2003 9-3 2.2 TiD dingo trauka

Senų temų archyvas
gincevince

2003 9-3 2.2 TiD dingo trauka

Standartinė gincevince » 2007 Spa 16, 17:07

na stai gan neseno automobilio su rida 100k prasidejo bedos. o buvo taip:
sankryzoje is vietos pradedant vaziuoti spustelejau iki 3500rpm ir perjunges antra begi nulekiau tolyn. pavaziavus koki 0,5km spaudziu gaza o masina nelabai vaziuoja. tik ritasi. patikrinu ar ne 4 pavara imuses - na vaziuoju 2. uzsidege gedimo lempute spidometre. nuvaziavau i parde. ateinu po kokio pusvaladzio, pradedu vaziuoti - lempute dega, bet masina traukia kaip ir turetu. pavaziuoji kokia 1 km ir vel tas pats. ir taip keleta kartu. beje apsukos daugiau nei 2500rpm nekyla ir masinos variklio garsas toks duslus pasidare.

konsultavausi su specais, sako kazkoks agr voztuvas. tipo kur turbina reguliuoja. reikia plauti ar kazka panasaus.

gal kas arde ir tvarke toki finta, nes vazineti puse savaites su buka masina sunku bus.
Vartotojo avataras
themind
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2006 Spa 13, 15:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė themind » 2007 Spa 16, 17:23

Tas voztuvas dazniausia TiD'u problema :(
Deja valymas ne visada padeda. Man nors ir isvale, bet padejo tik menesiui. Geriausia ji pakeisti, bet kaina kiek zinau nelabai maloni piniginei...
SAAB 9-3, 2.2 TiD, 92kW, MY02
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 2003 9-3 2.2 TiD dingo trauka

Standartinė draivas » 2007 Spa 16, 17:44

gincevince rašė:na stai gan neseno automobilio su rida 100k prasidejo bedos. o buvo taip:
sankryzoje is vietos pradedant vaziuoti spustelejau iki 3500rpm ir perjunges antra begi nulekiau tolyn. pavaziavus koki 0,5km spaudziu gaza o masina nelabai vaziuoja. tik ritasi. patikrinu ar ne 4 pavara imuses - na vaziuoju 2. uzsidege gedimo lempute spidometre. nuvaziavau i parde. ateinu po kokio pusvaladzio, pradedu vaziuoti - lempute dega, bet masina traukia kaip ir turetu. pavaziuoji kokia 1 km ir vel tas pats. ir taip keleta kartu. beje apsukos daugiau nei 2500rpm nekyla ir masinos variklio garsas toks duslus pasidare.

konsultavausi su specais, sako kazkoks agr voztuvas. tipo kur turbina reguliuoja. reikia plauti ar kazka panasaus.

gal kas arde ir tvarke toki finta, nes vazineti puse savaites su buka masina sunku bus.


GAR vožtuvas jis vadinasi. Kolegai 9-5 2.2 TiD'e ta pati problema. Kartais jis užsikiša dėl važinėjimo itin mažais apsisukimais. Mano kolega daugiau 1800-2000 rpm nelabai užkeldavo :) Aeropolio meistrai jam patarė pavažinėt didesniais sūkiais - sako turėtų prasivalyt jis. Nežinau ar tas padėjo, nes nelabai seniai viskas vyko. Reiks paklaust rytoj, jei nepamiršiu...
O kas link sumažėjusios traukos, tai užsižiebus CHECK ENGINE valdymo blokas įjungia tokį a la "safe mode" - motorui leidžia dirbtii tik ~ 2/3 galingumo. Tokia kaip ir natūrali apsauga.
BioPower
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Spa 16, 17:52

sake kad reikia paspausti si varikliuka. bet jei dar as ji spausiu daugiau tai ir kapitalini reikes daryti. cia gi ne bendzinas.

jei kaip sakai kolegai sake pralekti didesniais sukiais (ka as padariau kai pradejo veikti turbina - buvo kokius 10 km prapusta apie 3000 rpm ir biski daugiau) numesiu nakciai klemas nuo akumo, gal klaida nusiresetins ir tada bent kazkiek laiko vaziuos normaliai ? :roll:
nes jei tas voztuvas uzsikimses tai turetu ir netraukti, o cia pastovi ir vel vaziuoja.
Vartotojo avataras
themind
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2006 Spa 13, 15:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė themind » 2007 Spa 16, 18:42

Man buvo metus laiko taip, kad atsiranda, padega kokia diena ir po to kelioms savaitems dingsta CE, o masina vaziuoja kaip vaziavusi. Nuvezi i servisa - sako atvezk kai degs, nes dabar nesimato kokia klaida. Po to pradejo pastoviai degti, nuvaziavau, pasake kad reikia isvalyti ta voztuva. Isvale, praejo gal koks menuo ar du ir vel tas pats :(
SAAB 9-3, 2.2 TiD, 92kW, MY02
Vartotojo avataras
sartepis
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:23
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė sartepis » 2007 Spa 16, 19:05

na, įkišiu ir aš savo trigrašį ;)
visa šita linksmoji sitema vadinasi EGR (Exhaust Gas Recirculation - išmetamųjų dujų recirkuliacijos)

štai kaip ji išrodo:

Paveikslėlis

užsidegus check engine, įmanoma visa virtinė gedimų - nuo šlangelių nesandarumo (šlangelių ar vakuminės pompos keitimas) iki pačio EGR vožtuvo keitimo.

kartais užtenka tik pravalyti pačią sistemą.

dėl 'prapūtimo'. jis padeda iki EGR sistemai užsikemšant, t.y., karts nuo karto reiktų užkelti sūkius - išmesti suodžius, kad sistema neužsikimštų. jei jau CE užsidegė reiktų važiuoti į servisą - jokie gazavimai čia nepadės ;)
'98 SAAB 9-3 TiD. traktorius lėktuvo kailyje
Vartotojo avataras
silvio
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2007 Kov 13, 11:30
Miestas: vilnius
Contact:

del egr

Standartinė silvio » 2007 Spa 16, 21:27

pades ir gazavimai - variklis "atsistato" tada per pora dienu ir check engine klaida pati pradingsta. bet reikes isvalyti ta voztuva - nes keisti tai labai brangu.
SAAB 9-3 SS, 2,2TiD, MY'04, MT
uaru
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2007 Rgs 03, 12:44
Miestas: Vilnius

Standartinė uaru » 2007 Spa 17, 08:05

Sveiki, ir aš turiu panašią problemą. Pakėlus apsukas maždaug virš 2500 rpm užsidega Check engine ir mašiniukas tampa "bukas". O užgesinus variklį, viskas susitvarko ir Check engine užgęsta. Nuvariau į saabaxe, sake, kad rodo turbinos klaidą. Dabar stengiuos stipriai neviršyti 2000 rpm, Check engine dar nebuvo užsidegus. Reikės užsukti į aeropolį :?
SAAB 9-3, 2.2TiD, MY01
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Spa 17, 09:30

uaru rašė:Sveiki, ir aš turiu panašią problemą. Pakėlus apsukas maždaug virš 2500 rpm užsidega Check engine ir mašiniukas tampa "bukas". O užgesinus variklį, viskas susitvarko ir Check engine užgęsta. Nuvariau į saabaxe, sake, kad rodo turbinos klaidą. Dabar stengiuos stipriai neviršyti 2000 rpm, Check engine dar nebuvo užsidegus. Reikės užsukti į aeropolį :?


pas tave speju oro srauto matuokle turetu buti.
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Spa 17, 09:34

uaru rašė:Sveiki, ir aš turiu panašią problemą. Pakėlus apsukas maždaug virš 2500 rpm užsidega Check engine ir mašiniukas tampa "bukas". O užgesinus variklį, viskas susitvarko ir Check engine užgęsta. Nuvariau į saabaxe, sake, kad rodo turbinos klaidą. Dabar stengiuos stipriai neviršyti 2000 rpm, Check engine dar nebuvo užsidegus. Reikės užsukti į aeropolį :?


pas tave speju oro srauto matuokle turetu buti.

sartepis rašė:na, įkišiu ir aš savo trigrašį ;)
visa šita linksmoji sitema vadinasi EGR (Exhaust Gas Recirculation - išmetamųjų dujų recirkuliacijos)
dėl 'prapūtimo'. jis padeda iki EGR sistemai užsikemšant, t.y., karts nuo karto reiktų užkelti sūkius - išmesti suodžius, kad sistema neužsikimštų. jei jau CE užsidegė reiktų važiuoti į servisą - jokie gazavimai čia nepadės ;)


bet kodel tada , kai masina pastovi kelias monutes vel trauka atsiranda ?
Vartotojo avataras
sartepis
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:23
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė sartepis » 2007 Spa 17, 16:19

gincevince rašė:
bet kodel tada , kai masina pastovi kelias minutes vel trauka atsiranda ?


mano atveju būdavo visiškai tas pats - CE tai užsidegdavo, tai užgesdavo bevažiuojant, išjungus variklį ir po kelių minučių vėl užvedus CE nebešviesdavo - jokios logiškos sekos nepastebėjau.

beje, ir trauka šokinėdavo - CE dega - traukos nulis, užgęsta - trauka atsiranda (labai linksma būdavo, kai užsidegdavo lenkimo metu :evil: ). nesu specas, bet, matyt, čia yra kaip kad Draivas rašė - kai kompas užfiksuoja EGR klaidą, automatiškai įjungia 'safe mode' - neleidžia varikliui dirbti pilnu pajėgumu. bet čia tik spėjimas :roll:

remontas: pakeistas EGR sistemos magnetinis vožtuvas (jų ten ne vienas yra). Algis iš aeropolio sakė, kad būtent dėl šio parėjusio vožtuvo ir mirksėdavo CE be jokios sekos.
'98 SAAB 9-3 TiD. traktorius lėktuvo kailyje
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė draivas » 2007 Spa 17, 17:20

sartepis rašė:beje, ir trauka šokinėdavo - CE dega - traukos nulis, užgęsta - trauka atsiranda (labai linksma būdavo, kai užsidegdavo lenkimo metu :evil: ). nesu specas, bet, matyt, čia yra kaip kad Draivas rašė - kai kompas užfiksuoja EGR klaidą, automatiškai įjungia 'safe mode' - neleidžia varikliui dirbti pilnu pajėgumu. bet čia tik spėjimas :roll:


"Safe mode" jungiasi visuomet, kai išmetamas CE. Maniškiame nebuvo gero kontakto su vienu iš dviejų detonacijos daviklių - tai jis yra, tai jo nėra. Kai tik kontaktas nutrūksta - iškart CE ir iškart trečdalio galingumo nebėra. Valdymo blokas tokiu būdu priverstinai tausoja motorą. Cruizinant užmiestyje autostradoje nieko labai blogo, bet mieste - na kas. Kažkada tas kontaktas dingo judrioje sankryžoje darant kairį posūkį - jausmas nekoks, kai vietoj galingo šuolio pirmyn, mašina staiga nutaria neskubėti...
BioPower
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Spa 17, 18:17

pas mane visiskai kitaip ;)
pastoviai dega CE. tik trauka buna ijungus varikli, pavaziavus jau dingsta.
atjungiau akuma pazesiu ka rytoj rodys kompas.
Vartotojo avataras
sartepis
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:23
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė sartepis » 2007 Spa 17, 18:25

gincevince rašė:pas mane visiskai kitaip ;)
pastoviai dega CE. tik trauka buna ijungus varikli, pavaziavus jau dingsta.
atjungiau akuma pazesiu ka rytoj rodys kompas.


hm :scratch:

tai čia gal ir ne EGR'as kaltas bus :roll: nors...

siūlyčiau pasijungti tech'ą ir viską kuo greičiau išsiaiškinti ;) - taip spėliot galim labai ilgai :)
'98 SAAB 9-3 TiD. traktorius lėktuvo kailyje
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Spa 17, 18:36

sartepis rašė:
gincevince rašė:pas mane visiskai kitaip ;)
pastoviai dega CE. tik trauka buna ijungus varikli, pavaziavus jau dingsta.
atjungiau akuma pazesiu ka rytoj rodys kompas.


hm :scratch:

tai čia gal ir ne EGR'as kaltas bus :roll: nors...

siūlyčiau pasijungti tech'ą ir viską kuo greičiau išsiaiškinti ;) - taip spėliot galim labai ilgai :)


manau 5 varysiu ant stendo, jei po nakties nepageres :D

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių