kai stabdaii krenta variklio apsukoss

Senų temų archyvas
arturasa6
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2008 Kov 06, 20:44
Miestas: vilnius
Contact:

kai stabdaii krenta variklio apsukoss

Standartinė arturasa6 » 2009 Kov 24, 22:37

sveiki kas cia per besas atejo i mano saaba 9-5 2 turbo

kai sankryzoj stabdau jii pradeda kristi variklio kukiaii taciau neuzgestaa

nezinauu kas gali butii
Vartotojo avataras
aKa_Rio
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 516
Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
Miestas: Vilnius

Standartinė aKa_Rio » 2009 Kov 24, 23:46

Saabas automatas ar mechanika? Stabdai su ijungtu begiu, ar ant laisvo? Stovint maigant stabdi krenta sukiai, ar vaziuojant? Stabdzio pedalas sunkiau maigos, nei iprastai ar ne? Ar sukiai krenta atleidus tapke bet nespaudziant stabdzio?
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
arturasa6
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2008 Kov 06, 20:44
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė arturasa6 » 2009 Kov 25, 00:08

jo jo stovint palaikiuss stabdziuo pedalaaa prigesta biskyy ir velll pradeda veikt normaleii,,,

stabdantt ant laisvoo,, pas manee mexanikaa
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2009 Kov 25, 00:28

nusipirk klaviatura kad mygtukai nestrigtu. arba rasyk normaliai. nes is posto nieko nesupratau. nors tema normaliai uzrasyk.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Kov 25, 08:40

redb rašė:nusipirk klaviatura kad mygtukai nestrigtu. arba rasyk normaliai. nes is posto nieko nesupratau. nors tema normaliai uzrasyk.


tai kad man atrodo cia stringa is mandrumo...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2009 Kov 25, 09:08

pjezo rašė:
redb rašė:nusipirk klaviatura kad mygtukai nestrigtu. arba rasyk normaliai. nes is posto nieko nesupratau. nors tema normaliai uzrasyk.


tai kad man atrodo cia stringa is mandrumo...


Pabandykit skaityt estišku tempu, klausimų nebekils :lol:
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Maksim
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 167
Užsiregistravo: 2008 Geg 29, 01:07

Standartinė Maksim » 2009 Kov 25, 09:10

As tai viska supratau.
Saab 9-3 SS 2.0 T Vector Black
Vartotojo avataras
aKa_Rio
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 516
Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
Miestas: Vilnius

Standartinė aKa_Rio » 2009 Kov 25, 09:22

arturasa6, ar nesi isidejes blow off (atmosferinio) voztuvo vietoj recirkuliacinio? Paziurek, ar apsukos nesokineja paprasciausiai siek tiek pagazavus, o po to ijungus laisva begi?
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
arturasa6
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2008 Kov 06, 20:44
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė arturasa6 » 2009 Kov 25, 17:27

kammm mano raidess nepatinkaa tegu uostoooo ir neaiskina kaip rasytt!!!!



joo pragazavusss apsukoss pakrenta iki 700aps/min ir pastovei laikoo,, seipp normalus variklio darbas 900aps/min

nezinauuu kas maniskiui atsitikoo
Vartotojo avataras
JohnnyGinger
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 2007 Kov 26, 16:30
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė JohnnyGinger » 2009 Kov 25, 17:31

[quote="Tomašas[/quote]

Pabandykit skaityt estišku tempu, klausimų nebekils :lol:[/quote]

:thumleft: :D
9-3 2.0T MT MY2002 &
9-3 2.0T AT MY1999 cabrio -neber...
Ant932
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2009 Kov 20, 10:33
Miestas: Vilnius

Standartinė Ant932 » 2009 Kov 25, 17:32

arturasa6 rašė:


joo pragazavusss apsukoss pakrenta iki 700aps/min ir pastovei laikoo,, seipp normalus variklio darbas 900aps/min



Idling speed:
4-cylinder _______________________ 825 rpm
3.0t V6 _________________________ 700 rpm
:?:
SAAB 9-5 3.0t V6 2001 Griffin
Vartotojo avataras
TB
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 270
Užsiregistravo: 2008 Spa 23, 01:12
Miestas: Klaipėda
Contact:

Standartinė TB » 2009 Kov 25, 17:48

triedzia raidem kaip reikiant... 8)
ex 900ng 2vnt
Saab 9-5 2.3T a.k.a. sodyba prie ežero
Saab 9-5 AERO SportCombi MT MY04 Glacier Blue
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2009 Kov 25, 17:49

Maniškiam irgi tas pats.. Ne visada prigęsta, bet pasitaiko.
sarasand rekomendavo pravalyt laisvos eigos vožtuvą, taip artimiausiu metu ir darysiu.
Nuoroda http://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.php
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Kov 26, 09:19

Taip pat gali buti ir bovas kiauras..... :!: Bent jau as savisky ne karta esu praputes, kol nuo 9-5 02' neysidejau, tas kolkas laiko.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
kastis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2008 Bir 19, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė kastis » 2009 Kov 27, 13:06

as ir pastebėjau tokį bajerį, kad: pastovėjus vienoj vietoj su įjungtu varikliu tarkim kokią valandą, paskui kokiose trijose sankryžose pastabdžius apsukos nukrenta iki kokiu 500 aps/min, o paskui po kokiu 3 sekundziu vel grizta i normalias apsukas. Varikliui praaušus, t.y. nuvažiavus kokius 10 km viskas susinormalizuoja.
Saab 9-5 2,3t, MY02, tamsi mėlyna

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių