Kritinė rida

Senų temų archyvas
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Kritinė rida

Standartinė ifixas » 2010 Lie 19, 22:30

Kokia saab 9-5 rida, kai pagrinde prasideda bėdos? Skelbimuose daug jau virš 250k km. Ar čia jau tie KM kai prasideda turbinų restauracijos, grandinių keitimai, važiuoklės remontai ir t.t. Na suprantu jog taisymo bus ir būna, bet turiu omeny ar čia ne ta riba, kai jau saabą reikia kapitaliai atitaisyti.
Dėkoju.
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Re: Kritinė rida

Standartinė drh » 2010 Lie 19, 23:18

ifixas rašė:Kokia saab 9-5 rida, kai pagrinde prasideda bėdos? Skelbimuose daug jau virš 250k km. Ar čia jau tie KM kai prasideda turbinų restauracijos, grandinių keitimai, važiuoklės remontai ir t.t. Na suprantu jog taisymo bus ir būna, bet turiu omeny ar čia ne ta riba, kai jau saabą reikia kapitaliai atitaisyti.
Dėkoju.

9-5 nevairuoju.
kas liecia variklius jie visi jei gerai priziureti nuvaziuotu milijona (tikri saabiniai varikliai)
oficialiai di kasetei duoda 100'000 km yra nuvaziuojanciu ir daugiau nei 200'000 km turbina irgi 100'000 km bet gali nuvaziuoti ir 300'000 km grandine rekomenduojama keisti ties 200'000 km
bet profilaktiskai jos keisti nebutina nebent barska.
Apie pakabas nieko nezinau,
gali bandyti prie naudingu nuorodu paziureti kokie aptarnavimai pagal ridas siulomi daryti.
Neprisimenu is kur situos skaicius istraukiau man rodos kazkur perskaiciau.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Lie 19, 23:22

Tai jei mašina iš kokių vokiečių ir perkopus 200k km galima tikėtis jog bus pakeista tiek grandinė tiek turba restauruota?
O šiaip ar išvis verta dairytis į auto prabėgusią 250k km. tikintis į ją neinvestuoti nusipirkus dar tiek už kiek įsigyta?
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Frikadelijus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2008 Lap 25, 14:19
Miestas: Kaunas

Standartinė Frikadelijus » 2010 Lie 20, 08:08

Tai jau labiau prasideda magija. :) Tikėtina viskas. Gali rasti ir mašiną su rida 10k km, kurios variklis bus užkalęs ir panašiai :) Tikėtis gali visko, bet ar taip bus, tai jau kitas klausimas. Jei žmogui nereikėjo keisti/restauruot turbinos, tai jis jos ir nekeitė. Jei grandinė nebarkšėjo, tai ir jos nekeitė.
Čia prasideda išvedžiojimai. Ir labai dideli.
Saab 9-3 2.0t, MY03
Vartotojo avataras
flexterful
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2010 Geg 24, 16:09
Miestas: Kaunas

Re: Kritinė rida

Standartinė flexterful » 2010 Lie 20, 08:46

ifixas rašė:Kokia saab 9-5 rida, kai pagrinde prasideda bėdos? Skelbimuose daug jau virš 250k km. Ar čia jau tie KM kai prasideda turbinų restauracijos, grandinių keitimai, važiuoklės remontai ir t.t. Na suprantu jog taisymo bus ir būna, bet turiu omeny ar čia ne ta riba, kai jau saabą reikia kapitaliai atitaisyti.
Dėkoju.


Kiek teko matyti km koregavimu - visi kertami bent per puse. Paskutinis lasas buvo kazkokiam kablukui, 2.5m senumo nusukta is 400k i 70k. Nuo tada i ridas isvis neziuriu.
Saab 9000 CSE Anniversary '98, 2.0T, LPGAS
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Lie 20, 19:58

ifixas rašė:Tai jei mašina iš kokių vokiečių ir perkopus 200k km galima tikėtis jog bus pakeista tiek grandinė tiek turba restauruota?
O šiaip ar išvis verta dairytis į auto prabėgusią 250k km. tikintis į ją neinvestuoti nusipirkus dar tiek už kiek įsigyta?


Siaip manojo rida 365 000 km, atveztas is vokietijos beveik pries pora metu (lapkriti, 2 m. bus). Kai pirkau rida buvo 327 000 tukst. Didziausia investicija, neskaitant duju irangos buvo galiniu amortizatoriu keitimas (apie 400 lt), dar teko turbina reguliuot (200 lt) bei siek tiek tvarkiau vaziuokle (stabdziu kaladeles bei keleta sailenbloku keist reikejo).

Siaip is ekonomiskumo variklio sprendziu jog variklis tikrai tvakingas. Paskutini karta vaziuojant 90 km/h nepilnai 8 ltr duju.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2010 Lie 20, 21:18

su visa pagarba sabams bet kad 8 litrai duju simtui kylu tai cia erezija faktas.
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Lie 20, 21:31

cementukis rašė:su visa pagarba sabams bet kad 8 litrai duju simtui kylu tai cia erezija faktas.

Drysiu prieštarauti. Pats su savo 900 buvau tilpęs į 7l. Tiesa rekordiškai vilkausi 5 pavara 70-80km/h. Nes buvo liūtis ir teko vilktis visoje kolonoje 100km iki Utenos. Bet manau jog įmanoma. Priklauso nuo važiavimo stiliaus :)
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
kosmoz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2010 Geg 20, 10:57
Miestas: vilnius

Standartinė kosmoz » 2010 Lie 20, 21:46

greitis mazas, variklis tokiu rezimu BENZINO ima nedaug, o jei dar dujas idejes meistras mokejo teisingai sumontuot ir sureguliuot - viskas imanoma.
Vartotojo avataras
andrys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 138
Užsiregistravo: 2008 Lie 22, 22:22
Miestas: Vilnius

Standartinė andrys » 2010 Lie 20, 22:29

cementukis rašė:su visa pagarba sabams bet kad 8 litrai duju simtui kylu tai cia erezija faktas.


Su 9-5 2.0 LPT 110kw prabegusiu ~150k. km vaziuojant 90km/h, uzstacius cruiza, sid sanaudas rode - 6.7L/100km, realiai buvo ~6.9. Jeigu masina ir duju iranga tvarkinga tai pilnai tikeciau, kad vaziuojant nepasikrovus galima itilpt i 8L, bent jau su 2.0 varikliu.

P.S. vaziavome i druskininkus.
VOLVO S60, D5, 120KW, AT, 06
SAAB 9000, 2.0T, 136KW, MT, MY96
EX:VOLVO V70, 2.5D, 120KW, MT, 2000
EX:SAAB 9-5 SE, 2.0T, 141KW, MT, MY99
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Lie 20, 23:05

Pas man 2,3 ir i 8 ltr laikant pastovu greiti, be jokiu nereikalingu gazavimu. 10 proc masinos pasunkejimas tik 5 proc kuro sanaudas padidina, kita kalba jei agresyviai vaziuoji. Aisku reikia pamirsti kondicionieriu jei nori maziau kuro sunaudot. Duju bakas 32 ltr, ir kur be piltum dujas tik 32 ir telpa, tad nesunku suskaiciuot sanaudas, tik reikia ilgesniu kelioniu...
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2010 Lie 21, 00:16

nu va dabar patikeciau jei vaziavo vienas ar dviese, nes kaip suprantu duju bakas vietoj zapaskes tai sveria kad ir pilnas apie 20kg ir dar kaip kazkas minejo be kondisanu ir kolonoje. :) bo jau galvojau kad cia bus vienas is tu atveju kuriu vyrai viena dalyka didina kita mazina :-D
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis

Opel Omega 2.5
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2010 Lie 21, 07:35

O tai nėra atskiros temos apie kuro suvartojimo ypatumus?
9-5 '03 2.3t Arc
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Lie 21, 10:27

Pagal rida rinktis masina sunku, nes vieni 200 k km nuvaziuoja mieste ir variklis isdegina tiek pat kuro kiek kitas butu nuvaziaves 300 k km plente ir kaip kolega sake, kad atsukineja ziauriai. Geriausia vaziuot i gera servisa ir iskratyt masina.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Lie 21, 18:03

pries perkant masina geriausia nuvaryti i normalu servisa, kad iskratytu suprantantys zmones. o del kritines ribos, tai manau, kad saabai tokios neturi. jeigu vaikysi - turbina nusibaigs pirmiausiai, veliau prades grandines barsket ir taip toliau. pakaba toks abstraktus dalykas. priklausoma kokiais keliais ir kaip vazineta. as per 60k km Lietuvos-Lenkijos keliais pakeiciau viena stabilizatoriaus trauke
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių