Check Engine DIY?

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Bir 12, 10:29

pjezo rašė:O kur cia ta Marleksa? Nebrangininkai...

Pasakyčiau, bet bijau sulaukti bano :lol:
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Bir 12, 10:33

acidal rašė:Tik del paskutinio veiksmo, akumo atjungimo man biski baugu, ar galima is principo tai daryti, ar niekas nenusiresetins?

Nesant TECHui - įprastas daiktas. Dar rekomenduojama 15-20 min sujungti "+" ir "-" laidus. Žinoma be akumuliatoriaus.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Vartotojo avataras
Alee
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Alee » 2006 Bir 12, 10:36

tas pats Saabaxe
MY02 Subaru Impreza WRX STI MT6
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė acidal » 2006 Bir 12, 10:48

pjezo rašė:
acidal rašė:Finalas:
Nuskaite klaida Marleksa uz 20lt
Pakeite savanoriu srotas ipuciamo oro temperaturos davikli uz 30lt ir atjunge klema nuresetinimui. CheckEngine nebedega.

Tik del paskutinio veiksmo, akumo atjungimo man biski baugu, ar galima is principo tai daryti, ar niekas nenusiresetins?



O kur cia ta Marleksa? Nebrangininkai...
O del klemo tai normaliai, cia iprastas dalykas :lol:


Ten kur pirkau savaji saaba, saabaxe. gal kaina tokia galioja tik pas juos pirktoms masinom?
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
SAABas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2006 Bal 10, 15:33

Standartinė SAABas » 2006 Bir 19, 14:23

Įsidejus dujas ir pravaziavus apie 1000 km ir pas mane uzsidege Check engine, kitu salutiniu pastebimu faktoriu (traukos nebuvima, dideles kuro sanaudas ir pan.) nebuvo.
Kauno Piliakalnyje pasikonsultavus paaiskino kad diagnostika su Tech`u gali nieko neatsakyti. Gal paprasciausiai prijungus dujas (sako gal pasijunge nuo plokstes) pasikeite kai kurie parametrai ir uztat meta klaida.
As ta klaida nusiemiau atjungdamas akumuliatoriu, bet pravaziavus ~ 200 km vel ismete. Vel nusiemiau....ziuresim kas toliau bus. Gal reikes vaziuot pas dujininkus pasiaiskinti kas ir kodel.
O gal kas turit kitokiu minciu ir pasiulymu.

P.S. klaidos kodas 8. Paieskojus internete radau kad tai isleidimo voztuvas, filtras.
buvo SAAB 9000 2,0 `89 "....toli nizko lietajet....toli bistro jiezdit..."
dabar SAAB 9-5 2,3 `98 "....ne vaziuoja o slysta"
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2006 Bir 19, 14:52

SAABas rašė:Įsidejus dujas ir pravaziavus apie 1000 km ir pas mane uzsidege Check engine, kitu salutiniu pastebimu faktoriu (traukos nebuvima, dideles kuro sanaudas ir pan.) nebuvo.
Kauno Piliakalnyje pasikonsultavus paaiskino kad diagnostika su Tech`u gali nieko neatsakyti. Gal paprasciausiai prijungus dujas (sako gal pasijunge nuo plokstes) pasikeite kai kurie parametrai ir uztat meta klaida.
As ta klaida nusiemiau atjungdamas akumuliatoriu, bet pravaziavus ~ 200 km vel ismete. Vel nusiemiau....ziuresim kas toliau bus. Gal reikes vaziuot pas dujininkus pasiaiskinti kas ir kodel.
O gal kas turit kitokiu minciu ir pasiulymu.

P.S. klaidos kodas 8. Paieskojus internete radau kad tai isleidimo voztuvas, filtras.

Patarčiau pavažinėt benzinu kurį laiką, jeigu Check'as neišlys tai yr du variantai- pabandyt pakeist dujų tiekėją jei nepadės drasiai( beveik) važinėt degant ar antras variantas- griebt dujininkus už gerklės, kad reguliuotų sistemą.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
SAABas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2006 Bal 10, 15:33

Standartinė SAABas » 2006 Bir 19, 15:50

Pavazinesiu reiks ziureti ar ir toliau meta klaida.
Dujininkai pakankamai rimti ("Alreginta", Alytuje) bet ka gali zinoti....gal ir jie kazka suchalturino.
buvo SAAB 9000 2,0 `89 "....toli nizko lietajet....toli bistro jiezdit..."

dabar SAAB 9-5 2,3 `98 "....ne vaziuoja o slysta"
Mindaugas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
Miestas: Klaipeda

Standartinė Mindaugas » 2006 Bir 19, 19:35

kaip suzinojai klaidos koda? Is Tech'o?
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
SAABas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2006 Bal 10, 15:33

Standartinė SAABas » 2006 Bir 20, 07:27

Ne is Techo. Atjungus akumuliatoriu ir po kiek laiko ji prijungus. Kompas (ten kur klima) ismeta ir parodo kiek klaidu buvo (kaires (vairuotojo) temparaturos vietoje) ir koks klaidos kodas (desines (keleivio) temparaturos vieoje).
Bet tai nereikia maisyti su Tech`o kodais. Tech`o kodai kur kas isamesni (bent taip isivaizduoju) ir gali diagnozuoti ir kitu daugeli dalyku. O siti tik nusako bendra galima klaidos priezasti. Situ kodu yra is viso 8. Gali paziureti cia http://saabfaq.msk.ru/_common/checkengine.shtml

To "Mindaugas" kaip tavo dujine? Ar turejai del to kokiu problemu?
buvo SAAB 9000 2,0 `89 "....toli nizko lietajet....toli bistro jiezdit..."

dabar SAAB 9-5 2,3 `98 "....ne vaziuoja o slysta"
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė acidal » 2006 Bir 20, 08:21

SAABas rašė:Ne is Techo. Atjungus akumuliatoriu ir po kiek laiko ji prijungus. Kompas (ten kur klima) ismeta ir parodo kiek klaidu buvo (kaires (vairuotojo) temparaturos vietoje) ir koks klaidos kodas (desines (keleivio) temparaturos vieoje).
Bet tai nereikia maisyti su Tech`o kodais. Tech`o kodai kur kas isamesni (bent taip isivaizduoju) ir gali diagnozuoti ir kitu daugeli dalyku. O siti tik nusako bendra galima klaidos priezasti. Situ kodu yra is viso 8. Gali paziureti cia http://saabfaq.msk.ru/_common/checkengine.shtml

To "Mindaugas" kaip tavo dujine? Ar turejai del to kokiu problemu?



Siaip visiems butu aiskiau jei parasymut kuriam is savo dvieju automobiliui sitaip darei. Pati tema tai labiau apie 9-5...
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
SAABas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2006 Bal 10, 15:33

Standartinė SAABas » 2006 Bir 20, 10:59

Dariau SAAB 9-5. Dujos IV kartos "Romano RIS"

O SAAB 9000 jau isleistas i marcias. Sitame dujos buvo I kartos "BRC".
Aisku buvo su Check engine problemu ir su 9000`uoju. Bet zinau del ko jos buvo atsirade. Chack engine 9000`ajam pradejo degti po to kai dujos man sove, ko pasekoje suplese interkoolerio radiatoriu, teisingiau plasmases, pats radiatorius sveikas ir oro srauto matuokles siulelius nuplese. Kadangi siuleliai buvo nutraukti todel ir dege.....bent as taip manau. O kitos oro srauto matokles su tokiu numeriu (paskutinis skaicius berods 17 ar 13) niekur neradau....buvau uzsidejes nuo 2 l su turbina bet senesnio variklio be DI kasetes (matuokles paskutiniai skaiciai 05)...bet netiki....net ant tusciu apsuku laike aukstas apsukas ~1,5...2 tukst.aps/min
buvo SAAB 9000 2,0 `89 "....toli nizko lietajet....toli bistro jiezdit..."

dabar SAAB 9-5 2,3 `98 "....ne vaziuoja o slysta"

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių