Puslapis 24

Parašytas: 2009 Gru 08, 09:49
pvaidas
Ar kas esate patys nuiminėję 9000-ko generatorių? Ar nuimant generatorių reikia duobės? Kokia būtų veiksmų seka?
Maniškiame nebekrauna. Diržai sveiki, saugikliai tvarkoje. Pakeitus akumuliatorių, tas pats - nebekrauna. Noriu patikrinti: įtampos relę, angliukus, įtempiklį, etc.

Parašytas: 2009 Gru 11, 15:34
Wahtangas
Sveiki, nesinorejo man temos naujos kurti del to, tai manau cia visai vieta tam..

keistas nutikimas buvo, teko ilgeliau palaukti zmogaus masinoje, tai klausiausi muzikos, po kiek laiko ji dingo, meginu vesti, akumas issikrove.. atvaziavo zmogus,nuo krokodilo meginom, isijungia mase, tik sukt rakteli , kad uzsivestu, traskesiai kazkokie pasigrista, traska, kazkas braska, ir t..t labai idomus garsai, nebudingi masinai.. ir neusisveda, na ka siandien, pajungiau kita akuma, meginu vesti, maste isijungia, tik bandai uzkurti - iskarto viskas uzgesta, jokios lemputes nedega, niekas.. ir tada jau visai nieks nebeisijungia. tada vel akuma atjungiau turmpam, vel pajungiau, ir vel tas pats , mase isijungia, megini vest ir vel viskas gesta.. na tada teko stumimo budu usistumti,uzsivede.. uzgesinau, meginu vest, vel tas pats.. kas cia galetu buti, toks jausmas lyg kazkur kaip ir trumpintu ar kas.. gal kas turetoje tokiu panasiu ivykiu ?

Parašytas: 2009 Gru 11, 22:06
makmak
su visais traskejimais ir pan buvo man, tada ir kondiske nesamones rode ir magas kvailiojo; uzstumus wiskas ok, bet uzgesinus ir wel uzvedus - tas pat, tai paaiskejo kad akume plokstes buvo sutrupejusios. bet kaip matau, tu rasai, kad buvai idejes kita, gera akuma. beje, bandant su krokodilais mane uzvest nuo kito dyzelio (BMW 530d), pavyko gal tik po 10min darbo.

p.s. taipogi laukiau zmogaus, klausant muzikos. ir iki tol akumas nebuvo parodes jokiu mirties zenklu.

Parašytas: 2009 Gru 12, 13:49
Wahtangas
na as truputi , gal ne taip parasiau, ta pati akuma jungiau tik pakrauta.. hm.. tai tai turbut ji man jau reikia mesti lauk..

Parašytas: 2009 Gru 16, 13:56
Maximus
pvaidas rašė:Ar kas esate patys nuiminėję 9000-ko generatorių? Ar nuimant generatorių reikia duobės? Kokia būtų veiksmų seka?

Jei dar aktualu, tai duobes nereikia.
Nuimamas desines puses ratas, posparnis, dirzas.
Atrodo viskas

Parašytas: 2009 Gru 18, 22:58
GP6891
Chech, grizau is po keliones ir iriedejus i kiema pasigirdo traskejimas tokis, lempos prigeso, vairo stiprintuvas atsijunge, uzsidege akumuliatoriaus lempa... dar nespejau apziuret palikau masina kieme, nes tamsu ir -15 lauke.
Cia kaip suprantu truko generatoriaus dirzelis?
Ar galima vaziuot be generatoriaus (kiek akumas leis)? mat 2 km reikia iki serviso, kazi ar pats pasikeisiu per tokius salcius...

Parašytas: 2009 Gru 18, 23:04
pjezo
GP6891 rašė:Chech, grizau is po keliones ir iriedejus i kiema pasigirdo traskejimas tokis, lempos prigeso, vairo stiprintuvas atsijunge, uzsidege akumuliatoriaus lempa... dar nespejau apziuret palikau masina kieme, nes tamsu ir -15 lauke.
Cia kaip suprantu truko generatoriaus dirzelis?
Ar galima vaziuot be generatoriaus (kiek akumas leis)? mat 2 km reikia iki serviso, kazi ar pats pasikeisiu per tokius salcius...



panasu i dirzeli.
pora KM prie tokios temperaturos gal ir nepakenks, bandyt galima, tik labai jau stebek temperaturos rodykle...

Parašytas: 2009 Gru 18, 23:32
hartke
generatoriaus dirzelis suka vandens pompa?? ne grandine?

Parašytas: 2009 Gru 18, 23:40
pjezo
hartke rašė:generatoriaus dirzelis suka vandens pompa?? ne grandine?


BENT JAU PAS 9000 tai tikrai dirzelis.
kiek zinau pas visus 2.0 ir 2.3 saab variklius vandens pompa suka dirzelis.

Parašytas: 2009 Gru 19, 01:01
hartke
tada tai labai gerai :)
nes pas mane varva antifrizas toj pusej gan smarkiai, ir labai bijojau kad bus vandens pompa, kuriai pakeist reikia lupti grandine. kas kainuotu ne pigiai manau.

Parašytas: 2009 Gru 19, 09:34
pvaidas
GP6891 rašė:Chech, grizau is po keliones ir iriedejus i kiema pasigirdo traskejimas tokis, lempos prigeso, vairo stiprintuvas atsijunge, uzsidege akumuliatoriaus lempa... dar nespejau apziuret palikau masina kieme, nes tamsu ir -15 lauke.
Cia kaip suprantu truko generatoriaus dirzelis?
Ar galima vaziuot be generatoriaus (kiek akumas leis)? mat 2 km reikia iki serviso, kazi ar pats pasikeisiu per tokius salcius...


Negalima važiuoti be generatoriaus. Ir akumui blogai, ir varikliui, galop liksi visai be elektros - net avarinės nebedegs. Pasikviesk taksi, už 20Lt tave nutemps.
Vakar iškrapštėme generatorių - vis tik laiko 2 varžtai su Aleno 8 num. galvutėmis, ir vienas paprastas varžtas. Tabletė "ASM" parduotuvėlėje Lakūnų g., itališka, kainavo 36Lt. Įtempėjo (norėjau tuo pačiu pasikeisti) negavau niekur, gal bus po Naujų metų.
Šiandien generatorių pastatysim perpiet, tada matysim, kaip kraunasi.

Parašytas: 2009 Gru 19, 11:22
pjezo
[quote="pvaidas"
Negalima važiuoti be generatoriaus. Ir akumui blogai, ir varikliui, galop liksi visai be elektros - net avarinės nebedegs. Pasikviesk taksi, už 20Lt tave nutemps.
[/quote]

su normalios bukles akumu per 2 km?
nejuokink. del akumo ramiausiai nuvaziuosi ir nieko neatsitiks.
del variklio- ir kas jam blogai jei neuzkais (o prie tokios T nespes uzkaisti) ? varikliui blogumas analogiskas kaip kas ryta, prie -15 uzvedus ir is karto vaziuojant (kaip daugeliui auto net rekomenduoja, vaziuoti nesildant)....

Parašytas: 2009 Gru 19, 21:28
GP6891
Dekui uz patarimus ;)

Pavarciau manuala, tai jame apie sita raso:
Jei generatorius neveikia, variklis gali perkaisti (aušinimo sistema neveiks
tinkamai), akumuliatorius nesikraus,kondicionierius ir vairo stiprintuvas neveiks. Poli-V diržo pavara suka vandens siurbli, kondic. ir vairo stiprintuvo
siurbl..
Dar raso: "Serious damage can be done to the car’s electrical system if an alternator lead is disconnected while the engine is running." (Rimta žala gali būti padaryta automobilio elektros sistemai, jei alternatoriaus švinas
atjungtas o variklis veikia). Sito tai nelabai supratau...


Dar vienas klausimas, ar itempeja reikia keisti visada keiciant dirza? Ar tiesiog ivertinti jo bukle ir jei geras, keist tik dirza?

Draugas sake, kad kazkada pakeite, vien dirza, tai po poros men nutruko ir naujas dirzas, sako, kad tasai itempejas kai pasikreipia ir nupjauna dirza.

Parašytas: 2009 Gru 21, 08:58
pvaidas
GP6891 rašė:Dekui uz patarimus ;)

Pavarciau manuala, tai jame apie sita raso:
Jei generatorius neveikia, variklis gali perkaisti (aušinimo sistema neveiks
tinkamai), akumuliatorius nesikraus,kondicionierius ir vairo stiprintuvas neveiks. Poli-V diržo pavara suka vandens siurbli, kondic. ir vairo stiprintuvo
siurbl..
Dar raso: "Serious damage can be done to the car’s electrical system if an alternator lead is disconnected while the engine is running." (Rimta žala gali būti padaryta automobilio elektros sistemai, jei alternatoriaus švinas
atjungtas o variklis veikia). Sito tai nelabai supratau...


Dar vienas klausimas, ar itempeja reikia keisti visada keiciant dirza? Ar tiesiog ivertinti jo bukle ir jei geras, keist tik dirza?


Draugas sake, kad kazkada pakeite, vien dirza, tai po poros men nutruko ir naujas dirzas, sako, kad tasai itempejas kai pasikreipia ir nupjauna dirza.


Įtempėjo nėra pirkti nei Koivunene, nei Verkių g. Pastarieji žada turėti po Naujų metų. Tai kol kas važiuoju su senu įtempėju, o kai įsigysiu - pakeisiu.
Kam įdomu- generatoriaus tabletė ASMe kaštavo 36Lt, generatoriaus iškrapštymas ir pastatymas+posparniai etc. - 60Lt.

Parašytas: 2009 Gru 21, 14:46
Marrat
GP6891 rašė:Dar raso: "Serious damage can be done to the car’s electrical system if an alternator lead is disconnected while the engine is running." (Rimta žala gali būti padaryta automobilio elektros sistemai, jei alternatoriaus švinas
atjungtas o variklis veikia). Sito tai nelabai supratau...

Jeigu atjungsi generatoriaus laidą, gali pakenkti...