Problemos su mechanine greičių dėže

Senų temų archyvas
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Problemos su mechanine greičių dėže

Standartinė Renatas » 2009 Lie 24, 09:56

Laba diena kolegos,

Rodos atslenka bėda į mano kiemą. Pradėjo sklisti užėsiai iš greičių dėžės. Kažkoks tai zirzimas pastoviai, o nuo 70 iki 80 stiprėja, o nuo 80 iki 90 nutila. Vienu žodžiu negerai.

Gal žinote, kas gerai tvarko greičių dežes?
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 24, 10:03

MT ar At gal parasyk
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 24, 11:19

ir dar gal neblogai butu pasidometi ar dezuteje toje tepaliuko uztenka...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 24, 11:20

Nu lyg pavadinime radau pamineta kad mt, bet siaip keista kad tik prie tam tikro greicio uzia, o jei skirtingais begiais vaziuoji tuo paciu greiciu garsas lieka?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2009 Lie 24, 12:03

Kad greičių dėžė tai paneriu servisiuko diagnozė. Aš galvojau, kad guolis ūžia, tačiau jie pakėlę mašina užvedę pajunginėjo bėgius, nustatė, kad ūžia ji.
Toks zirzimas yra pastoviai (yra tik važiuojant), o"didisis" triukšmas tarp 70 ir 90, gal jis yra ir prie kitokių greičiu, tik tiesiog jo neišeina išskirti iš kitų triukšmų. Triukšmui įtakos pavaros nedaro - 3-4-5.
:?:
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 24, 12:12

Ismynus sankaba dingsta uzimas?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2009 Lie 24, 12:19

Tiksliai nepasakisiu (reikės pasižiūrėti), bet atrodo, kad nedinksta, bent jau pavaras perjunginėjant.
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2009 Lie 28, 08:52

Taigis, keičiant pavaras ar riedant ant laisvo garsas nedingsta ir nekinta. Keičiasi tik keičiantis greičiui. Stabdant garsas keičiasi ir garso skambesis.

Kitas toks "žalias" klausimas ar riedant neutralia pavara greičių dėžėje kiurie nors dantračiai sukasi?
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė draivas » 2009 Lie 28, 08:53

Renatas rašė:Kitas toks "žalias" klausimas ar riedant neutralia pavara greičių dėžėje kiurie nors dantračiai sukasi?


Taip.
Esant užvestam motorui greičių dėžėje niekas nesisuka tik stovint su išminta iki galo sankaba (dėžė atjungta nuo variklio su sankaba, ratai stovi vietoje, todėl nesisuka reduktoriaus dantračiai).
BioPower
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Lie 28, 09:37

Dažnai pagrindinė pavara triukšmauja - ypač prie 80-90 km/h. Važiuojant greičiau, arba lėčiau tas ūžimas dingsta. Rodos tam įtakos turi pusašių guoliai, bet juos pakeitus, vis tiek gali triukšmauti, nes lieka kitos susidėvėjusios detalės...
SAAB 900
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Standartinė trance_inside » 2009 Lie 29, 01:26

Sveiki,
kad nekurti naujos temos, tai rasau cia. Neatlaike ir mano greiciu deze (mechanine). Zodziu, vaziuojant pradejau jaust, kad begis pradeda pats junginetis (gal ir juokingai skamba, bet...) tabaluotis ir pan. Netgi reaguoja, kai gazo duodi, tarkim ijungtas pirmas begis duodi gazo ir rankena pati atgal juda (bet ne nuo laisvumo, per jega ja kazkas tampo). Toks ispudis, kad greiciu deze ant virviu pakabinta :) Antras begis net neisijungia, kiti atrodo seip taip veikia. Na ir momentais vaziuojant lyg ir girdisi pasaliniai garsai kazkokie.

Na ir atidares kapota pamaciau toki dalyka ir noriu paklaust ar taip turi buti, ar kazkas iseje is vietos, ir seip kas cia per daiktas ?

Vaizdas is toliau, kad orentuotis kurioj vietoj:
Paveikslėlis

Vaizdas ir arciau:
Paveikslėlis

Islindimas priklauso nuo to koks begis ijungtas.
Remonto kaina, kaip suprantu dziuginanti nebus :oops: , ar gali buti kaltas kas nors be dezes ?
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Standartinė trance_inside » 2009 Lie 29, 21:48

Gal kas ardet apdaila 9-5 aplink begi ir zino ar pazymetoj vietoj yra koks nors tvirtinimas ar ne ? Ar atlieka ta skyle kokia nors funkcija ?
Niekaip nesuprantu ar pacioj greiciu dezej kas atsoko ar kazkur pries ja.

Paveikslėlis Paveikslėlis
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Lie 29, 21:56

900-ąjame panaši skylė reikalinga bėgių rankenos "suvedimui" po dėžės nuėmimo/atjungimo. Nustačius 3 bėgį dėžėje rankeną pastatai taip pat į 3 bėgį. Tada į skylę įkiši strypą ir prisuki bėgių svirtį prie strypo, išlindusio iš dėžės. Ai, kažkaip painiai paaiškinau...
SAAB 900
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Standartinė trance_inside » 2009 Lie 29, 22:02

Audris rašė:900-ąjame panaši skylė reikalinga bėgių rankenos "suvedimui" po dėžės nuėmimo/atjungimo. Nustačius 3 bėgį dėžėje rankeną pastatai taip pat į 3 bėgį. Tada į skylę įkiši strypą ir prisuki bėgių svirtį prie strypo, išlindusio iš dėžės. Ai, kažkaip painiai paaiškinau...


nepainiai, esme aiski
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2009 Rgp 13, 09:59

Pasidalinsiu informacija apie problemos sprendimą.

Pasitvirtino diagnozė, kad užia greičių dėžė. Nuėmus ir išardžius pasirodė, kad dalis guolių sugadinta. Tikėtina, kad kai buvo subirėjęs sinhronizatorius ir ji keičiant greičiu dėžė buvo prastai išvalyta, ar tiesiog jau guoliai buvo prisigaudę metalo nuolaužų.
Taigi įvertinus visų guolių buklę pakeisti visi, vienas pirktas iš Aeropolio rodos Timken, likusieji SKF (turėta vietoje). Remontas darytas Šiauliuose servise "Viktorma", atsiėjo 1350 Lt (darbai, detalės, ratų geometrijos suvedimas). :?
Lėktuvas vėl skrenda :-D
SAAB 9-5 AERO, MY 2001

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 55 ir 0 svečių