ausinimo sistema

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Lap 10, 11:45

Atoms rašė:O kaip su kuro sąnaudom? Nepadidėja jos?

Vienaip ar kitaip variklis buna pasiekes darbine temperatura.
Sanaudos padideti negali net teoriskai
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Lap 10, 15:36

Maximus rašė:Vienaip ar kitaip variklis buna pasiekes darbine temperatura.
Sanaudos padideti negali net teoriskai


O laiko tarpas kol pasiekia darbinę temperatūrą nepailgėja? Klausiu dėl to, kad pas mane panašu, kad problema su termostatu, o ir kuro sąnaudos lyg ir didesnės nei būdavo, tad reikia kažką apkaltinti :)
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Lap 10, 15:48

Atoms rašė:...

Laiko tarpas nepailgeja.
Kuom pasireiskia problema su termostatu?
Del sanaudu apkaltinciau kuro misini, bet tikrai ne ausinimo sistema (nebent a.skyscio daviklis kaltas - jis itakoja sanaudas)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Lap 10, 19:06

Visas threadás apie termostatus http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=128888

Siaip pagal fizika prarandi galios su zemesne variklio temperatura, is to sektu, kad tai paciai galiai pasiekti sunaudoji daugiau kuro...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Lap 10, 20:53

i4rilu rašė:Visas threadás apie termostatus http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=128888

Siaip pagal fizika prarandi galios su zemesne variklio temperatura, is to sektu, kad tai paciai galiai pasiekti sunaudoji daugiau kuro...


Iš kitos pusės labai karštas variklio skyrius kaitina įsiurbiamą orą, tokiu atveju galia taip pat krenta.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Lap 10, 21:07

i4rilu rašė:...is to sektu, kad tai paciai galiai pasiekti sunaudoji daugiau kuro...

Nesamone.
Kadangi tiek su 82C tiek su 89C variklis susyla vienodai, o kai vienas ar kitas termostatas pasiekia 82C arba 89C, visas variklis buna pilnai pasiekes darbine temperatura.
Ir ta temperatura veliau laikosi (arba dar kyla jei kazkas netvarkoj).
Veikianciam ir susilusiam benzininiam varikly temperatura yra arba normali arba per auksta.
Viso to thred'o as neskaiciau, gal perskaitysiu kai turesiu laiko, bet iskart matosi kad topicstarter'is pavare "kaip reikiant" (ir tikriausiai neverta gaisti laiko ir skaityti toliau).
Tarkim, kokia priklausomybe tarp termostatu ir alyvos siame kontekste?
Kai ausinimo skystis pasiekia ~80C, alyvos temperatura buna daug aukstesne.
Net jei darysim prielaida kad alyvos t turi buti bent 180F (kaip raso tas veikejas), tai tie 180F ir yra 82C, t.y jau turetu tikti pagal ji (jei kartais alyvos ir antifrizo temperaturos turetu buti vienodos).
Tai is jo paties rasliavos gaunasi kad nera skirtumo tarp termostatu ir variklio darbines temperaturos.
Ir dar: varikliai seniai nueitu drozlem jei alyva veiktu tik nuo ~80C
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Lap 10, 21:37

O tai kam tada is viso SAABás leidzia dvieju tipu termostatus ir defaultiskai pas mus 89C deda, jei 82C yra idealus faktiskai (per karsti geriau atsaldo, ziema identiskai prisyla salonas, kuro tiek pat naudoja ir pan.)?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Lap 10, 23:06

i4rilu rašė:Visas threadás apie termostatus http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=128888

Siaip pagal fizika prarandi galios su zemesne variklio temperatura, is to sektu, kad tai paciai galiai pasiekti sunaudoji daugiau kuro...

kur čia fizika ir galios praradimas prie žemesnės temperatūros bendrą tašką surado?
:lol:
ir dar tokios išvados.....
:lol:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Lap 10, 23:08

Paklausiu, nes kartais nusibosta ginčytis:
Ar saab'o varikliams (turbo) pašildymas prieš važiuojant, stovint vietoje, yra gerai ar blogai?
Aš pvz. kūrenu vietoje tol kol persijungia dujos, tai tikrai žinau, kad temperatūra 30 C+
Tada ir alyva "prasivaikšto", ir visi mazgai apšyla...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2010 Lap 10, 23:16

na, šiaip visiem varikliam gerai. VBS naujienos teigia, kad net ir vasarą būtų gerai kokia 10s pastovėt prieš pajudant kad ir su atmosferiku.
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Lap 11, 01:17

man Vitoldas Milius is autobild zurnalo aisko, kad nereikia sildyti variklio. gali uzsivedes iskart vaziuoti, tik svarbu 'nesmaugti'
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Lap 11, 07:19

Aš skaičiau žurnale, greičiausiai, tame pačiame Autobild, kad nereikia mašinos šildyti stovint, netgi tai yra blogiau, nes važiuodamas darbinė temperatūra pasiekiama greičiau ir variklis trumpiau dirba šaltas. Aišku važinėti reikia protingai kol neįšilus mašina.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lap 11, 07:51

Nu tai visi supratom, ką rašė žurnalai, ką protingi žmonys kalbėjo. O ką patys manot? Ar nemanot?
Neseniai man buvo perskaitytas straipsnis iš žurnalo "Ji". Ten keliolika būdų kaip ekonomiškai ir ekologiškai važiuoti. Vienas iš jų: Nešildykit automobilio ilgiau nei minutę net žiemą - taip automobilis sunaudoja daugiau degalų (kol šaltas), o tuo metu jau galima kurą deginti auto įsibėgėjimui.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Lap 11, 07:55

a vieniem padeda klizma , kitiem nea.... ;) , tuscias gincas. Automatines pavaras turincius auto reikia visada sildyti , nes dezelei kenkia saltas judejimas. O del p.V.Miliaus straipsniu ir viesu pareiskimu manau , kad gerai apdirbamas ivairiose parodose ir itikejes gero vadybininko zodziais juos isvercia ir paviesina pas mus,bet sis teiginys tik mano asmenine nuomone ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2010 Lap 11, 09:19

jau žurnalais ir tv laidom tik ir tikėt.
Asmeniškai pažįstu 2 žmones važinėjančius tokiu principu, kad jokio šildymo. Vienas atsisveikino su senu varikliu, o kito mašina 2007 benzas užkalė po 115k km. Tai gali būti visiški atsitiktinumai, priežastys kitos, nu bet yra kaip yra.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių