variklio galva

Senų temų archyvas
kinzas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
Miestas: klaipeda

variklio galva

Standartinė kinzas » 2010 Bir 07, 09:15

sveiki,as cia naujokas,bet jau su bedomis :-D pas mane yra saab 9-5 2.3turbo.nutiko taip kad reikia reikia keisti po variklio galvos tarpine,gal kas esat keite,su kokiais sunkumais susiduret?kad varit i servisa tokie atsakymai netinka...dekui uz info.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: variklio galva

Standartinė Audriss99 » 2010 Bir 07, 09:51

Jei servisas netinka, tai jokių čia sunkumų.
SAAB 900
kinzas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
Miestas: klaipeda

Standartinė kinzas » 2010 Bir 07, 10:21

labai issamus atsakymas :roll:
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Bir 07, 10:42

tai o tu kur nori keist? ant kiemo?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
kinzas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
Miestas: klaipeda

Standartinė kinzas » 2010 Bir 07, 11:26

taip ant savo nuosavo kiemo,o kieme yra garazas,tai tame garaze ir keisiu
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Bir 07, 12:02

Man Kęstas už galvos tarpinės darbą paėmė 200 Lt prieš porą metų.
Kai pagalvoji, kad darant pačiam reiktų dinamometrinio rakto normalaus, hermetiko, dar kokių papildomų fignių, tai nežinau kas čia susitaupytų. Nebent visus įrankius ir hermetikus jau turi :)
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
kinzas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
Miestas: klaipeda

Standartinė kinzas » 2010 Bir 07, 12:49

taip viska as jau turiu...tai kaip suprantu niera tokiu kur patis keitet tarpine?
Mindaugas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
Miestas: Klaipeda

Standartinė Mindaugas » 2010 Bir 07, 13:11

Jei jau esi pasiryzes daryti - tai pirmyn. nemanau, kad kazkas kitokio nei kituose automobiliuose. As tavo vietoje dar perversciau manual'a pasitikslinimui ir kai prekomenduoja varztus uzsukti t.y kokia eiles tvarka.
p.s - jei netingu padaryk fotkiu, imesi, visiem bus idomu :)
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
kinzas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
Miestas: klaipeda

Standartinė kinzas » 2010 Bir 07, 13:15

taip taip manuala tai butinai perversiu.taip butinai jei tik nepamirsiu fotkes padarysiu.zadu si savaitgali jau pradeti.
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2010 Bir 07, 14:08

kinzas rašė:taip taip manuala tai butinai perversiu.taip butinai jei tik nepamirsiu fotkes padarysiu.zadu si savaitgali jau pradeti.


Nepamirsk- reikalingi nauji galvos varztai, galva reikalinga slifuot, ir zinoma- DINAMOMETRINIS raktas. Priesingu atveju turesi daugiau vargo nei naudos.
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Bir 07, 16:06

Dėl šlifavimo.
Pirmą patikrink ant spec stendo.Galbūt jos nereikia šlifuoti.Tokį dalyką turėtu turėt tie kas šlifuoja arba rimti motoristai.
Kalbu iš patirties.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Mindaugas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
Miestas: Klaipeda

Standartinė Mindaugas » 2010 Bir 07, 19:34

nu as esu nuiminejes gal du kartus, taciau del varztu nieko negirdejau, o ir masina vis dar vaziuoja :)
Cia gal labiau rekomenduotina, kad sekanciam kartui atukant nebutu bedu?
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Bir 07, 21:05

Varštus butina dėti naujus-seni bus pertempti.Dėdamas senus labai rizikuoji ardyt iš naujo.Beje nepagailėkit litų ant tarpinės,antraip griaušitės nagus,kaip mano švogeris.15k.km ir vėl galvos nuėmimas būvo.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Bir 08, 20:55

del ko konkreciai nusprendei kad reik keist tarpine? (siaip smalsu)
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: variklio galva

Standartinė Romeo » 2014 Bir 24, 21:21

Sveiki. Ruošiuosi paveržti Saabo varikliui galvą. Googlinant iškilo keletas klausimų. Gal kas iš čia esančių būsit tai darę ir padėsit:

1. Kiek NM veržti varžtus? Radau vienur rašant kad paskutiniai žingsniai - 80 NM+90 laipsnių daveržimas, kitur rašo, kad 60 NM+90 laipsnių daveržimas. Tai kiek veržti iš tikrųjų?
2. Taipogi dviprasmiškos nuomonės radau su varžtų atlaisvinimu. Vieni rašo kad reikia atlaisvinti varžtą prieš veržiant, kiti - tiesiog užveršti reikiama jėga ir viskas.
3. Na ir jeigu reikia atlaisvinti varžtus, tai ar būtini nauji priveržiant?

Iš anksto ačiū už atsakymus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių