Puslapis 46

Parašytas: 2010 Lap 11, 09:32
Atoms
Maximus rašė:Laiko tarpas nepailgeja.
Kuom pasireiskia problema su termostatu?
Del sanaudu apkaltinciau kuro misini, bet tikrai ne ausinimo sistema (nebent a.skyscio daviklis kaltas - jis itakoja sanaudas)


Problema tame, kad rodyklė dabar arba nepakyla iki vidurio arba išvis apačioj guli. man kažko labiau ant daviklio įtarimas kyla, nes termostatas kaip suprantu savyje jokios elektronikos neturi ir jis arba atsidaro kada reikia arba yra visada atsidaręs. O pas mane kartais kyla rodyklė, kartais apačioj guli, dar vasarą yra buvę, kad važiuoji, rodo normą ir po to pyst - nukrenta į apačią. Su artimiausiu aptarnavimu reiks, kad patikrintų.

Parašytas: 2010 Lap 11, 09:37
Atoms
selvedre rašė:jau žurnalais ir tv laidom tik ir tikėt.
Asmeniškai pažįstu 2 žmones važinėjančius tokiu principu, kad jokio šildymo. Vienas atsisveikino su senu varikliu, o kito mašina 2007 benzas užkalė po 115k km. Tai gali būti visiški atsitiktinumai, priežastys kitos, nu bet yra kaip yra.


9-5 owners manual'e yra parašyta, kad pradėti važiuoti reiktų iškart kai tik galima tą daryti, t.y. automobilio nešildyti.

Parašytas: 2010 Lap 11, 09:40
Perkūnas
Atoms rašė:Problema tame, kad rodyklė dabar arba nepakyla iki vidurio arba išvis apačioj guli. man kažko labiau ant daviklio įtarimas kyla, nes termostatas kaip suprantu savyje jokios elektronikos neturi ir jis arba atsidaro kada reikia arba yra visada atsidaręs. O pas mane kartais kyla rodyklė, kartais apačioj guli, dar vasarą yra buvę, kad važiuoji, rodo normą ir po to pyst - nukrenta į apačią. Su artimiausiu aptarnavimu reiks, kad patikrintų.
Strigineja termostato membrana,del to ir sokineja :roll: .

Parašytas: 2010 Lap 11, 11:26
Romeo
selvedre rašė:jau žurnalais ir tv laidom tik ir tikėt.
Asmeniškai pažįstu 2 žmones važinėjančius tokiu principu, kad jokio šildymo. Vienas atsisveikino su senu varikliu, o kito mašina 2007 benzas užkalė po 115k km. Tai gali būti visiški atsitiktinumai, priežastys kitos, nu bet yra kaip yra.


Na, jei važinėjo kaip bepročiai su šaltu varikliu prie -20, tai tikiu kad užkalė. O, jei važinėsi ramiai iki kol sušils, tai koks skirtumas motorui ar suktis 1000 rpm\min., ar ,tarkim, 3000. Aš, manau, kad neverta šildyti. Dėl automato gali būti kitaip, reiktų paskaityti ką manualas rašo.

Parašytas: 2010 Lap 11, 11:59
rds
Romeo rašė:
tai koks skirtumas motorui ar suktis 1000 rpm\min., ar ,tarkim, 3000. .


Tai kad yra skirtumas, ir dar koks

Parašytas: 2010 Lap 11, 13:52
selvedre
Romeo rašė:Na, jei važinėjo kaip bepročiai su šaltu varikliu prie -20, tai tikiu kad užkalė. O, jei važinėsi ramiai iki kol sušils, tai koks skirtumas motorui ar suktis 1000 rpm\min., ar ,tarkim, 3000. Aš, manau, kad neverta šildyti. Dėl automato gali būti kitaip, reiktų paskaityti ką manualas rašo.

nu jei 2k rpm jokio skirtumo, tai nežinau. O koks tada skirtumas važiuot ant 3000 ar ant 5000 rpm? :P
nežinau, aš geru (įskaitant tokį) oru 'šildau' 10-20s. Kai šąla, kiek ilgiau, kol sūkiai bent kiek aprimsta :)

Parašytas: 2010 Lap 11, 16:35
darėnas
Atoms rašė:9-5 owners manual'e yra parašyta, kad pradėti važiuoti reiktų iškart kai tik galima tą daryti, t.y. automobilio nešildyti.

tai vis tik kas nusprendė, kad "iškart kai tik galima tai daryti" yra tolygu "nešildyti"?
Spėju kad tamsta, o ne manualas?....
:D

Parašytas: 2010 Lap 11, 16:52
Atoms
darėnas rašė:
Atoms rašė:9-5 owners manual'e yra parašyta, kad pradėti važiuoti reiktų iškart kai tik galima tą daryti, t.y. automobilio nešildyti.

tai vis tik kas nusprendė, kad "iškart kai tik galima tai daryti" yra tolygu "nešildyti"?
Spėju kad tamsta, o ne manualas?....
:D


Nuvalei sniegą, atkėlei vartus, įjungei bėgį ir važiuoji. O, kad nedaryt išvedžiojimų apie kažkieno nusprendimą cituoju iš manual'o:

Starting the engine

Avoid racing the engine or putting a heavy
load on it before it has warmed up. Drive
away as soon as the oil warning light has
been extinguished to enable the engine to
attain its normal temperature as quickly as
possible.
The engine has an automatic choke and
should be started as follows:

Cars with manual transmission

To start the engine the clutch pedal must
be fully depressed.
1 Depress the clutch pedal fully but do not
touch the accelerator.
2 Start the engine. Let the ignition key
spring back as soon as the engine has
started and is running smoothly – at very
low temperatures, you may need to run
the starter for up to 25 seconds. Wait
20-30 seconds before running the
starter again, to give the battery time to
recover.
Let the engine idle for about 10 seconds. Do
not open the throttle wide for at least
2-3 minutes after starting.

Cars with automatic transmission

1 The selector lever must be in the P or N
position.
2 Keep your foot on the brake pedal.
3 Start the engine. Let the ignition key
spring back as soon as the engine has
started and is running smoothly – at very
low temperatures, you may need to run
the starter for up to 25 seconds. Wait
20-30 seconds before running the
starter again, to give the battery time to
recover.
Let the engine idle for about 10 seconds. Do
not open the throttle wide for at least
2–3 minutes after starting.

Parašytas: 2010 Lap 11, 18:01
aurissan
Jeigu kas mato, jog čia parašyta, kad "variklio šildyt nereikia - jam sveikiau kai važiuojama su dar šaltu (nepašilusiu)" tada taip ir darykit. Aš šildau kol pradeda rodyklė kilt, o žiemą - kai jau pasiekia darb. temp. 8)

Parašytas: 2010 Lap 11, 18:30
Marrat
"Drive away as soon as the oil warning light has been extinguished to enable the engine to attain its normal temperature as quickly as possible."
"Važiuokite, kai tik užgęsta alyvos lemputė, kad variklis įšiltų iki įprastos temperatūros kaip įmanoma greičiau."

Parašytas: 2010 Lap 11, 18:37
trulikas
as saaba visada sildau, darbines niekada. nes dyzelis ir nesyla stovedamas. ypac ziema.
o kas del benzo, tai sildau tik todel, kad tepalas bent kiek i tepala panasus pasidarytu, plius visi kiti skysciai.

Parašytas: 2010 Lap 11, 21:35
Khary900
Motoristo turinčio 13metų stažą bei galvą ir rankas žodžiai "žiemą užvedi motorą,jei reikia palauki kol nupučia langus ir važiuoji.Šaltam varikly tepalai yra tirštesni-dėlto ant laisvų jie sunkiau pakyla iki galvos,esant didesnėms apsukom karteryje susidaro didesnis slėgis dėl kurio vyksta geresnis tepimas"

Parašytas: 2010 Lap 12, 07:37
rds
Tėvai eksploatavo Nissan Primera 96m 2.0d. Kai užsilenkė vandens pompa perkaitino. Teko šlifuot galvą, tai teko ją ir nuimt. Vaizdas- alkūninis ir stūmokliai ant ribos. O važinėjo taip kaip jūs rekomenduojat- užkūrei ir į trasą. Ir negręždavo iškart, nes motina ne ralistė :) Taip kaip ir galim daryt išvadą, kad varikliai dyla. O ar šildai ar nešildai, čia jau kaip kam nuo nuotaikos

Parašytas: 2010 Lap 12, 07:42
aurissan
Banglynų dyzeliai ir šiaip patvarumu nepasižymėjo :roll:

Parašytas: 2010 Lap 12, 07:44
rds
aurissan rašė:Banglynų
:roll: