Turbinos remontas

Senų temų archyvas
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Kov 26, 11:46

O tai čia gali būti kažkoks tiesiog ribojimas, ar kompas visgi kaip turboservisas spėjo "servisiniam režime?"
9-3 2000 AERO
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Kov 26, 11:56

meska rašė:O tai čia gali būti kažkoks tiesiog ribojimas, ar kompas visgi kaip turboservisas spėjo "servisiniam režime?"


o APC solenoidas?
keik zinau jo gedimo kaip ir nerodo kompas...
vat maniskio 9000 zaiboratis ilgai ir nuobodziai nerado gedimo, kodel netraukia...
o Audrius bandydamas suremontuota deze pastebejo tai ir be problemu rado kad kiauras solenodas- pakeitus ji viskas OK.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Kov 26, 12:55

Kur to soleinodo ieškot, ir kas per Audrius? :)
9-3 2000 AERO
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Kov 26, 13:37

meska rašė:Kur to soleinodo ieškot, ir kas per Audrius? :)


kur pas 9-5 stovi nzn, pas 9000 ant radiatoriaus.
pats paprasciausas budas rast solenoida- sekti nuo turbinos nueinancias tris plonas gumines zarneles- visos jos turi pasijungti i solenoida...

pas 9000 jis toks...
http://www.elkparts.com/saab-gm900-m949 ... p2388.html

Audrius, kitaip dar Audrimantas- paneriu 64a, kontaktai yra naudingose nuorodose.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Kov 26, 14:01

Nelabai aš technikoj raukiu, bet kaži ar pas Trionic7 variklius toks dalykas yra. Nes kažkaip kiek googlinu, jeigu apie jį rašo visur "only for T5" :)
9-3 2000 AERO
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Kov 26, 14:41

tau reikia susirasti tokį daiktą po kąpotu
http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/9175290.jpg
Bet šiaip T7 solenoidas laikomas patikimu daiktu priešingai nuo T5

pataisytas linkas
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Kov 27, 12:52

Šiandien Aeropolyje pakeitė Boost control valve :) Aero is back! :-D

Ačiū visiem už pagalbą :)
9-3 2000 AERO
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Kov 27, 12:54

kiek kainavo?
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Kov 27, 13:17

meska rašė:Šiandien Aeropolyje pakeitė Boost control valve :) Aero is back! :-D

Ačiū visiem už pagalbą :)


na va... sakiau solenoidas...
kas cia pasakojo pasakas apie isskirtini T7 solenoido patikimuma...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Kov 27, 14:57

dr.amber rašė:kiek kainavo?


118,80 + darbas
9-3 2000 AERO
ArunasRI
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 197
Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
Miestas: Siauliai

Standartinė ArunasRI » 2009 Kov 27, 15:26

www.biltema.no radau turbinu po 3.999NOK. Reikia eiti ant Bil(melynas). Tuning. Turbo. Pasirinkti Saab.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 08, 12:57

VISI SAUGOKITĖS T.U.R.B.O.S.E.R.V.I.S.O
Lygiai prieš metus restauravau turbiną pas juos.2dienas niekaip negalėjo subalansuoti.

garantija pasibaigė ir prasidėjo negerumai

Iš pradžių dūmelį mesdavo tik perjungiant bėgį ir stipriau užmynus..vėliau jau visada jungiant bėgį..

dabar meta praktiškai visada,net stovint ant laisvų,dūmas mėlynas,gardžiai kvepia tepalu.

Keisiu naudota.

p.s.tvarkaiu pas juos vien todėl,kad nuima,uždeda,sutvarko(vienose rankose).Gaila,nes jau tada mačiau daug blogų atsiliepimų apie jų darbą ;(
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2009 Bal 08, 13:07

juozux rašė:VISI SAUGOKITĖS T.U.R.B.O.S.E.R.V.I.S.O
Lygiai prieš metus restauravau turbiną pas juos.2dienas niekaip negalėjo subalansuoti.

garantija pasibaigė ir prasidėjo negerumai

Iš pradžių dūmelį mesdavo tik perjungiant bėgį ir stipriau užmynus..vėliau jau visada jungiant bėgį..

dabar meta praktiškai visada,net stovint ant laisvų,dūmas mėlynas,gardžiai kvepia tepalu.

Keisiu naudota.

p.s.tvarkaiu pas juos vien todėl,kad nuima,uždeda,sutvarko(vienose rankose).Gaila,nes jau tada mačiau daug blogų atsiliepimų apie jų darbą ;(




O kokia alternatyva? Apie Skuba dar daugiau blogu atsiliepimu

IMHO metus atlaike -gal ir normaliai...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 08, 13:15

juozux rašė:VISI SAUGOKITĖS T.U.R.B.O.S.E.R.V.I.S.O
Lygiai prieš metus restauravau turbiną pas juos.2dienas niekaip negalėjo subalansuoti.

garantija pasibaigė ir prasidėjo negerumai

Iš pradžių dūmelį mesdavo tik perjungiant bėgį ir stipriau užmynus..vėliau jau visada jungiant bėgį..

dabar meta praktiškai visada,net stovint ant laisvų,dūmas mėlynas,gardžiai kvepia tepalu.


tuomet pradek nuo to, kad pas tave turba jau buvo beveik uzmusta ir stipriai isdilusi asele...
normaliai tokia restauruojant reikejo keisti asele- bet tada restauracijos kaina butu koki 1000 ir daugiau...
nzn, negaleciau pasakyti kad jie auksiniai meistrai, bet taip pat neiseitu pasakyti kad visiski kairerankiai...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2009 Bal 08, 13:53

Is mano puses,tik geri atsiliepimai.Teko susidurt tik viena kart,turba restauruota pries 1,5metu,prasukta apie 30kkm,tepalo nejama ne laso.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių