Plaukioja apsukos ant laisvu,turbo rodykle lipa ant raudonos

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Plaukioja apsukos ant laisvu,turbo rodykle lipa ant raudonos

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 20, 17:49

Pradedu istorija nuo pradziu...
Ant salto variklio : uzsiveda - uzgesta ir taip du/tris kartus,po to viskas gerai.Arba uzsiveda ir kaip cilindras/ai nedirbtu.Is antro karo - viskas gerai.Itarimai ant siurblio...ir kaip nekeista,jis uzlinko palei Cekijos siena :cry: .Pakeista i nauja - simptomai liko.Patikrinta DI.Pakeistas Holas - simptomai liko.Nuliudau...,ai galvoju,prapusiu.Iki 200 km/h,daugiau netraukia - :roll: .Apsisuku,ijungiu visus sportus,160 km/h,daugiau netraukia - :roll: :shock: .Turbo rodykle laikosi ant geltono.Siek tiek pavaziavus,pasigirsta po kapotu "bum" is dusles dumu kamuolelis...trauka visai dingsta,dariedu iki namu.Pakeliu kapota : nusoves BOV dangtelis,spyruokle ir membrana surandu ties akumu,nuspjauta slanga nuo turbos,kuri ateina is APC ir dar plona vakuumo slangele issimovus is trisakio,virsuje variklio.Viska sumaunu atgal.Uzsiveda,kelias sekundes padirba gerai ir pradeda apsukos plaukiot,turbo rodykle lipa ant raudonos,is dusliau juodas dumelis ir benzo kvapas.Patikrinta : oro srauto matuokle,APC,BOV,DI,zvakes...tas pat sudas.
VTF ? Ir verkt ir saaba sudauzyt norisi.
Nesakau,kad pirmasis nesklandumas susijes su antru,bet...
Yra dar nuomone,apie karterio ventiliacija...pasikimso,del to ir nupute .
Gal kas, kokia protinga minti...Jei ne,teks pas Kesta vilkt...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 20, 19:41

Turbos slegio daviklis.....gal, nezinau daugiau ka pasakyt :roll:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Rgp 20, 23:22

Dėl benzo kvapo ir apsukų gali liambda būt, bet prie kitų simptomų netinka...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Rgp 21, 08:14

manau kolega jau pakankamai prisivarginai, kad daugiau neburt iš tirščių, tad siųlau tempt. Na nebet tai labai daug problemų sudarys... :roll:
A šiaip dar pamastymui - turba jei?
:roll:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Plaukioja apsukos ant laisvu,turbo rodykle lipa ant raud

Standartinė aurissan » 2010 Rgp 21, 08:17

Davidson rašė:Ant salto variklio : uzsiveda - uzgesta ir taip du/tris kartus,po to viskas gerai....

Dėl šito tai turbiną atmesčiau :?
Jei ir negerai kas, bet tai nebūtų viena bėda.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
kosmoz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2010 Geg 20, 10:57
Miestas: vilnius

Standartinė kosmoz » 2010 Rgp 21, 08:55

lambda taip uzriebint negali, kad smirdetu benzinu, ji cia ne prie ko.
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Rgp 21, 09:42

Jei slangas numauste , o APC rodikliukas uz raudono linksta atmesciau turba ir sakytau , kad su sklende kazkokios problemos , kad varikliukas nepasiima jam siulomo oro kiekio , o benzinuko pasiula didele pagal kompa, ko pasekoje uzpilineja ir nesugeba sudegint. is dusles kvapas benzo ir t.t. tai cia tokis loginis pamastymas. Man panasus ivykis buvo su 900 2.0T , tai beda radau (atleiskite , kad nezianu kas tai do daigtas :oops: )daviklis i kuri ateina nepamenu is kur , bet vakumines slangeles ir laidu fiskute. 900 tuke stovi tas daviklis desineje puseje , ant pertvaros (ar ant "stakanu rasporkes") jei tokis daigtas yra pasiziureciau.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2010 Rgp 21, 11:45

kazkokie saltiniai teigia,kad karterio vetiliacijos problema buvo ispresta su faceliftu (02m)
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 21, 12:01

drh rašė:kazkokie saltiniai teigia,kad karterio vetiliacijos problema buvo ispresta su faceliftu (02m)
Taip,del to ir sukele abejoniu sis variantas.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 24, 08:28

Pirmine diagnoze - uzsikimses katalizas.Vakare bus viskas aisku.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Rgp 24, 11:21

Jei ką tai mesi velniop ir naujo nedėsi, turiu omeny, paliksi sistemą be katalizatoriaus?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 24, 13:17

aurissan rašė:Jei ką tai mesi velniop ir naujo nedėsi, turiu omeny, paliksi sistemą be katalizatoriaus?
Aisku,kad taip daryciau :!: Bet antra lambda...
Paskutinį kartą redagavo 1 Perkūnas. Iš viso redaguota 2010 kartus.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė acidal » 2010 Rgp 24, 13:34

Buvo kažkurioj temoj kalbų, kad galima antrą liamdą atjungti programiškai...
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 24, 13:43

acidal rašė:Buvo kažkurioj temoj kalbų, kad galima antrą liamdą atjungti programiškai...
Idomu,kaip butu naturoj,juk antra reguliuoja misini ant isilusio variklio.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Rgp 24, 13:59

Davidson rašė:Aisku,kad taip daryciau :!: Bet antra lampda...

Kazkaip galvojau kad katalizai jau seniai ispjauti ir kad liambda atjungta kartu su steidzu.
Siaip, naturoj kiek maciau tai buna viskas normaliai.

Oro srauto matuokle kaip buvo tikrinta?



PS. o liambda riebinti taip kad smirdetu benzinu laisvai gali. Cia is asmenines patirties
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių