Puslapis 24

Re: del egr

Parašytas: 2007 Spa 19, 18:58
gincevince
silvio rašė:pades ir gazavimai - variklis "atsistato" tada per pora dienu ir check engine klaida pati pradingsta. bet reikes isvalyti ta voztuva - nes keisti tai labai brangu.


dingo klaida. manai reiktu valyti vistiek ?

Parašytas: 2007 Spa 19, 19:11
silvio
matai tas prades kartotis dazniau ir dazniau. as dar nevaliau savo nei karto, bet jau pradeda ikyreti tai teks. apie EGR domejausi ir zaibo rate ir aeropolyje ir daudriuje - nera vieningos nuomones bet del ko jie visi sutaria - tai kad sudegusio kuro suodziai ji uzkemsa, ir dazniausiai vazinejant mazomis apsukomis jis pradeda strigti.

Parašytas: 2007 Spa 19, 19:22
gincevince
silvio rašė:matai tas prades kartotis dazniau ir dazniau. as dar nevaliau savo nei karto, bet jau pradeda ikyreti tai teks. apie EGR domejausi ir zaibo rate ir aeropolyje ir daudriuje - nera vieningos nuomones bet del ko jie visi sutaria - tai kad sudegusio kuro suodziai ji uzkemsa, ir dazniausiai vazinejant mazomis apsukomis jis pradeda strigti.


gal kokia foto turi kur tas voztuvas sumontuotas ?

Parašytas: 2007 Spa 19, 19:47
silvio
nuotraukos neturiu, bet vienas is ju (kazkas minejo kad 2 yra) yra salia turbinos nuo jo eina vakumo slangele - labai gerai matosi.

Parašytas: 2007 Spa 20, 23:05
sartepis
gincevince rašė:
gal kokia foto turi kur tas voztuvas sumontuotas ?


užmečiau akį į WIS'ą. EGR vožtuvas (EGR salenoid valve) pažymėtas 26 numeriu.

Paveikslėlis

šiaip ar taip tą sistemą sudaro ne vien tas vožtuvas, bet ir dar gyvas velnias visokiausių dalių. taip kad geriausia būtų vykti servisan ;)

beje, kad ir dingo CE, jis vis tiek po kiek laiko pasikartos. čia silvio visiškai teisus - jis užsidegs vis dažniau ir dažniau. gali važinėti, kol nenervina ;)

Parašytas: 2008 Geg 13, 10:01
DeividasK
nusipirkau saaba su 2.2 varikliu, kaina buvo maza bet masiniukas irginekokios bukles, reikia bandyt tvarkyt :) tai va pagrindine beda - nera traukos, tutbina veikia, vaziuojant zemom apsukom uzsidega CE ijungus zemesne pavara ir pavaziavus apie 30s lempute uzgesta. Ar ta lempute gali buti susijusi su trauka? beto ar gali buti kad degantis Air bag taip pat itakotu ir trauka?

Parašytas: 2008 Geg 13, 11:36
ziopliai
DeividasK rašė:...uzsidega CE ijungus zemesne pavara ir pavaziavus apie 30s lempute uzgesta. Ar ta lempute gali buti susijusi su trauka? beto ar gali buti kad degantis Air bag taip pat itakotu ir trauka?

CE rodo variklio darbo problemas, Airbag lempute rodo, kad netvarkingos pagalves, o pagalves netvarkingos greiciausiai del to, kad issove avarijos metu, o avarijos metu galejo buti pazeistas variklis ar pagalbines sistemos, - todel mirksinti Airbag lempute irgi gali buti susijusi su prastu variklio darbu

Parašytas: 2008 Geg 13, 13:34
DeividasK
ne, musta ji nebuvo, airbagas sveikas, kompas parode kad keleivio pusej kazkokia airbag elektronikos klaida, siaip ji sveika nebuvo issovusi, savo vietoje, tik nupirkes buvau nuvares pas meistrus "uzgesino" pusei dienos ir vel uzsidege ir tik poto pastebejau kad ta CE uzsidegineja

Parašytas: 2008 Geg 13, 13:56
ziopliai
DeividasK rašė:ne, musta ji nebuvo, airbagas sveikas, kompas parode kad keleivio pusej kazkokia airbag elektronikos klaida, siaip ji sveika nebuvo issovusi, savo vietoje, tik nupirkes buvau nuvares pas meistrus "uzgesino" pusei dienos ir vel uzsidege ir tik poto pastebejau kad ta CE uzsidegineja

na gerai, as cia sitame forume esu vienas is tolerancijos isikunijimu, todel graziai dar karta parasysiu, jog CE reiskia, jog yra problemu su varikliu, kurios gali buti fataliskos, t.y. variklis gali uzkalti/subyreti arba gali buti ir kokia nors smulkmena, - kadangi niekas is musu nera ekstrasensai (na gal isskyrus shumera ar dvidsona), tai daugiau nieko konkretaus apie tavo gedima pasakyti negalime, vadinasi problema gali buti isspresta tik nuvarius masina i servisa, kuris turi autorizuota iranga TECH2 prisijungti prie saab kompiuterio: ZR, Piliakalnis, Aeropolis, Daudrius, gal dar kuris nors servisas (pasitikrink naudingose nuorodose, kaina ~100Lt). Ten tau pabandys diagnozuoti problema ir galesi svarstyti ka daryti toliau.

sekmes

Klausimas panašus

Parašytas: 2008 Bir 18, 09:03
.
Sveikučiai.
Pribrendo reikalas ir man ažduoti panašų klausimą... :-(
Tai va. Turėjau ir aš panašią problemėlę (užsidegdavo variklį vaizduojanti lemputė ir dingdavo trauka), bet praplovus variklį ir pakeitus tepalus viskas susitvarkė...
Dabar po tepalų keitimo pravažiavus apie 3-4 tūkst. pasitikrinau tepalo lygį ir nustėrau - 1,5 lygio...

Klausimas: gal buvo kas susidūręs su tokia problema? Man tai labai keista, kad aušinimo skysčio tiek pat, tepalas be priedų (turiu maumeny - kondensatas ar kt.), bet iš kur jo tiek atsirado??? Jei į tepalą papuola kuras, tai kokiu būdu???

Vienu žodžiu - esu pasimetęs, kaip slyva tašėj... HELP...

Re: Klausimas panašus

Parašytas: 2008 Bir 18, 09:29
ziopliai
Rževskis rašė:Dabar po tepalų keitimo pravažiavus apie 3-4 tūkst. pasitikrinau tepalo lygį ir nustėrau - 1,5 lygio...

gal tiesiog per daug pripyle keisdami tepala...
arba turi problema, kuria spresti reikia servise...

Re: Klausimas panašus

Parašytas: 2008 Bir 18, 10:14
Perkūnas
Rževskis rašė:Sveikučiai.
Pribrendo reikalas ir man ažduoti panašų klausimą... :-(
Tai va. Turėjau ir aš panašią problemėlę (užsidegdavo variklį vaizduojanti lemputė ir dingdavo trauka), bet praplovus variklį ir pakeitus tepalus viskas susitvarkė...
Dabar po tepalų keitimo pravažiavus apie 3-4 tūkst. pasitikrinau tepalo lygį ir nustėrau - 1,5 lygio...

Klausimas: gal buvo kas susidūręs su tokia problema? Man tai labai keista, kad aušinimo skysčio tiek pat, tepalas be priedų (turiu maumeny - kondensatas ar kt.), bet iš kur jo tiek atsirado??? Jei į tepalą papuola kuras, tai kokiu būdu???

Vienu žodžiu - esu pasimetęs, kaip slyva tašėj... HELP...
Kazkas skiedzia tepala.Jei sakai,kad ausinimo skyscio - norma,tai tas kazkas nebus stabdziu skystis,anea.Tada lieka - kuras.

Re: Klausimas panašus

Parašytas: 2008 Bir 18, 10:29
.
Davidson rašė:
Rževskis rašė:Sveikučiai.
Pribrendo reikalas ir man ažduoti panašų klausimą... :-(
Tai va. Turėjau ir aš panašią problemėlę (užsidegdavo variklį vaizduojanti lemputė ir dingdavo trauka), bet praplovus variklį ir pakeitus tepalus viskas susitvarkė...
Dabar po tepalų keitimo pravažiavus apie 3-4 tūkst. pasitikrinau tepalo lygį ir nustėrau - 1,5 lygio...

Klausimas: gal buvo kas susidūręs su tokia problema? Man tai labai keista, kad aušinimo skysčio tiek pat, tepalas be priedų (turiu maumeny - kondensatas ar kt.), bet iš kur jo tiek atsirado??? Jei į tepalą papuola kuras, tai kokiu būdu???

Vienu žodžiu - esu pasimetęs, kaip slyva tašėj... HELP...
Kazkas skiedzia tepala.Jei sakai,kad ausinimo skyscio - norma,tai tas kazkas nebus stabdziu skystis,anea.Tada lieka - kuras.


Kad kuras, tai ir man jau patapo aišku... Bet per kokią dziundzę anas ten patenka, jmj???

Parašytas: 2008 Bir 18, 10:42
.
ziopliai rašė:
Rževskis rašė:Dabar po tepalų keitimo pravažiavus apie 3-4 tūkst. pasitikrinau tepalo lygį ir nustėrau - 1,5 lygio...

gal tiesiog per daug pripyle keisdami tepala...
arba turi problema, kuria spresti reikia servise...


Tepalo neperpylė - žiūrėjau pakeitus...
o kad turiu problemą, tai jau supratau... Tik ką vienas meistras pasakė, kad reikia tikrinti kuro siurblį ir purkštukus... :shock:

Re: Klausimas panašus

Parašytas: 2008 Bir 18, 10:42
Perkūnas
Rževskis rašė:Kad kuras, tai ir man jau patapo aišku... Bet per kokią dziundzę anas ten patenka, jmj???
Ne per dziundze :lol: .Cia bus kalti purkstukai arba siurblys.Per daug kuro ipurskia,anas visas nesudega ir pro ziedus per cilindro sieneles patenka i karteri.