Na leica pavadinimas musuose skamba gerai
Nei konkrecios masinos, nei aeropolio nekomentuosiu (nors pastaraisiais nusivilti neteko, pirkau is ju 2 auto), bet siulau atkreipti demesi i kita dalyka. 2002 metai berods paskutiniai, kada buvo gaminamas 9-3 sitam kebule. Vadinasi gauni jau tiems metams siek tiek "senstelejusias" technologijas, o moki is esmes uz apynauja masina. Is kitos puses, sitas 9-3 turbut paskutinis SAAB, kuris dar turi kazkiek asocijaciju su klasikiniais.
9-3 Leica
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- augu.stas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2006 Sau 31, 19:10
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
augu.stas rašė:o jei traktuoti kaip "paskutinis komplektas 9-3 saabu su isgyditomis vaikiskomis ligomis, "senu" isbandytu kebulu ir be jokiu paslapciu"? nes naujas kebulas, naujos technologijos is pradziu juk daugiausia ir rupeciu sukelia.... IMHO
Na apie sita modeli reiketu kalbeti nepamirstant NG900, kuris gaminamas nuo 94 metu. 98 buvo padarytas faceliftas, ir pervadintas i 9-3. Tobulinamas modelis dar buvo ir 95 artai 96 metais, gaudant tas vadinamas vaikiskas ligas. Nemanau, kad technologiskai labai skiriasi pvz 99 ir 2002 metu modeliai. Kita vertus, tokia masina pagal metus vistiek salyginai nebrangi ir lengvai lizinguojama (organizuojant lizinga isryskeja visi aeropolio privalumai lyginant pvz su turgum).
SAAB 9-5 2.3LPT MT MY1998
- augu.stas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2006 Sau 31, 19:10
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
augu.stas rašė:tai va metai ir dziugina. neramuma kelia tik rida ir galima bukle su tokia rida (vis tik ~42000 per metus nera mazai)
Is esmes visas antrarankiu masinu Lietuvoje parkas sudarytas arba is buvusiu mustu, arba salyginai daug nuriedejusiu masinu. Vistik geriau tai zinoti...
Pvz mano panasaus auto eksplatavimo kastai:
SAAB 900SE (96 metai, 2.0T 186a.g.) lietuvoj jau virs metu, perkant rida buvo apie 170k km, dabar apie 186k km. Pakeista DI kasete, trukes generatoriaus dirzelis (buvo uzsikirtes parazitinis guolis), keistas generatoriaus guolis, keistas uzvedimo kontaktu grupe. Plius padangos, tepalai, kuras. Gedimai lyg ir desningi pagal rida.
SAAB 9-5 2.3LPT MT MY1998
- augu.stas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2006 Sau 31, 19:10
- Miestas: Vilnius
- Contact:
perziurejau visa (ar beveik visa) foruma ir neradau apie ta DI kasete daug info. kas cia per stebuklas?
perkant vistiek jauciu reikes dirzelius keisti, tepalus, filtrus.... priklausomai nuo esamos padeties dar ka nors.... be to niekaip. o nedauztas masinas "atpazinti" galima is kainos jos paprastai kandziojasi
perkant vistiek jauciu reikes dirzelius keisti, tepalus, filtrus.... priklausomai nuo esamos padeties dar ka nors.... be to niekaip. o nedauztas masinas "atpazinti" galima is kainos jos paprastai kandziojasi
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
DI kasete tai tokia raudona arba juoda plokste, dedasi ant zvakiu. Kaip suprantu atlieka aukstos itampos laidu, babinos ir panasias funkcijas. Nusprogsta kazkur kas 200k km arba eksplotuojant auto su blogom zvakem. Keiciant kerta per kisene, nes kainuoja, priklausomai nuo saltinio nuo 700 iki 1000 litu.
SAAB 9-5 2.3LPT MT MY1998
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- augu.stas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2006 Sau 31, 19:10
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Mano patarimas butu toks: neziurek i rida. Pagal mane ji nera net ir labai didele. Svarbiasia kaip ji buvo priziureta ir tvarkyta. Pirkdamas sbu SAAB'us savo gyvenime dariau taip:
pirmas vizitas: bandymas ivertinti masina savo jegomis - ibrezimai, parudijimai, bendra masinos bukle ir pan
antras vizitas: varai i servisa (daudrius mano atveju), moki 120lt ir tau padaro pilna diagnostika, surasydami visus trukumus.
O tada jau pareina didziojo apsisprendimo metas
Ir dar is savo praktikos: rinkomes 9-5'ta ir buvo variantas MY2000 nuvaziaves 96000km, jau paziurejus savo akimis masina pasirode aptrinta, o kai daudriuje surase keistinu daliu ar siaip trukumu sarasa, tai vos lapelin tilpo Veliau buvo isigytas tu paciu metu, bet 150000km praejes. Jo patikros metu buvo rasta kabliuku (bet maziau nei pimajame) susijusiu su vaziuokle, bet visa tai buvo normalios einamosios dalys. Taip kad ryda tikrai ne rodiklis.
pirmas vizitas: bandymas ivertinti masina savo jegomis - ibrezimai, parudijimai, bendra masinos bukle ir pan
antras vizitas: varai i servisa (daudrius mano atveju), moki 120lt ir tau padaro pilna diagnostika, surasydami visus trukumus.
O tada jau pareina didziojo apsisprendimo metas
Ir dar is savo praktikos: rinkomes 9-5'ta ir buvo variantas MY2000 nuvaziaves 96000km, jau paziurejus savo akimis masina pasirode aptrinta, o kai daudriuje surase keistinu daliu ar siaip trukumu sarasa, tai vos lapelin tilpo Veliau buvo isigytas tu paciu metu, bet 150000km praejes. Jo patikros metu buvo rasta kabliuku (bet maziau nei pimajame) susijusiu su vaziuokle, bet visa tai buvo normalios einamosios dalys. Taip kad ryda tikrai ne rodiklis.
- Robertas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 2005 Lap 25, 00:31
- Miestas: Vilnius
Robertas rašė:UmR rašė:OT: kodėl pas jį toks fotografiškas pavadinimas? Ta.pr. Leica - yra toks beveik legendinis fotikų ir optikos gamintojas..
OT: Leica kiek zinau dabar yra panasonic padalinys(uzsiima zinama optika).
OT: ne, tiesiog yra panasonikų su leicos stiklais http://en.wikipedia.org/wiki/Leica
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 73 ir 0 svečių