Direct Ignition (DI) Cassette
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
Sveiki. Nepykit kad keliu tema ir nelabai daug atsakymo ieskojau, bet turiu beda (kas ju neturi). Pirkau SAAB'a 900 talladega (1997) 136kw. Pavazinejau 2 sav. ir sugedo manoji DI. Nuvaziavus i servisa man vietoj raudonos T5 idej juoda T7. Nuo tada turbo/APC rodykle rodo nesamones: kartais veikia normaliai, bet dazniausiai nenusileidzia zemiau tarpelio tarp zalios ir geltonos spalvos, kad ir ant darbiniu psuku. Ir kai rodykle pakimba, tie 136kw tarsi isgaruoja ir masina traukia prasciau. Gazas tampa nebe toks "astrus". Gryzt i servisa prasyt kad idetu ta ka ir turi idet ar tiesiog beda kur nors kitur? Nenusimanau apie SAAB'us tad butu gerai jei pagelbetumet.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
Tomas[trk] rašė:Susidomejau, nes kai kur parasyta jog T5 galima keist i T7. Tai kad nebutu kas nors dar sugede.
Pas mane irgi vietoj raudonos juoda stovi. Nesu vazinejes su raudona, tad negaliu palyginti. Vieni teigia, kad netinka, kitur teigiama, kad nieko tokio, bet faktas tas, kad daznai jauciu galios pulsavima daugiau uzmynus tapke - tai traukia, tai apslopsta. daugiausiai jauciasi ant duju, maziausiai - ant 98-to benzo, turbos slegio rodykles nera. Planuoju pasikeisti i raudona, bet kol kas tik planuoju.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
- Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
Tikras rašė:Kas yra tas baisus daiktas - DI kasete?
http://www.elkparts.com/index.php/cPath/74_480_486
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
- Darius89
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 2008 Sau 25, 15:58
- Miestas: Klaipeda
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.
9-5 '03 2.3t Arc
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 47 ir 0 svečių