Kritinė rida

Senų temų archyvas
niuniauskas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Spa 23, 17:16
Miestas: Klaipėda

Standartinė niuniauskas » 2010 Rgp 24, 15:19

nu ***(labai atsiprasau) 8.0 l saabui, nesityciok bent cia, man net oro trukti pradejo :lol:
SAAB 95 SE 1998m.
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Rgp 24, 15:48

niuniauskas rašė:nu ***(labai atsiprasau) 8.0 l saabui, nesityciok bent cia, man net oro trukti pradejo :lol:

Kas cia tokio?
Manasis 2.3 tiek chipintas tiek nechipintas, vaziuojant ~90-100 km/h, zinoma trasoje ir daugmaz vienodu tempu ir tiek gali nepaimti.
Miestas - visai kita kalba ir viskas priklauso nuo daugelio dalyku.
Kartais imanoma sutilpti i 11-12, kartais netelpi i 17-18, o jei draskytis tai virs 20 laisvai. O jei draguoti - tai 40-70. :-D Litru. 8) Simtui km :lol:
Kuro sanaudos - fluderastine tema, galima diskutuoti iki begalybes.
Bet tik stai cia: http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=4415


O kas del kritines ribos, tai irgi labai priklauso nuo vaziavimo, bet tam tikru desningumu pasitaiko.
Pvz. daznai skundziasi kad B235R stumokliai perdega prie ~150k km.
B204-234 pagrindines grandines dazniausiai laiko iki 300k km (+/- 50k).
Balansines - kokius 100-150, iki 200k km.
Ir taip toliau. Bet velgi viskas priklauso nuo eksploatavimo
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Rgp 24, 16:23

91 m , 812473 km 9000 CS. ant tokio sustojau ir gana pasake. kaista turba iki raudonumo laisvais sukiais dirbant. pas mane sis auto 6,5 m , as nuvaziaves 432k , grandines keistos. taip kad kritines ribos ...nenubresime ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Lap 07, 12:15

Nesenai isgirdau, kad i 9-5 idejus duju iranga po 70 tukst km pasesta voztuvai, o i 9000 idejus dujas nieko blogo nebus, mat b235, b205 nuo b234 ir 204 skiriasi tuom, kad variklio dalys buvo islengvintos.

Idomu kas kiek esate nuvaziave su 9-5 su duju iranga, ar buvo kokiu problemu? as pats 30 tukst km pravaziavau tai jokio skirtumo nejauciu nuo benzino, isskyrus tai kad pora kart pigiau vaziuoju:)
Paskutinį kartą redagavo 1 GP6891. Iš viso redaguota 2010 kartus.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

saab 9000

Standartinė Maksimas » 2010 Lap 07, 14:39

pirkau saaba 2008 kovo men rida buvo 204k, manau nusukta, dbr jau 267k variklis geros bukles, o ant duju nuvaziuota virsh 40k, trasoj vaziuojant 90km/h 9ltr duju, variklis 2,3 non turbo, tikiu kad dar bent 100k nuvaziuosiu.
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Lap 07, 18:18

GP6891 rašė:Nesenai isgirdau, kad i 9-5 idejus duju iranga po 70 tukst km pasesta voztuvai, o i 9000 idejus dujas nieko blogo nebus, mat b235, b205 nuo b234 ir 204 skiriasi tuom, kad variklio dalys buvo islengvintos.

Idomu kas kiek esate nuvaziave su 9-5 su duju iranga, ar buvo kokiu problemu? as pats 30 tukst km pravaziavau tai jokio skirtumo nejauciu nuo benzino, isskyrus tai kad pora kart pigiau vaziuoju:)
Ant dvilitrio ~ 300kkm,ant aero - ~ 70kkm.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Lap 07, 18:37

davidsonai, nuo gimimo dujos ten stovi, ar pats 300kkm pridrozei? :shock:
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 07, 20:47

hartke rašė:davidsonai, nuo gimimo dujos ten stovi, ar pats 300kkm pridrozei? :shock:


Nejau manai jog pačiam susukt 300k km yra big problem? Mano tėvas prieš maždaug 15 metu suvažinėjo paskutinę savo askoną 1,6d-nusipirko su 150km rida-po 4 metų odometras rodė 60 ar tai 90k km ,nes rida persivertė iš naujo kadangi iki darbo buvo 100km dirbo 5-7 dienas per savaitę.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Lap 08, 01:14

na man tokios ridos sunkiai suvokiamos, pats per metus padarau iki 30kkm, tevas ne 20 nepadaro, darbe masina pravaziuoja 35kkm ;)
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Lap 08, 08:59

hartke rašė:davidsonai, nuo gimimo dujos ten stovi, ar pats 300kkm pridrozei? :shock:
Taip,nuo gimimo.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Lap 08, 22:58

Ir del duju gedimu neturejai?
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Lap 09, 09:33

GP6891 rašė:Ir del duju gedimu neturejai?
Variklio ? Ne.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių