Laba diena kolegos,
Rodos atslenka bėda į mano kiemą. Pradėjo sklisti užėsiai iš greičių dėžės. Kažkoks tai zirzimas pastoviai, o nuo 70 iki 80 stiprėja, o nuo 80 iki 90 nutila. Vienu žodžiu negerai.
Gal žinote, kas gerai tvarko greičių dežes?
Problemos su mechanine greičių dėže
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
Problemos su mechanine greičių dėže
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Nu lyg pavadinime radau pamineta kad mt, bet siaip keista kad tik prie tam tikro greicio uzia, o jei skirtingais begiais vaziuoji tuo paciu greiciu garsas lieka?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
Kad greičių dėžė tai paneriu servisiuko diagnozė. Aš galvojau, kad guolis ūžia, tačiau jie pakėlę mašina užvedę pajunginėjo bėgius, nustatė, kad ūžia ji.
Toks zirzimas yra pastoviai (yra tik važiuojant), o"didisis" triukšmas tarp 70 ir 90, gal jis yra ir prie kitokių greičiu, tik tiesiog jo neišeina išskirti iš kitų triukšmų. Triukšmui įtakos pavaros nedaro - 3-4-5.
Toks zirzimas yra pastoviai (yra tik važiuojant), o"didisis" triukšmas tarp 70 ir 90, gal jis yra ir prie kitokių greičiu, tik tiesiog jo neišeina išskirti iš kitų triukšmų. Triukšmui įtakos pavaros nedaro - 3-4-5.
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Renatas rašė:Kitas toks "žalias" klausimas ar riedant neutralia pavara greičių dėžėje kiurie nors dantračiai sukasi?
Taip.
Esant užvestam motorui greičių dėžėje niekas nesisuka tik stovint su išminta iki galo sankaba (dėžė atjungta nuo variklio su sankaba, ratai stovi vietoje, todėl nesisuka reduktoriaus dantračiai).
BioPower
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- trance_inside
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 485
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
- Miestas: Vilnius
Sveiki,
kad nekurti naujos temos, tai rasau cia. Neatlaike ir mano greiciu deze (mechanine). Zodziu, vaziuojant pradejau jaust, kad begis pradeda pats junginetis (gal ir juokingai skamba, bet...) tabaluotis ir pan. Netgi reaguoja, kai gazo duodi, tarkim ijungtas pirmas begis duodi gazo ir rankena pati atgal juda (bet ne nuo laisvumo, per jega ja kazkas tampo). Toks ispudis, kad greiciu deze ant virviu pakabinta Antras begis net neisijungia, kiti atrodo seip taip veikia. Na ir momentais vaziuojant lyg ir girdisi pasaliniai garsai kazkokie.
Na ir atidares kapota pamaciau toki dalyka ir noriu paklaust ar taip turi buti, ar kazkas iseje is vietos, ir seip kas cia per daiktas ?
Vaizdas is toliau, kad orentuotis kurioj vietoj:
Vaizdas ir arciau:
Islindimas priklauso nuo to koks begis ijungtas.
Remonto kaina, kaip suprantu dziuginanti nebus , ar gali buti kaltas kas nors be dezes ?
kad nekurti naujos temos, tai rasau cia. Neatlaike ir mano greiciu deze (mechanine). Zodziu, vaziuojant pradejau jaust, kad begis pradeda pats junginetis (gal ir juokingai skamba, bet...) tabaluotis ir pan. Netgi reaguoja, kai gazo duodi, tarkim ijungtas pirmas begis duodi gazo ir rankena pati atgal juda (bet ne nuo laisvumo, per jega ja kazkas tampo). Toks ispudis, kad greiciu deze ant virviu pakabinta Antras begis net neisijungia, kiti atrodo seip taip veikia. Na ir momentais vaziuojant lyg ir girdisi pasaliniai garsai kazkokie.
Na ir atidares kapota pamaciau toki dalyka ir noriu paklaust ar taip turi buti, ar kazkas iseje is vietos, ir seip kas cia per daiktas ?
Vaizdas is toliau, kad orentuotis kurioj vietoj:
Vaizdas ir arciau:
Islindimas priklauso nuo to koks begis ijungtas.
Remonto kaina, kaip suprantu dziuginanti nebus , ar gali buti kaltas kas nors be dezes ?
SAAB 9-5 2.3t '02
- trance_inside
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 485
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
- Miestas: Vilnius
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- trance_inside
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 485
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
- Miestas: Vilnius
Audris rašė:900-ąjame panaši skylė reikalinga bėgių rankenos "suvedimui" po dėžės nuėmimo/atjungimo. Nustačius 3 bėgį dėžėje rankeną pastatai taip pat į 3 bėgį. Tada į skylę įkiši strypą ir prisuki bėgių svirtį prie strypo, išlindusio iš dėžės. Ai, kažkaip painiai paaiškinau...
nepainiai, esme aiski
SAAB 9-5 2.3t '02
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 183
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
- Miestas: Vilnius
Pasidalinsiu informacija apie problemos sprendimą.
Pasitvirtino diagnozė, kad užia greičių dėžė. Nuėmus ir išardžius pasirodė, kad dalis guolių sugadinta. Tikėtina, kad kai buvo subirėjęs sinhronizatorius ir ji keičiant greičiu dėžė buvo prastai išvalyta, ar tiesiog jau guoliai buvo prisigaudę metalo nuolaužų.
Taigi įvertinus visų guolių buklę pakeisti visi, vienas pirktas iš Aeropolio rodos Timken, likusieji SKF (turėta vietoje). Remontas darytas Šiauliuose servise "Viktorma", atsiėjo 1350 Lt (darbai, detalės, ratų geometrijos suvedimas).
Lėktuvas vėl skrenda
Pasitvirtino diagnozė, kad užia greičių dėžė. Nuėmus ir išardžius pasirodė, kad dalis guolių sugadinta. Tikėtina, kad kai buvo subirėjęs sinhronizatorius ir ji keičiant greičiu dėžė buvo prastai išvalyta, ar tiesiog jau guoliai buvo prisigaudę metalo nuolaužų.
Taigi įvertinus visų guolių buklę pakeisti visi, vienas pirktas iš Aeropolio rodos Timken, likusieji SKF (turėta vietoje). Remontas darytas Šiauliuose servise "Viktorma", atsiėjo 1350 Lt (darbai, detalės, ratų geometrijos suvedimas).
Lėktuvas vėl skrenda
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 55 ir 0 svečių