SAAB 9-3, 2.2Tid
- Robertas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 2005 Lap 25, 00:31
- Miestas: Vilnius
- Oldb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 461
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
- Miestas: Vilnius
Gedux rašė:Alex rašė:Evka777 rašė:http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=692036
France v.s. USA
Nu bet kad cia mechanika !!! Vargu ar amerikoniukai su tokiom vazineja...
Galinio numerio tvirtinimo remelis kvadratinis, o tokiomis mandrybemis pasizymi masinos is uz Atlanto
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:28
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-3, 2.2Tid
as nuo pavasario zyzeliuka sita vazineju, kol kas problemu jokiu nebuvo, tiesa panasu kad zvake uzlinkus bus sunkiai vedas per salcius geriau matyt imt nuo 2001, nes ejo siek tiek galingesnis variklis 125AG, bet kadangi senesniu nevaziaves negaliu palygint kiek skirtumas jaucias. del ekonomijos man mieste pastovint kamsciuose gaunas apie 8 l, uzmiesti prie 100km/h su ijungtu cruise'u rode 4,6l, su pilnu baku (68l) vidutiniskai pravaziuoju apie 860-900km kas del traukos kaip dyzeliui visai nebloga sakyciau.
Ex. 900 T16S MY84
E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
- sabusa
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:00
- Miestas: Klaipėda- Kaunas
- Contact:
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Martaz rašė:kaina exportui tai nori 4200e, tai reiskiasi uz 3500e atiduos. kas liecia "kreivasnukius" tai reikia teisinga nusipirkt. pasikartosiu, bet nemushtu automobiliu nebuna, nebent jie turi motoro defektus. Jei dyzelis, beges 80 000 parduodamas, reiskia jis turi defektu. Na jei tikrai visas tiesus, tai tures bedu kur nors giliau.
jeigu paimsi exportui, mokesi PVM LT, tas pats b.... , tik kitoj saujoj
o visas likes tekstas gali buti taikomas visiems ir bet kam isskyrus Aeropoli ,
mes neieskom pigiai turguj ar draudimo aikstelese, ar pagal skelbimus, nes pigiai gero daikto nenupirksi
tik geri, ilgameciai kontaktai ir prekybos apimtys leidzia pasiekti kompromisines kainas...
batsiuvys be batų
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Martaz
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 222
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:06
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Martaz
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 222
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:06
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Martaz rašė:Alex rašė:Robertas rašė:OT: Alex kiek pas jus dauztu masinu is visu parduodamu procentais?
galiu atsakyti neskaiciaves 0
cia turbut turi omenyje, kad jus dauztu neesate pirke ir tvarke. :
O kad pamusta ir sutvarkyta pasitaiko nupirkti, tai as net neabejoju.
neskleisk ereziju, prancuzai dauztu(isskyrus smulkius kebulo defektus) masinu praktiskai netvarko, savininkas pasiema babkes, o draudimas per aukciona parduoda dauztu masinu aikstelem, is kur jau rytu Europa viska sucepsi
batsiuvys be batų
-
- AEROpolio forumo įkūrėjas
- Pranešimai: 448
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 16:22
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Martaz rašė:Alex rašė:jeigu paimsi exportui, mokesi PVM LT, tas pats b.... , tik kitoj saujoj
tai kad pastaraji saaba pirkau lygiai taip pat, niekam nieko nemokejau. Jei ES savininkas privartus asmuo, o pirkejas irgi privatus, tai jokiu PVM man rodos nereikia.
tu visiskai teisus siuo atveju, bet ne praeitu:
jeigu privatui priklauso auto PVM neisiskiria ir LT antra karta moket nereikia
jeigu imone moka PVM nuo marzos, tai irgi LT moket nereikia
bet jeigu imone parduoda be PVM, LT moki 18%
taigi minetu atveju arba moki su PVM DE arba perki be PVM ir moki PVM LT
http://nauja.vmi.lt/lt/?itemId=1003547
batsiuvys be batų
- Martaz
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 222
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:06
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Alex rašė:Martaz rašė:Alex rašė:Robertas rašė:OT: Alex kiek pas jus dauztu masinu is visu parduodamu procentais?
galiu atsakyti neskaiciaves 0
cia turbut turi omenyje, kad jus dauztu neesate pirke ir tvarke. :
O kad pamusta ir sutvarkyta pasitaiko nupirkti, tai as net neabejoju.
neskleisk ereziju, prancuzai dauztu(isskyrus smulkius kebulo defektus) masinu praktiskai netvarko, savininkas pasiema babkes, o draudimas per aukciona parduoda dauztu masinu aikstelem, is kur jau rytu Europa viska sucepsi
Ereziju neskleidziu, puikiai pamenu 9-5 į kuri pazystamiems is Jusu nupirkom. Shonas gaves buvo, ZR ta pati gi net pasake. Tik tiek, kad Prancuzijoje matyt neblogai sutvarkytas. Nors dureles galines biski pavepe, ratlankis padazytas. Zinant prancuzu vairavimo manieras, tai smulkiu kebulo defektu ju automobiliuose tikrai netruksta. Zinoma, daugiausia kencia buferiai.
Na ir isvis risham sita tema, kol konfliktuoti nepradejom. ;D
9-3 Anniversary NOT so soon...
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 18
- Užsiregistravo: 2006 Vas 02, 12:30
- Miestas: Vilnius
Gedux rašė:Alex rašė:Evka777 rašė:http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=692036
France v.s. USA
Nu bet kad cia mechanika !!! Vargu ar amerikoniukai su tokiom vazineja...
Pasižiūrėjau.
Kiauras radiatorius. Pardavėjas važinėja be aušinimo skysčio Varikliui tas jau gali būti pakenkę.
SID'as sugedęs. Šviečia keli taškeliai ir viskas. Nieko neįmanoma suprasti.
Dėl įdomumo: kiek kainuotų radiatorius ir SID'as? Gal kas žinot?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2005 Gru 30, 11:49
Ash vazineju jau siek tiek daugiau nei 2,5 metu ir nuvaziavau 115 tukst.
Cia vos pries keleta savaiciu rashiau apie gedimus kuriuos esu patyres, paieskok rasi...
Isskirtiniu gedimu, kurie nuo benzo skirtusi neturejau...
O siaip paremontuot teko.
Jei kalbi apie tai kiek eksploatacija atsieis, tai jau ir taip turetum zinot kiek viskas kainuoja..., nes pats SAAB vazineji
Galiu pasakyt kas truputi nervuoja vazinejant 9-3. Kai reikejo siokiu tokiu isores detaliu, kaip priesrukinis zibintas, bamperio apdaila, tai ziauriai nervijo, kai bandziau surast, nes srotuose pilna 900-uju, o 9-3 mazai...
O del variklio, tai man jis labai patinka...Aisku nera nerealus, ir pakankamai bukas pirma ir antra pavara, bet nuo trecios pavaros pakankamai malonus...ypac kai turbina pagauna...ir plius nerealiai ekonomishkas....mieste iki 8 ziema, uzmiesti 5,5-7,5 velgi priklausomai nuo metu laiko ir nuo to kaip vaziuoji.
Kai i Varsuva pirmyn atgal su baku suvazineji, tada ir supranti...
Ash aishku noreciau galingesnio, bet galios kai sako turbut niekad gana nebuna, nebent su Bugatti ar Ferrari vaziuotum..Bet paskaiciuoji ir nusiperki dyzeli...
Maniskis kai kasdien vaziuoja Kaunas-Vilnius, savaitgaliais dar placiau, o per atostogas ir nemazai saliu mate, tai manau man jau atsipirko
SAAB 9-3 TID, 1999
Cia vos pries keleta savaiciu rashiau apie gedimus kuriuos esu patyres, paieskok rasi...
Isskirtiniu gedimu, kurie nuo benzo skirtusi neturejau...
O siaip paremontuot teko.
Jei kalbi apie tai kiek eksploatacija atsieis, tai jau ir taip turetum zinot kiek viskas kainuoja..., nes pats SAAB vazineji
Galiu pasakyt kas truputi nervuoja vazinejant 9-3. Kai reikejo siokiu tokiu isores detaliu, kaip priesrukinis zibintas, bamperio apdaila, tai ziauriai nervijo, kai bandziau surast, nes srotuose pilna 900-uju, o 9-3 mazai...
O del variklio, tai man jis labai patinka...Aisku nera nerealus, ir pakankamai bukas pirma ir antra pavara, bet nuo trecios pavaros pakankamai malonus...ypac kai turbina pagauna...ir plius nerealiai ekonomishkas....mieste iki 8 ziema, uzmiesti 5,5-7,5 velgi priklausomai nuo metu laiko ir nuo to kaip vaziuoji.
Kai i Varsuva pirmyn atgal su baku suvazineji, tada ir supranti...
Ash aishku noreciau galingesnio, bet galios kai sako turbut niekad gana nebuna, nebent su Bugatti ar Ferrari vaziuotum..Bet paskaiciuoji ir nusiperki dyzeli...
Maniskis kai kasdien vaziuoja Kaunas-Vilnius, savaitgaliais dar placiau, o per atostogas ir nemazai saliu mate, tai manau man jau atsipirko
SAAB 9-3 TID, 1999
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Evka777 rašė:Pasižiūrėjau.
Kiauras radiatorius. Pardavėjas važinėja be aušinimo skysčio Varikliui tas jau gali būti pakenkę.
SID'as sugedęs. Šviečia keli taškeliai ir viskas. Nieko neįmanoma suprasti.
Dėl įdomumo: kiek kainuotų radiatorius ir SID'as? Gal kas žinot?
Tai jau geriau su tuo neprasidėk... Didelė tikimybė, kad variklis perkaitintas, jei be aušinimo. Be paties radiatoriaus dar ir galvas tarpinę ko gero reiks keiti. Ir tai - geriausiu atveju. Dar ir SIDas... Žiūrėk toliau. Aš 5 mėn. priimtino varianto laukiau...
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 10
- Užsiregistravo: 2006 Vas 23, 16:53
- Miestas: Klaipeda
Evka777 rašė:Gedux rašė:Alex rašė:Evka777 rašė:http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=692036
France v.s. USA
Nu bet kad cia mechanika !!! Vargu ar amerikoniukai su tokiom vazineja...
Pasižiūrėjau.
Kiauras radiatorius. Pardavėjas važinėja be aušinimo skysčio Varikliui tas jau gali būti pakenkę.
SID'as sugedęs. Šviečia keli taškeliai ir viskas. Nieko neįmanoma suprasti.
Dėl įdomumo: kiek kainuotų radiatorius ir SID'as? Gal kas žinot?
A cia apie ta saab 9-3 2.2 tid is mazeikiu? skambinau jam sake kad auto ledinis. jau ruosiausi vaziuot pasizvalgyt...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių