Katalizatoriaus pasalinimas

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Bal 18, 15:20

Renatas rašė:...

Is patirties, jei jau vienas katalizas baige gyvenima, tai ir antrajam nedaug liko. Nematau prasmes dukart moketi ir pjauti po viena.
Rezonatorius - dazniausiai pinigu ismetimas, ypac turint omeny kokie jie pas mus parduodami. Nesitikekit is jo naudos. Geri - brangus, vistiek tokio nepirksit (o jei pirksit tai irgi prasausit, nes dadejus dar siek tiek galetumete gauti nauja katalizatoriu, zinoma neoriginalu bet nauja).
Viskas jau aprasyta, norite katalizo imitacijos - dekite antrojo katalizo tuscia korpusa, ant jo vietoje ivirinto tiesaus vamzdzio (tokio pat diametro kaip ir visa sistema). Viskas.
Pigiau nebuna.
O geriau buna tik su nauju katalizu.

Ka dar pasake "Daudriuj"? :)
Jie dar ne ta gali pasakyti, tik klausykit idemiai :lol:
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Bal 18, 15:50

Siaip, sitoj temoj jau tiek visko prirasyta, kad keista jog zmonem vis dar kyla kazkokie klausimai...


rudik900 rašė:Siaip katalizatorius greiciau issilydis, negu pabirs, bet maza ko, reiketu nuimti defektavimuj.... Ipurskimo programa (fueling map) priderinta prie tam tikro variklio, atsizvelgus i isiurbimo ir ismetimo sistemu parametrus, pakeitus kazka, reikes atlikti, ipurskimo programos koregavima... Nekoregojant, su per lengvu ismetimu, variklis prades, kazkiek, tupint ant zemu sukiu, ir greiciausiai, padides, siek tiek, kuro sanaudos, miesto rezimu, ipac per salta paleidima...

Katalizas dazniausiai uzsikimsa ir vos praleidzia ismetamasias dujas, bet pakankamai daznai jis byra ir mazais gabaleliais is ismetimo vamzdzio iskrenta.

Apie itaka programai bei jos parametrams tik dalis tiesos, praktiskai tik kas liecia isiurbima.
Kadangi cia kalbam tik apie ismetima (ir pagrinde apie turbo auto), pataisymas toks:
Turbininems masinoms geriausias ismetimas - jo nebuvimas apskritai.
Kuo platesnis, tiesesnis ir trumpesnis vamzdis - tuo geriau.
Kadangi civiliniam gyvenime tai nera leidziama, del ivairiu savaime suprantamu priezasciu, ismetimas daromas su katalizatoriais ir duslintuvais, taciau pagal galimybes platesnis, adekvatus tiek masinos galingumui tiek gamybos kastams.
Turbo - ne atmosferikas, kur reikia precizisko apskaiciavimo ir nemaziau tikslaus kolektoriaus, kelniu ir t.t., pagaminimo norint suderinti variklio apsukas, ir norint tam tikro kreives pasislinkimo i viena ar kita puse.
Turbo masinoje viskas paprasta - ir praktiskai nera jokiu neigiamu pasekmiu laisvinant ismetima.


rudik900 rašė:...Jeigu katalizui visgi amen, ir kokio naudoto neina gauti (nes naujas nepigus), tada bandyciau priderinti koki rezonatoriu-duslintuva, taip vadinama - pirma bakeli (tik ne turginius svilpukus), gal netgi geriau butu, biski mazesnio diametro, uz pagrindini sistemos diametra (pvz sistema 60mm, rezonatorius 55mm, su plavnais perechodais)...

Nuu... Nesitikejau...
Jokiu budu! Jokio sumazinimo, jokiu laiptuku 60 > 55, ar panasiai. Ir atvirksciai nereikia.
Toks diametro sumazinimas kad ir nedideles vamzdzio dalies, praktiskai mazina visos sistemos diametra iki tu 55mm.
O jei kas tai padarytu be jusu zinios, tarkim katalizu supirktuvej neturejo tinkamo diametro ir ivare siauresni vamzdi (linkejimai Domo buvusiam italui;) tuomet tokiems "specams" reiktu nukirsti rankas ir dar kai ka...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 18, 18:01

Taip Maximus, nekarta skaiciau ir girdejau apie turbinini (kuo lengviau tuo geriau) varianta ismetimo, bet givenime jis kazkaip nalabai pasitvirtina....
Rasiau, kad yra pas manes nupirkta (nebrangi) sistema is Koivuneno, 60mm vazdziai su 55 mm antru bakeliu (keikiausi kaip parejo uzsakimas..), bet gluso man visgi reikejo, tai uzdejau... Po kazkiek laiko (galvojau, kad dusina), uzdejau puse (vietoj tuo 55mm bakelio) savodarbio tiesaus "duslintuvo", kuri naudojau dragose, pavazinejus pora denu uzdejau viska atgal ir nesiparinau daugiau (subjektiviai, isskirus ausis uzgulancio garso, naudos nepasijaute)... Su ta sitema, prie 1 bar, masina palisdavo po 6 sec. (greiciau nepaviksta su reguliariom padangom) iki simto ir guldidavo top gear'a iki ribotuvo (be aerodinaminio prekio)... Trukumai: didelem apkrovom esant, kildavo variklio temperatura ir trukdavo per siules pirmas bakelis (teko virint pora kartu per trys metus, antras butent tas, kuris 55mm, sveikas sveikutelis)... Dabar uzdeta Simons 2,5" (apie 64mm), laukiu oru testams (dar zemines padangos uzdetos, vasarines namuose liko) bet, kol kas, bendri pojuciai, dvejopi...
P.S. TB rase apie atmosferini, kiek supratau...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Bal 18, 20:42

rudik, bet juk tas 55 stabde ismetimo dujas ir didino temperatura priekineje ismetimo dalyje. Gali buti, kad jisai ir buvo kaltas del to, kad trukdavo priekinis bakelis..
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 18, 23:17

selvedre rašė:rudik, bet juk tas 55 stabde ismetimo dujas ir didino temperatura priekineje ismetimo dalyje. Gali buti, kad jisai ir buvo kaltas del to, kad trukdavo priekinis bakelis..

Yra tokia versija, bet ne faktas, ant pirmo bakelio yra mechaniniu isoriniu pazeidimu, ipac po praeitos ziemos... Plius variklis, pas mane, ne visai stockas, o ir pucia, prie aukstu sukiu, daugiau negu pas stock'a (APC nera). O kaisdavo per sios vasaros karscius, ant greiciu virsijanciu greiciausia leidziama Lietuvoj, ir vazinejau as be priekiniu ortakiu, taigi su kaitimu, irgi klausimas atviras... :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
paulas866
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 82
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 21:50
Contact:

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė paulas866 » 2011 Lap 20, 20:35

Norejau paklausti o kaip su tech apziura jei vietoj kalalizatoriaus stovi tiesus vamzdis?
SAAB 9-5 2.0T stage 1 (red injectors, td04-15) 183kw/350Nm
Ieskomas 9-3 tid..
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė utah » 2011 Lap 20, 20:49

iki 2002 turetum praeiti lengviau, nes reikalavimai menki buvo. virs 2002 pilciau spirita ir bandyciau praeit, gal pasiseks.
9-5 2,3t MY02
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė darėnas » 2011 Lap 26, 16:27

praėjau be problemų ;)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė timeless » 2015 Vas 26, 00:00

Galimas variantas jog taip jau buvo arba kitas variantas – jog netekau antro katalizatoriaus (nepjautas, o išoperuotas iš vamzdžio vidaus) – važinėjant be jo, kokie pokyčiai lauktų?
Pats galvočiau jog išmes tik daugiau CO2 ir kažkiek geriau trauks, o variklio darbo neįtakos, nes jis yra už antro lambda zondo.
BP Servis sakė jog mes klaidas. Tuo tarpu Haro pritarė man. Būčiau dėkingas už daugiau nuomonių.
Kitas kol kas atviras man klausimas – kiek 2003 m. benzininis lengvasis automobilis gali išmest CO2 ir kur tą kiekį galima pamatuot iki TA? Laukia ji mano SAAB'o po 2-3 mėn.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė selvedre » 2015 Vas 26, 07:55

manau, kad katalizatoriaus nebuvimas įtakos neturės važiavimui.
kiek CO2 išmeta lengvasis, nepriklauso vien nuo metų. Google sako, kad saabas aero 9-5 virš 200g išmeta. Tikrint gali gal kokiam servise arba toj pačioj transekstoj.
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė tmocke » 2015 Vas 26, 07:59

Pas mane nera antro katalizatoriaus.

Jokiu klaidu nemeta, garso skirtumas labai minimalus (isjungus muzika, siek tiek daugiau garso).

Trauka tokia pati.

CO2 nematuota.

Galima ir isprogramuoti antra lamda.
9-5 B205R+ AT
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė aurissan » 2015 Vas 26, 08:09

Kitam auto jau seniai pašalinęs katalizatorių ir važinėju su Statoilo EuroUltima (dabar kitaip vadinasi) kuru. Kenksmingų medžiagų išmetimai buvo stebinančiai minimalūs.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
myjami
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 2014 Bir 17, 13:17

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė myjami » 2015 Vas 26, 10:13

Nebus nieko. Pas mane abu katalizatoriai išpjauti, o antra lemda įsukta per apgaviką. Jokių klaidų nemeta, garsas pasikeitė bet nežymiai. O svarbiausia atsirado trauka. Dariau tai todėl, kad pirmas katalizatorius pradėjo byrėti ir užkimšdavo antrą, to pasekoje išmetimo dujoms buvo sunkiau išeiti iš variklio. Dar vienas pastebimas skirtumas tai atsirado benzino kvapas iš išmetimo, bunant katalizatoriams kvapas buvo kitoks, benzo nesijautė bet labai nemaloniai kvepėjo ypač užspaudus. Kiek domėjausi TA problemų nebus, bet turiu antrą kompiuterį, kuriame išjungta antra lemda, tad ji istačius apgaviką nuimsiu. Kai nėra tik antro katalizatoriaus tai išvis jokių problemų kilt neturi, nes lemda stovi prie jį, o pirmas katalizatorius atliks savo darbą kaip ir anksčiau.
SAAB 9-5 AERO MY2000
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė Povilas » 2015 Vas 26, 11:50

CO2 be katalizatoriaus išmes šiek tiek mažiau.
Nes dalis sudegusio kuro bus CO (smalkių) pavidale :) ir per TA niekas nematuoja CO2, o matuoja CO ir CH, tai šie parametrai be katalizo bus didesni. Todėl be katalizo gali jaustis benzo kvapas iš vamzdžio, nes jo paskirtis taip pat yra oksiduoti nesudegusį kurą (CH) į CO2.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Standartinė timeless » 2015 Vas 26, 13:19

Dėkui už atsakymus! Supratau, kad po remonto yra tikimybė jog pavyks geriau suprasti kada visgi dingo antras katalizatorius, nes iki remonto pradžios jokio benzino kvapo iš išmetimo galo visai nebuvo.
Kai bus baigtas būtinai „degustacijos“ įspūdžius parašysiu :)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių