pjezo rašė:O kur cia ta Marleksa? Nebrangininkai...
Pasakyčiau, bet bijau sulaukti bano
acidal rašė:Tik del paskutinio veiksmo, akumo atjungimo man biski baugu, ar galima is principo tai daryti, ar niekas nenusiresetins?
pjezo rašė:acidal rašė:Finalas:
Nuskaite klaida Marleksa uz 20lt
Pakeite savanoriu srotas ipuciamo oro temperaturos davikli uz 30lt ir atjunge klema nuresetinimui. CheckEngine nebedega.
Tik del paskutinio veiksmo, akumo atjungimo man biski baugu, ar galima is principo tai daryti, ar niekas nenusiresetins?
O kur cia ta Marleksa? Nebrangininkai...
O del klemo tai normaliai, cia iprastas dalykas
SAABas rašė:Įsidejus dujas ir pravaziavus apie 1000 km ir pas mane uzsidege Check engine, kitu salutiniu pastebimu faktoriu (traukos nebuvima, dideles kuro sanaudas ir pan.) nebuvo.
Kauno Piliakalnyje pasikonsultavus paaiskino kad diagnostika su Tech`u gali nieko neatsakyti. Gal paprasciausiai prijungus dujas (sako gal pasijunge nuo plokstes) pasikeite kai kurie parametrai ir uztat meta klaida.
As ta klaida nusiemiau atjungdamas akumuliatoriu, bet pravaziavus ~ 200 km vel ismete. Vel nusiemiau....ziuresim kas toliau bus. Gal reikes vaziuot pas dujininkus pasiaiskinti kas ir kodel.
O gal kas turit kitokiu minciu ir pasiulymu.
P.S. klaidos kodas 8. Paieskojus internete radau kad tai isleidimo voztuvas, filtras.
SAABas rašė:Ne is Techo. Atjungus akumuliatoriu ir po kiek laiko ji prijungus. Kompas (ten kur klima) ismeta ir parodo kiek klaidu buvo (kaires (vairuotojo) temparaturos vietoje) ir koks klaidos kodas (desines (keleivio) temparaturos vieoje).
Bet tai nereikia maisyti su Tech`o kodais. Tech`o kodai kur kas isamesni (bent taip isivaizduoju) ir gali diagnozuoti ir kitu daugeli dalyku. O siti tik nusako bendra galima klaidos priezasti. Situ kodu yra is viso 8. Gali paziureti cia http://saabfaq.msk.ru/_common/checkengine.shtml
To "Mindaugas" kaip tavo dujine? Ar turejai del to kokiu problemu?
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių