Puslapis 23

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 09:26
Mark
O kam ja isvis paverzinet ir prie jos list jei neko nesiruosi su ja daryt..

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 12:03
CandyBoy
Kaip sakant, netrukdyk varikliui dirbti :D

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 12:46
aurissan
Jei tarpinės nekeitei- paveržti nebūtina. Bet palaikau tą mintį, kad pasitikrinti yra gerai.
2, 3 klausimų atsakymai- atlaisvinti nereikia.
1- Visus varžtus suverži 60N --> paskui visus suverži po 80N --> ir tada pereini per visus +90 laipsnių.
Naujų varžtų nereikia, nes pas SAAB jie tikrai stori ir neišsitampo.

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 12:47
Povilas
Galvos paveržimas kartais padeda šitiems motorams nuo tepalo prasisunkimo. Aš saviškiam kai veržiau, tai atlaisvinau varžtą, paskui priveržiau kažkiek ten niutonų (neatsimenu) ir +90 laipsnių. Varžtų nekeičiau. Bet mano atveju nepadėjo :D Tai Grifine keitė galvos tarpinę, varžtų irgi nekeitė, sakė nebūtina. Tai dabar nebevarva tepalas niekur, jis tiesiog dega :twisted: 1L/1000km. Kadangi buvo pakeistos ir vožtuvų gumelės, patikrinta turbina, tepalo alsuokliai, liko paskutinis varijantas - tepaliniai žiedai. Keista tik tai, kad prieš visą tą remontą melsvą dūmą išmesdavo tik po ilgesnio stovėjimo užkūrus, o po remonto ir pagazavus prie sankryžos ar šiaip važiuojant. Tai čia turbūt sutapimas....

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 13:46
Myndoza
Po 1 litrą 1000km sintetinio tepalo ne taip jau pigiai gaunasi dapilinėti...čia tokiu greičiu atsinaujina jis, kad praktiškai tau ir keisti tepalo nebereikia :lol:

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 14:35
siderf
Povilas rašė:... Keista tik tai, kad prieš visą tą remontą melsvą dūmą išmesdavo tik po ilgesnio stovėjimo užkūrus, o po remonto ir pagazavus prie sankryžos ar šiaip važiuojant. Tai čia turbūt sutapimas....


Man irgi pradžioje tik ryte melsvą dūmelį mesdavo, vėliau ir pagazavus staigiau... Buvau jau susiruošęs vožtuvų gumeles keist. Po to pradėjo tepalą be saiko ryt, galu gale debesis dūmų pro duslintuvą kaip šovė, taip ir nenustojo, 60 km. reikėjo grįžti namo, tepalo beveik 3 litrus supyliau...važiavau su dūmine uždanga... Kaip Šulija pasakytų "vietomis rūkas"... Po tokių bajerių turbina parėjo, nors kelis kartus buvo tikrinta. Restauravus turbiną visi dūmeliai dingo.

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 15:33
Povilas
aš išsiploviau sąžiningai IC ir visas oro šlangas. Buvo kažkiek tepalo, turbūt niekad nebuvo plauta. Ir poto pavažinėjus patikrinau - tepalo įsiurbimo šlangose nei pėdsako. Užtai išsukus žvakes matosi ant sriegio ir stūmoklio tepalo žymės. Tai turbiną reik atmest, juolab kad ji neseniai keista į didesnę, ir su senąja buvo tas pats.
Tepalas sintetinis per didelė prabanga dabar, pilu mineralinį, keisdavau kas 5k, o dabar išvis tik dapilt reikia :D

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 19:29
Romeo
Mark rašė:O kam ja isvis paverzinet ir prie jos list jei neko nesiruosi su ja daryt..


Žinoma, kad ruošiuosi su ja kažką daryti, bet tik tuo atveju, jei nepadės paveržimas. Jei neklystu, B2x4 varikliams rekomenduojama paveržti galvą kas 150k km.
CandyBoy rašė:Kaip sakant, netrukdyk varikliui dirbti :D

Mielai, jei tik jis man netrukdytų važiuoti:-)
aurissan rašė:Jei tarpinės nekeitei- paveržti nebūtina. Bet palaikau tą mintį, kad pasitikrinti yra gerai.
1- Visus varžtus suverži 60N --> paskui visus suverži po 80N --> ir tada pereini per visus +90 laipsnių.
Naujų varžtų nereikia, nes pas SAAB jie tikrai stori ir neišsitampo.

Taip ir daryčiau, bet kai prisiskaitai visko užsienio forumuose tada pradeda kamuoti abejonės:

Just found Townsend site specifies a CHANGE of TORQUE Procedure for 94 to 1998 year 9000's (All M94 Engines) - and also recommends a retroque...!!!
Check here:
Stage 1 = 40Nm
Stage 2 = 60Nm
Stage 3 = 1/4 turn..: !!!

http://www.saabscene.com/forum/threads/78874-Re-torque-Head-Gasket-Post-Job-Feedback
Galva buvo nukelta, tikiuosi, ir tarpinę keitė. Ši procedūra buvo atlikta prieš man nuperkant Saabą.(bent taip pardavėjas sakė) Tai galėjo būti prieš maždaug 5-6 metus. Veržti bandysiu, nes dingsta be ženklų kažkur aušinimo skystis. Ir labai turiu didelę nuojautą, kad būtent pro galvos tarpinę į degimo kamerą. Tepalas kol kas gražus, antifryzas be tepalo žymių. Blogiau gal jau nepadarysiu, tai jei nepadės paveržimas teks lankytis servise.
Povilai, jei nepaslaptis, kiek kainavo tarpinės pakeitimas?

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 26, 21:33
aurissan
O šiaip kada nors keista tarpinė? Ir jei keista tai kokia? Jei dar tik žadi keisti, tai metalinės brangesnės. Bet jos ir geros. Paveržimas tikrai nepadės (nepadeda nei alyvos nei antifryzo skverbimosi mažinimui), o jei kažkiek padės tai tik laikinai, kol susiruoši remontams.

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 27, 06:21
Povilas
Galvos šlifavimas - 40Lt,
galvos nuėmimas/uždėjimas - 380Lt,
vožtuvų gumelių keitimas - 120Lt,
tarpinės įsiurbimo/išmetimo kolikų - 30+30Lt
Galvos ir dangtelio tarpines ir vožtuvų gumeles buvau susipirkęs anksčiau, kainavo su nuolaida kažkur ~150Lt. Aišku tuo pačiu keičiau ir vandens pompą, atsimeni kokius garsus skleidė :) serpantininį diržą su visais guoliais, termostatą, dar vieną kronšteiną aliumininį reikėjo virint, išmetimo koliką šlifuot. Tai sumoje su detalėm 1300Lt.

Šiaip dar toks varijantas įmanomas, kad pas mane tepalą ryja per vožtuvų kreipiančiasias. Nu bet tai galvą buvo nuėmę, gumukus keitė, nesitiki kad neatkreipė dėmesio į jų būklę.

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 27, 06:34
Romeo
aurissan rašė:O šiaip kada nors keista tarpinė? Ir jei keista tai kokia? Jei dar tik žadi keisti, tai metalinės brangesnės. Bet jos ir geros. Paveržimas tikrai nepadės (nepadeda nei alyvos nei antifryzo skverbimosi mažinimui), o jei kažkiek padės tai tik laikinai, kol susiruoši remontams.


Aš nekeičiau, o kas prieš mane buvo, kaip ir rašiau, tiksliai nežinau. Na, jei nepadės tai bent būsiu pabandęs. Pinigai nemaži, o kaip sakoma viltis durniu motina, o tikra motina savo vaikų nepalieka:-)

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 29, 21:00
Romeo
Na ką, galva paveržta. Pasiveržė visi varžtai išskyrus paskutinįjį- nr10. Chekinsim antifrizo lygį ir viliuosi, kad padės :)

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 29, 21:17
raimax
veržei neatleidinėdamas?

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 30, 06:27
Romeo
raimax rašė:veržei neatleidinėdamas?


Ne, varžtu neatleidau. Paskutinį žingsnį dariau su 100 NM.

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 30, 14:24
Mark
Na o kas pasikeite, pagerejo?