeli?
Is karto atsiprasau jeigu jau vel paklausiau to, kas buvo isdiskutuota ir atsakyta, - tada busiu dekingas jei nuoroda.
Pas mane tas pats, masina is Prancuzijos, SID 1, autonominis sildymas nereguliuojamas. T.y., nera suinstalintos tokios funkcijos (turbut bet kuris autorizuotas servisas galetu suinstalint, instrukcija kaip naudotis yra manuale). Peciukas pats isijungia kai salta. Uzsikurus masina, po kokios minutes pasigirsta peciuko uzimas. Uzgesinus varikli arba kai masina truputi pasyla, pats issijungia.
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
ne apie tai snekam
gulat ant zemes ir ziurit po vairuotojo sedimaja vieta ar yra mazas ismetimo vamzdis (atrodo kaip miniatiurinis duslintuvas ) ir aisku yra webasto ar nera
o ka ten rodo sid'as tai fignia pas mano zmona sid'a galima programuoti, bet webasto tai nera, o "peciuko" uzimas uzvedus varikli, tai cia tiesiog automatine klimato kontrole kol variklis saltas vejelis beveik nepucia, o kai isyla pradeda pusti ir analogiskai jeigu salonas isyla vel pradeda suktis leciau
gulat ant zemes ir ziurit po vairuotojo sedimaja vieta ar yra mazas ismetimo vamzdis (atrodo kaip miniatiurinis duslintuvas ) ir aisku yra webasto ar nera
o ka ten rodo sid'as tai fignia pas mano zmona sid'a galima programuoti, bet webasto tai nera, o "peciuko" uzimas uzvedus varikli, tai cia tiesiog automatine klimato kontrole kol variklis saltas vejelis beveik nepucia, o kai isyla pradeda pusti ir analogiskai jeigu salonas isyla vel pradeda suktis leciau
9-5 Aero Griffin MY2009
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 185
- Užsiregistravo: 2006 Lie 27, 07:07
- Miestas: Vilnius
anjelena rašė:Nu va, šiandien atsigulsiu po mašina ir ieškosiu mini duslintuvo! Nieko pas mus ne ziurzia, o +/- ant vairo - tik ne del SID'o, o dėl audio arba reikes nuimti dangteli ant vairo ir ten žiureti, bet tai jau meistras darys.
Siaip klausimelis ne i tema . Kaip tas 2,2TiD varo 9-5 ? Gerai sukasi ? Kazi cia tas pats varikliukas kuris montuojamas i 9-3 ?
Ir siaip klausimas visiems kaip tas varikliukas, domina butent 2,2TiD ? Patikimumas, ekonomija ir t.t. Yra minciu coupe keisti i keturduri ir dyzeli, idealu jei dar butu automatas
Jau tik beprijauciantis SAAB...
- Jelena
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2007 Sau 17, 20:00
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Man ir vyrui patinka, bet mes ne esam didelio greičio megejai. Asmeniškai galiu pasakyti, kad labai ne megstu "tormozit" budama pirma šviesoforose ir šį mašina duoda man galimybe leisti ir kitiems speti pravažioti kol dega žalia. Jei ne klistu 124 arklio - mieste užtenka. Apie sąnaudas kol kas nesupratom, kompas rašo 10,3, 10,4 mieste kamščiu metu, bet jis gali mieloti. Kai užpilsim pilna baka tada suprasim. Nupirkom tik 5 dienas atgal. Bet vairuoti malonumas. Apie tai koks variklis, ar 9-3 - nežinau, žinau tik kad japonas. Galiu tikrai pasakyti - kai perpus jiegos pedale paspaudi - sedynė stagiai "muša" į nugara, jaučiasi galingumas. Ankščiau apie dizeli net girdeti nėnorejau, o dabar patinka. Net garsas, jaučiasi, kad rimta, galinga mašina, o ne bibikalka.
SAAB 9-5 Arc, 2.2 TiD, 2003, AT. *** 077
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių