Nuomones apie 3.0 TiD
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2006 Vas 07, 21:49
- Miestas: Vilnius
Nuomones apie 3.0 TiD
Gal kas turit kokia nors patirti su Saab 9-5 3.0 TiD? Uzejo kvailas noras Saab dizeli pirkti, tai daba ieskau kas atkalbetu
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 166
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 20:55
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- balrogas
- Administratorius
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 14:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Re: Nuomones apie 3.0 TiD
ZeDaS rašė:Gal kas turit kokia nors patirti su Saab 9-5 3.0 TiD? Uzejo kvailas noras Saab dizeli pirkti, tai daba ieskau kas atkalbetu
as vazineju, metus jau beveik
galios turi pakankamai, sukimo momentas irgi teisingas, ne aero zinoma
kaip minusa ivardinciau juntama vibracija kai masina stovi (gal variklio pagalve kiek isdilusi), bet kai vaziuoji neatskirsi dyzelis ar benzinas.
kuro sanaudos mieste smagiai vazinejant 9-9,5, LT-Slovakija-LT 6,3
is techniniu gedimu kol kas tik webasto kvailioja (dumija karts nuo karto)
jeigu svarbi kuro ekonomija pirk, jeigu neitin tai pirk benzinini
Z
9-5 Aero Griffin MY2009
- shapeshifter
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 13:28
- Miestas: Sankt-Peterburgas
- Contact:
Re: Nuomones apie 3.0 TiD
ZeDaS rašė:Gal kas turit kokia nors patirti su Saab 9-5 3.0 TiD? Uzejo kvailas noras Saab dizeli pirkti, tai daba ieskau kas atkalbetu
Važinėju beveik pusmetį, savaitės bėgyje vyksiu pirmai apžiūrai nuo pirkimo (tepalus pasikeisiu, paprašysiu kad paklibintų ir patikrintų šį bei tą). Iki šiol jokių bėdų neturėjau. Vienintelis gedimas - trūkęs generatoriaus dirželis (tikslių priežasčių žaiboratyje nenustatė, parazitai liko sveiki, o pats dirželis irgi nebuvo nudrožtas). Na ir neužsivedė vieną kartą per didžiuosius šalčius...
Variklis smagus, tradiciškai dyzeliams priskiriamos blogybės (triukšmas, vibracija) beveik nepastebimos. Apie ekonomiją kažkur kitame topice rašiau po pirmųjų 10kkm.
O šiaip, nors dabar važinėju dyzeliu ir neturiu jam priekaištų, esant galimybei keisdamas automobilį rinkčiausi galingesnį benziną, 2.3T arba aero.
900 Aero, MY1985
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2006 Vas 07, 21:49
- Miestas: Vilnius
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- shapeshifter
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 13:28
- Miestas: Sankt-Peterburgas
- Contact:
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Re: Nuomones apie 3.0 TiD
shapeshifter rašė:ZeDaS rašė:Gal kas turit kokia nors patirti su Saab 9-5 3.0 TiD? Uzejo kvailas noras Saab dizeli pirkti, tai daba ieskau kas atkalbetu
nudrožtas). Na ir neužsivedė vieną kartą per didžiuosius šalčius...
Variklis smagus, tradiciškai dyzeliams priskiriamos blogybės (triukšmas, vibracija) beveik nepastebimos. Apie ekonomiją kažkur kitame topice rašiau po pirmųjų 10kkm.
O šiaip, nors dabar važinėju dyzeliu ir neturiu jam priekaištų, esant galimybei keisdamas automobilį rinkčiausi galingesnį benziną, 2.3T arba aero.
o vat as savo per didziuosius salcius neisbandziau (buvau siltuose krastuose), o idomu butu...
siaip tai pritarciau, jeigu jau sukrapstai lesu 3,0TiD, tai turetu uztekti ir benzinui ) jeigu pirksiu kita SAAB'a tai bus benzininis
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2006 Vas 07, 21:49
- Miestas: Vilnius
- shapeshifter
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 13:28
- Miestas: Sankt-Peterburgas
- Contact:
ZeDaS rašė:to ziopliai: o vat kuo tau dizelis nepatinka, jei kita masina bus 2,3T?
Ant benzino gal ir uztektu, bet pries nusiperkant reik ir alternatyvisu variantus pasvarstyti
Čia aš apie 2,3T rašiau
Galios daugiau. Galima ir Aero iškart, bet tada mažiau malonumo ateičiai liktų kartelė aukštai, bo jei dabar sėsčiau prie kokio 2002-03 aero, o po 3-4 metų prie 2005-06 metų aero, itin didelio skirtumo nebejusčiau, o ir kokybinis šuolis nebe tas...
900 Aero, MY1985
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
ZeDaS rašė:to ziopliai: o vat kuo tau dizelis nepatinka, jei kita masina bus 2,3T?
Ant benzino gal ir uztektu, bet pries nusiperkant reik ir alternatyvisu variantus pasvarstyti
1. Vibracija ir garsas stovint ypac jeigu daugiau vazineji mieste. Tai zinoma ne golfas, su kuriuo as pries tai atvazinejau 7 metus, bet tokios klases masinai ir reikalavimai kiti. Jeigu shapeshifter nevibruoja, vadinasi pasiseke arba jis kantresnis
2. Potencialiai didesni pavojai ziema, gali ir neuzsivesti kai bus -25 ar -30, gali uzgesti vaziuodamas, jeigu papuls prastesnis dyzelis.
9-5 Aero Griffin MY2009
- shapeshifter
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 13:28
- Miestas: Sankt-Peterburgas
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2006 Vas 07, 21:49
- Miestas: Vilnius
- Robertas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 2005 Lap 25, 00:31
- Miestas: Vilnius
Na siaip tevuko 3.0 TiD visai smagiai vaziuoja, zinoma savo Aero nekeisciau i ji.
Galiu kiek konkreciau apibrezti skirtumus
Sanaudos mieste: Aero - 13ltr TiD-9ltr
Toliau TiD trukumai:
1 Variklis nera tiek dinamiskas kaip benzinas, letokai reguoja i gazo pedalo paspaudima.
2 Jauciasi vibracija ir keistokas variklio zyzimas (zinoma priprantama).
3 Nera modeliu su automatinem pavarom
4 Degalineje isipylus dyzelio smirda rankos
Toliau TiD privalumai
1 Zinoma kuro ekonomija.
2 Didelis sukimo momentas, is esmes jei pradedamas vaziuoti 3 pavara net nepastebi kad ne pirma.
3 jei megsti keliauti prikabinus nameli ant ratu - dyzelis cia didelis privalumas, nes nedaug teisauga kuro sanaudos.
Visa kita mazdaug taip pat..
Regis tiek, jei ka turit konkretaus paklausti, atsakysiu
Galiu kiek konkreciau apibrezti skirtumus
Sanaudos mieste: Aero - 13ltr TiD-9ltr
Toliau TiD trukumai:
1 Variklis nera tiek dinamiskas kaip benzinas, letokai reguoja i gazo pedalo paspaudima.
2 Jauciasi vibracija ir keistokas variklio zyzimas (zinoma priprantama).
3 Nera modeliu su automatinem pavarom
4 Degalineje isipylus dyzelio smirda rankos
Toliau TiD privalumai
1 Zinoma kuro ekonomija.
2 Didelis sukimo momentas, is esmes jei pradedamas vaziuoti 3 pavara net nepastebi kad ne pirma.
3 jei megsti keliauti prikabinus nameli ant ratu - dyzelis cia didelis privalumas, nes nedaug teisauga kuro sanaudos.
Visa kita mazdaug taip pat..
Regis tiek, jei ka turit konkretaus paklausti, atsakysiu
9-5, Aero, 2000m., MT.
Kaip siam lektuvui sutraukti shasi?
Kaip siam lektuvui sutraukti shasi?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 79 ir 0 svečių