sunkiai uzsikuria

Senų temų archyvas
Sigitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2007 Geg 03, 19:44
Miestas: Vilnius

Re: sunkiai uzsikuria

Standartinė Sigitas » 2010 Lap 10, 13:33

Sveiki. Atvėsus orams, kažkaip sunkiai pradėjo kurtis mašiniukas. Gal tai tik dėl orų, bet anksčiau (praeitą rudenį ar pavasarį) užsikurdavo vos pasukus starterį. Dabar reikia gal kelias sekundes palaikyti starterį , kol sugriebs. Užsikurusi dirba gražiai, prieš tai išmeta juodą dūmelį ir jaučiasi gan stiprus dūmo kvapas. Gal kažkas negerai? Ar kas turi kokių pasiūlymų ar patarimų, kaip elgtis? :roll:
SAAB 9-3 2.2 TiD, `02
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 10, 13:50

Ne su bendzu važinėji viskas pas tave gerai.Juodas dūmas-nesudegę suodžiai,kurie lieka kai užgesini variklį,o dizeliui tai yra geras požymis.
Tiesiog orai atvėso.Tokie jau šitie varikliai.Prie -15 lengviau užsiveda ,nei prie dabartinių orų. Šaip pabandymui gali pamėginti ryte prieš vesdamas palaikyti ijungtą degimą kokias 10-15s,gal lengviau užsikurs.Nes kaip yra iš tikro su tom žvakėm,tai velnias težino.Visur rašo juog dirba nuo -5,tačiau man regis jos dirba nuolat,tiesiog prie -5 skydelį užsidega "spyruoklė".
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Sigitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2007 Geg 03, 19:44
Miestas: Vilnius

Standartinė Sigitas » 2010 Lap 10, 18:52

Khary rašė:Ne su bendzu važinėji viskas pas tave gerai.Juodas dūmas-nesudegę suodžiai,kurie lieka kai užgesini variklį,o dizeliui tai yra geras požymis.
Tiesiog orai atvėso.Tokie jau šitie varikliai.Prie -15 lengviau užsiveda ,nei prie dabartinių orų. Šaip pabandymui gali pamėginti ryte prieš vesdamas palaikyti ijungtą degimą kokias 10-15s,gal lengviau užsikurs.Nes kaip yra iš tikro su tom žvakėm,tai velnias težino.Visur rašo juog dirba nuo -5,tačiau man regis jos dirba nuolat,tiesiog prie -5 skydelį užsidega "spyruoklė".


Dėkingas už paaiškinimus, tai kad miegosiu ramiai
SAAB 9-3 2.2 TiD, `02
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2010 Lap 10, 19:37

Khary rašė:Ne su bendzu važinėji viskas pas tave gerai.Juodas dūmas-nesudegę suodžiai,kurie lieka kai užgesini variklį,o dizeliui tai yra geras požymis.
Tiesiog orai atvėso.Tokie jau šitie varikliai.Prie -15 lengviau užsiveda ,nei prie dabartinių orų. Šaip pabandymui gali pamėginti ryte prieš vesdamas palaikyti ijungtą degimą kokias 10-15s,gal lengviau užsikurs.Nes kaip yra iš tikro su tom žvakėm,tai velnias težino.Visur rašo juog dirba nuo -5,tačiau man regis jos dirba nuolat,tiesiog prie -5 skydelį užsidega "spyruoklė".

Cia visi dyzelistai taip tusciai viliasi, kad savaime susitvarkys :)
Kaip raso delfi komentatorius Šoferis - turejau toki dyzeli nieko gero, greiciausiai tai kazkur kuro padavimo sistemoje nesandarumas, kuris pagaunamas/istaisomas labai sunkiai.
Sekmes
9-5 Aero Griffin MY2009
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 10, 20:38

Apie kokius nesandarumus jus čia kalbat? Pas mane jau ne pirmi metai šis TiD'as ir jį žinau,beto švogeris prieš porą savaičių opel zafirą pasiemė su 2,0TDI 74kw. iš pažiūros vienas ir tas pats variklis ir vedasi lygiai taip pat-šaltesni orai ir ryte griebia tik iš kokio 3-4 abaroto.Nežinau kaip pas jus,bet pas mane kai jei tenka pasukt,tai sukasi labai sunkiai,lyg akumas butu pasėdęs,bet jei pabandau pasukt iš naujo-sukasi kaip su nauju akumu ir griebia iškart. Pasikartosiu-šitie varikliai tokie jau yra,jog prie -20 lengviau užsiveda nei prie +1 ar -2 Ateis šilti rytai ir vėl griebs iš pirmo abaroto. ;)
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
arturas pusinskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2010 Lap 10, 22:35
Miestas: mazeikiai
Contact:

Standartinė arturas pusinskas » 2010 Lap 10, 23:17

sveiki,turiu saab 93 22tid man dega CE visalaika ,kai nusipirkau automobili nedege po kokio menesio uzsidege bet uzsidege nuo didelio greicio ir dideliu apsuku,pirmus kartus tai uzsidegdavo ir uzgesdavo dabar dega visada ,kaskart dingsta trauka ,kai dinksta trauka palieku ant laisvu apsuku tada vel atsiranda trauka,ir mano maninu ce yra vakumo kalte.o sendien visai blogai su mano auto,pradejo rukti is apacios daug dumu is kamino vidurio ,tai manau kad uzsikimso katalizatorius nuo suodziu,nes ruksta tik ant laisvu apsuku,gal kas buvote susidure su tokia situacia?
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2010 Lap 11, 08:48

arturas pusinskas rašė:sveiki,turiu saab 93 22tid man dega CE visalaika ,kai nusipirkau automobili nedege po kokio menesio uzsidege bet uzsidege nuo didelio greicio ir dideliu apsuku,pirmus kartus tai uzsidegdavo ir uzgesdavo dabar dega visada ,kaskart dingsta trauka ,kai dinksta trauka palieku ant laisvu apsuku tada vel atsiranda trauka,ir mano maninu ce yra vakumo kalte.o sendien visai blogai su mano auto,pradejo rukti is apacios daug dumu is kamino vidurio ,tai manau kad uzsikimso katalizatorius nuo suodziu,nes ruksta tik ant laisvu apsuku,gal kas buvote susidure su tokia situacia?

CE dega ir trauka dingsta greiciausiai (bet nebutinai) del EGR (ar kaip jis ten vadinasi) voztuvo gedimo

dumai ant laisvu, tai ar tik nebus pas tamsta autonominis sildymas isijunges :), paziurek ar po masinos dugnu, ties vairuotojo vieta nera mazo duslintuviuko is kurio ruktu dumai
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2010 Lap 12, 10:30

9-5 Aero Griffin MY2009

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 60 ir 0 svečių